Denzel is toch groot deel van de tijd voorinquote:Op dinsdag 30 juni 2026 02:09 schreef vul_maar_in het volgende:
Godverdomme Koeman.
Laat maar zitten, dit wordt helemaal niks.
Echt de enige kracht die we hebben is makkelijk kunnen scoren.
WE KUNNEN NIET VERDEDIGEN LUL..
We zitten in de top 3 scorende landen met ons "oude" systeem.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 02:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Denzel is toch groot deel van de tijd voorin
Ja. Laten we hopen dat ze dat massaal in Marokko schreeuwenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 02:13 schreef Qarrad het volgende:
Het ergste is dat je je nu op zit te vreten vol verwachting en zenuwen terwijl de kans niet heel ondenkbaar is dat straks die afstandsbediening door de kamer vliegt van BEN IK HIERVOOR OPGEBLEVEN GOFTEDOMME!?
Ben ik daarvoor vroeg van werk gekomen!!quote:Op dinsdag 30 juni 2026 02:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja. Laten we hopen dat ze dat massaal in Marokko schreeuwen
Wel 31 potjes geleden.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 02:09 schreef heywoodu het volgende:
"Nederland gaat met 5 verdedigers spelen, dat is lang geleden, maart 2026."
Ik dacht even dat ik een paar jaar ipv een paar minuten had liggen pitten.
Dit.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 02:17 schreef vul_maar_in het volgende:
Dat Marokko is zo opgehemeld dat die schele boer erin is gaan geloven. Wonnen nipt van de schotten en tegen Haiti was ook geflatteerd.
Pleur toch op domme melkmuil...JE BENT GEEN TACTISCH GENIE.
5-1quote:Op dinsdag 30 juni 2026 01:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Genoten van de voorbeschouwing met suley plus de knockout voorspellingen gister beide van 2 uur
Maar wel drie voorin.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 02:21 schreef Maver24 het volgende:
Ik had alle hoop totdat ik de opstelling zag met een 5 atb. Laat maar zitten
Komt helemaal goed! We gaan ze helemaal kapot counterenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 02:22 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik heb er geen eens zin meer in dit is precies wat je dus niet moet doen.
Woest, ziedend etc.
Gaat gewoon een en al misverstanden tijdens het inzakken op het middenveld worden en die Marokkanen gaan ons de moeder scoren.quote:
Alsof we nu opeens kansloos zijn tegen fucking Marokko.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 02:22 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik heb er geen eens zin meer in dit is precies wat je dus niet moet doen.
Woest, ziedend etc.
Wordt het zo'n avond?:quote:Op dinsdag 30 juni 2026 02:10 schreef vul_maar_in het volgende:
0-2 achter bij rust en dan moet alles weer op alles om er als nog 2 te kunnen scoren. En is dat hele kutsysteem voor niks geweest.
Nee maar waarom het zo ingewikkeld maken, nergens voor nodig. Als zelfs de NOS er vraagtekens bij zet.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 02:24 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Alsof we nu opeens kansloos zijn tegen fucking Marokko.
Als het te makkelijk gaat vallen we in slaap. Nu kan het nog enigszins spannend worden.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 02:25 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Nee maar waarom het zo ingewikkeld maken, nergens voor nodig. Als zelf de NOS vraagtekens stelt.
Onnodig lijkt me om de boel om te gooien voor Hakimi.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 02:27 schreef vul_maar_in het volgende:
En wie weet hebben we nu opeens een superblok. Het kan altijd.
Maar ik heb er weinig fiducie in dat dit beter is dan wat we de laatste 2 potjes deden.
Ik denk dat je er veel te makkelijk over denkt.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 02:27 schreef butz0rs het volgende:
nos probeert het een beetje te hypen, maar we weten allemaal dat dit makkelijk 4-0 gewonnen wordt. marokko stelt echt niks voor
Dat was van Gaal. Die kan dat soort dingen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 02:29 schreef BillDauterive het volgende:
Weten we nog, die derde wedstrijd in 2014? Tegen Chili. Ineens stond Kuyt in de verdediging en we begrepen allemaal niet waarom. Hij verdedigde goed en was vaak betrokken bij de omschakeling. Uiteindelijk wonnen we met 2-0.
Komt goed!
Tegen Argentinië vond ik hem ook al een lul, maar daar heeft ie wel wat oranjekrediet gekregen in die rol.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 02:28 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Vol ingestudeerde actjes van voetbalkleuters? Wie weet!
exact.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 02:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Koeman die tactisch gaat doen loopt niet heel vaak goed af.
Ze hebben een keer van Brazilië gewonnen, verder geen noemenswaardige overwinningenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 02:29 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik denk dat je er veel te makkelijk over denkt.
Ja, dat weet ik wel zeker. Je moet er een beetje vertrouwen in hebben hoor!quote:Op dinsdag 30 juni 2026 02:29 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik denk dat je er veel te makkelijk over denkt.
Over een paar uur zeggen we hetzelfde over Koemanquote:Op dinsdag 30 juni 2026 02:30 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Dat was van Gaal. Die kan dat soort dingen.
Ik help het je hopenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 02:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Over een paar uur zeggen we hetzelfde over Koeman
Laatste 20 wedstrijden van Marokko.quote:
Toch halve finale wk en winst afrikacup. Ik hoop dat je gelijk hebt hoor, maar hoop deze wedstrijd te ontlopen sinds loting. Die gasten zullen iig 120% gemotiveerd zijn en druk zetten. Wij hopen zo te zien schterin rond te spelen en dan lange bal naar Rob... eh, Gakpo of Summerville.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 02:33 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Ze hebben een keer van Brazilië gewonnen, verder geen noemenswaardige overwinningen
Het stelt echt geen ene kut voor, maar ik moet al wekenlang aanhoren hoe geweldig die Marokkanen zijn.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 02:35 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Laatste 20 wedstrijden van Marokko.
Marokko 4–2 Haïti (WK 2026)
Marokko 1–0 Schotland (WK 2026)
Brazilië 1–1 Marokko (WK 2026)
Marokko 1–0 Benin (vriendschappelijk)
Marokko 2–0 Tunesië (vriendschappelijk)
Marokko 2–0 Tanzania (WK-kwalificatie)
Niger 1–2 Marokko (WK-kwalificatie)
Marokko 7–0 Lesotho (Afrika Cup-kwalificatie)
Gabon 1–5 Marokko (Afrika Cup-kwalificatie)
Centraal-Afrikaanse Republiek 0–4 Marokko (Afrika Cup-kwalificatie)
Marokko 5–0 Centraal-Afrikaanse Republiek (Afrika Cup-kwalificatie)
Lesotho 0–1 Marokko (Afrika Cup-kwalificatie)
Marokko 4–1 Gabon (Afrika Cup-kwalificatie)
Congo 0–6 Marokko (WK-kwalificatie)
Marokko 2–1 Zambia (WK-kwalificatie)
Marokko 0–0 Mauritanië (vriendschappelijk)
Marokko 0–1 Angola (vriendschappelijk)
Marokko 0–2 Zuid-Afrika (Afrika Cup)
Zambia 0–1 Marokko (Afrika Cup)
4e afgelopen wk oulehquote:Op dinsdag 30 juni 2026 02:37 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Het stelt echt geen ene kut voor, maar ik moet al wekenlang aanhoren hoe geweldig die Marokkanen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |