Zijn vrijwel allemaal dezelfde spelers henkquote:Op dinsdag 30 juni 2026 02:37 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
zegt niet veel over deze lichting.
Frenna?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 02:37 schreef Gremen het volgende:
Wat is die vervelende tik in die clips. Dacht even dat me tv ging ontploffen
Dat is sowieso een probleem.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 02:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zijn vrijwel allemaal dezelfde spelers henk
Is A.I.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 02:39 schreef Zwoerd het volgende:
Wat zijn dat toch voor mensen die bij de NOS studio in het publiek zitten? Dat zou toch wel de laatste plek zijn waar ik een WK wedstrijd van Nederland wil kijken.
Ze krijgen geld toe. Geen grap.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 02:39 schreef Zwoerd het volgende:
Wat zijn dat toch voor mensen die bij de NOS studio in het publiek zitten? Dat zou toch wel de laatste plek zijn waar ik een WK wedstrijd van Nederland wil kijken.
Paupers, krijgen er 50 euro voorquote:Op dinsdag 30 juni 2026 02:39 schreef Zwoerd het volgende:
Krijgen geld en zitten er via een uitzendbureautje?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 02:39 schreef Zwoerd het volgende:
Wordt in natura betaald.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 02:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die bolle achter Pierre gaat het dalijk nog even soldaat maken.
Dacht eerst dat het Justen was van Cheerioquote:Op dinsdag 30 juni 2026 02:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die bolle achter Pierre gaat het dalijk nog even soldaat maken.
Iddquote:Op dinsdag 30 juni 2026 02:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dacht eerst dat het Justen was van Cheerio
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |