Thorax = röntgenfotoquote:
Vraag je wel even om een afdrukje ?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 17:13 schreef DJMO het volgende:
Morgenochtend tussen 8 en 10 inloop bij het zmc voor foto plus meteen recept ophalen bij de ziekenhuis apotheek.
Want? Asfalt zie ik al genoeg buiten. Ik hoef geen foto van m'n longen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 17:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vraag je wel even om een afdrukje ?
Ik 0 interesse voor het wk. Dus ik doe niets anders dan andersquote:Op dinsdag 30 juni 2026 17:31 schreef mario390 het volgende:
Wat doen julie nu nachdem Nederland ausgeschieden ist?
quote:Op dinsdag 30 juni 2026 17:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
Want? Asfalt zie ik al genoeg buiten. Ik hoef geen foto van m'n longen.
quote:
Omdat dat volgens het script mijn entree-tekst is.quote:
Ene Sash! uit Duitsland ookquote:Op dinsdag 30 juni 2026 17:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
Ik voor
Bekijk deze YouTube-video
Ik ga samen met jou juichen voor Oostenrijkquote:Op dinsdag 30 juni 2026 17:31 schreef mario390 het volgende:
Wat doen julie nu nachdem Nederland ausgeschieden ist?
Sash genot.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 17:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
Ik voor
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op dinsdag 30 juni 2026 18:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ga samen met jou juichen voor Oostenrijk
Dit had je eerder al gepost, ben er nog steeds niet achter.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 18:07 schreef hemarookworst het volgende:
Al is er al een land die al de grote winnaar is van de WK zonder mee te spelen
Omdat niemand het nog geraden heeft post ik het nogmaalsquote:Op dinsdag 30 juni 2026 18:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit had je eerder al gepost, ben er nog steeds niet achter.
Snap ik, ga weer even heel hard denken welk land het kan zijn.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 18:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Omdat niemand het nog geraden heeft post ik het nogmaals
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |