Ik heb geen zin in buiten zitten ben echt te moe om ook maar iets te ondernemenquote:Op maandag 29 juni 2026 17:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hier is het in de schaduw heerlijk fris met een windje. Ik ben @:rob z'n huis ontvlucht toen hij moest vergaderen bij een binnentemperatuur van 27 graden 3n een buiten temp van slechts 24 graden.
Palindroomquote:
Als homijn geen "quote:
Laat je nog even weten of het gelukt is met de gtbv? Hetzelfde trucje geldt overigens ook voor de terugweg.quote:Op maandag 29 juni 2026 18:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als homijn geen "" post worden zijn punten ongeldig verklaard
Ahhhh.quote:Op maandag 29 juni 2026 18:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als homijn geen "" post worden zijn punten ongeldig verklaard
quote:
Nee is ov-kaart van werk op saldo, maar heb al eens grbv aangevraagd maar toen ingecheckt met treinquote:Op maandag 29 juni 2026 18:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
Laat je nog even weten of het gelukt is met de gtbv? Hetzelfde trucje geldt overigens ook voor de terugweg.
Ik neem aan dat je een abo hebt? Dan heb je namelijk afgekocht reisrecht wat ze moeten vergoeden als je reis onmogelijk is.
Hey Marioquote:
Hier ook. Zag voor woensdag over een week alweer 31 staan.quote:
hier nu nog 32 grad🥵quote:Op maandag 29 juni 2026 18:31 schreef FreshFruit het volgende:
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer. <br /><br /><i><small>(db:rollback:)</small></i>
[ afbeelding ]
Tijd voor een ijsje.quote:
Ghost Whisperer.quote:
Ben maar weer de bios in gevluchtquote:Op maandag 29 juni 2026 18:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier ook. Zag voor woensdag over een week alweer 31 staan.
O lekker hoorquote:
quote:
Even wat afleiding. Heb genoeg aan m'n hoofd atm.quote:
Dat kan. Ik heb echt geen idee welk team beter is.quote:Op maandag 29 juni 2026 19:55 schreef hemarookworst het volgende:
Japan scoort gewoon eentje tegen Brazilië en staat voor
Ik las het ja. Niet leuk thuiskomen.quote:Op maandag 29 juni 2026 19:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
Even wat afleiding. Heb genoeg aan m'n hoofd atm.
Ik heb het bevel van mario gekregen om te kijken hequote:Op maandag 29 juni 2026 19:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat kan. Ik heb echt geen idee welk team beter is.
Bizar hoe vroeg ze sommige kinderen daar zo vroeg mee opzadelen. Ze hebben geen weet wat er daar aan de hand is. laat een kind gewoon kind zijn.quote:Op maandag 29 juni 2026 19:57 schreef ToT het volgende:
Okeeeeee, WTF? Mini-ToT was net lekker aan het zwemmen met wat andere kindjes, allemaal super leuk en schattig enzo, vraagt ineens een islamitisch jochie helemaal vanuit het niets aan hem of hij voor Israël is!
Mini wist uiteraard helemaal niet waar het over ging en zei: "Ehhh nee?" en toen liet het jongetje hem verder met rust.
Echt he! En laat vooral andere kinderen met rust die er echt geen fuck mee te maken hebben en er niks van af weten!quote:Op maandag 29 juni 2026 20:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bizar hoe vroeg ze sommige kinderen daar zo vroeg mee opzadelen. Ze hebben geen weet wat er daar aan de hand is. laat een kind gewoon kind zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |