Hep die neger op doel van Japan ook een bruuuuuuuuuuur?quote:Op maandag 29 juni 2026 19:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/
Schitterende titel van de WK-liveblog van het AD.
(broer van NEC-speler)
Chinezen zijn wel ranzig smerig.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind Caland zijn ‘alle Aziaten zijn vies en kut’-acts echt helemaal niet leuk.
Ja ik ook.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik kijk nu naar een interview van Lukaku
Ja is gert verheyen. Spits geweest bij Club Bruggequote:Op maandag 29 juni 2026 19:59 schreef TweedeKlum het volgende:
@:capuchon_jongen
Is dat de Gert Verheyen bij de Belg?
Lukaku lijkt me wel een sympathiek mens.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik kijk nu naar een interview van Lukaku
Ja, top, thx, geweldige speler.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja is gert verheyen. Spits geweest bij Club Brugge
Bij Sporza claimen ze Suzuki omdat hij keeper bij Sint-Truiden is. Verschrikkelijk.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hep die neger op doel van Japan ook een bruuuuuuuuuuur?
Zoekresultaten google.quote:
In België zijn geen leuke websitesquote:
Monsieur 24 inch penis.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lukaku lijkt me wel een sympathiek mens.
Idd, zeker gezien zijn normale andere uitersten vind ik het ook wat ongepast.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind Caland zijn ‘alle Aziaten zijn vies en kut’-acts echt helemaal niet leuk.
Belgen doen dat inderdaad nog erger dan WIJ.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Bij Sporza claimen ze Suzuki omdat hij keeper bij Sint-Truiden is. Verschrikkelijk.
Taakstraf?quote:
Zeker. Werkt op de koffieplantagequote:Op maandag 29 juni 2026 20:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hep die neger op doel van Japan ook een bruuuuuuuuuuur?
quote:Like Alert
29-06-2026 @ 20:01:05
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "WK 2026 / [Maandag 29 juni 19:00] Brazilië v Japan #3 Van zaadpot naar..topshow?"
9lives.be troepquote:
Hoe vaak op een dag?quote:Op maandag 29 juni 2026 20:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Chinezen eten hond en vleermuis.
Ter info.
Gohquote:Op maandag 29 juni 2026 20:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vroeger had je een Belgische FOK! 9lives.be maar dat is opgedoekt
Lekker maatquote:
Ik had hem nog gementioned vanochtend bij een Nouri artikel maar geen reactie. Maar hij is nu wel met de warming up bezig.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik hou gewoon niet van actsquote:Op maandag 29 juni 2026 20:01 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Idd, zeker gezien zijn normale andere uitersten vind ik het ook wat ongepast.
Ja klopt en bijzonder inconsistent. Wel een machine bij het toilet die iedere keer een nieuw doekje over de wc-bril legt, maar tegelijkertijd boeren ze hun knoflookontbijt recht in je gezichtquote:
Wat is jouw mening over roeien?quote:Op maandag 29 juni 2026 20:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hou gewoon niet van acts
Of dat nu links rechts of het vak opruimen is
Je hebt gelijk. Ik noteer het hier even op mijn "FOK! WK mod boekje "quote:Op maandag 29 juni 2026 20:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben tegen Noorwegen. @3rr0rquote:Op maandag 29 juni 2026 20:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over roeien?
Kon ie het gezeik niet meer aan?quote:Op maandag 29 juni 2026 20:03 schreef Toby56 het volgende:
Hansie is helemaal bevrijd van VI.
Good for him.
Minstens zo walgelijkquote:Op maandag 29 juni 2026 20:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over roeien?
Nee ze hadden geen kinderen in de kelder van de servers gevonden....quote:
Voor de mietjesquote:Op maandag 29 juni 2026 20:03 schreef maxi-mus het volgende:
De wedstrijd in de ochtend herhalen. Utter woke nonsense.
wtfquote:Op maandag 29 juni 2026 20:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nee ze hadden geen kinderen in de kelder van de servers gevonden....
GGMM met zijn plaatjes die ik nu overgenomen hebquote:
Mijn eigen AI plaatjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |