Aangifte doen en dit ook laten opnemen. Zou dit ook niet loslaten.quote:Op maandag 29 juni 2026 23:29 schreef DJMO het volgende:
Het is een beetje te toevallig dat dit gebeurt in de week na de rechtszitting waarin duidelijk heb aangegeven dat ik de afgelopen week op vakantie zou zijn.
Hoe is die persoon het portiek binnen gekomen? Heeft hij simpel staan wachten tot er iemand naar buiten kwam, of heeft de code van het sleutelkastje van de wijkmanager gekregen zodat hij mij opzettelijk in een kwaad daglicht kon stellen?
Ik wel. Oa vanwege m'n bloeddruk en klachten waarvoor ik vorige week zondag ook werd opgenomen op de seh in Luxemburg.quote:Op maandag 29 juni 2026 23:45 schreef hemarookworst het volgende:
Ik begrijp niet waarom de advocaat zegt dat je moet loslaten
Procedure is al in gang gezet.quote:Op maandag 29 juni 2026 23:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Aangifte doen en dit ook laten opnemen. Zou dit ook niet loslaten.
Je kan op dit moment weinig aan de situatie veranderen. Beter zo maar even slapen.quote:Op maandag 29 juni 2026 23:59 schreef DJMO het volgende:
Ondertussen heb ik nog maar een ronde pijnstilling en slaapmedicatie ingenomen. Morgen naar de cardioloog, wederom een hartfilmpje laten maken en dan afwachten wat hij nog meer constateert.
Ik ben zo niet happy op dit moment.
Ga ik ook zo doen. Het sterkt me overigens wel in de wens om te verhuizen, zelfs zonder de tussenkomst van de woningstichting mquote:Op dinsdag 30 juni 2026 00:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je kan op dit moment weinig aan de situatie veranderen. Beter zo maar even slapen.
Trusten.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 00:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ga ik ook zo doen. Het sterkt me overigens wel in de wens om te verhuizen, zelfs zonder de tussenkomst van de woningstichting m
Heer Doc.quote:
Weet ik toch maar voor wie ben je deze wedstrijd?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 02:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo? heb je nach merdere jaren nog niet gesnapt dat ik niet duitse ben? pff
Mikey bedoelt Nederland of Marokko.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 02:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo? heb je nach merdere jaren nog niet gesnapt dat ik niet duitse ben? pff
Ditquote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mikey bedoelt Nederland of Marokko.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |