Verbaast mij niet eens, maar hier zijn dan ook hele buurten vol met dit soort jongetjes gehersenspoeld door ouders, ooms, neven etcquote:Op maandag 29 juni 2026 20:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bizar hoe vroeg ze sommige kinderen daar zo vroeg mee opzadelen. Ze hebben geen weet wat er daar aan de hand is. laat een kind gewoon kind zijn.
Die gedachte spookte dus ook echt even door mijn hoofd.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt he! En laat vooral andere kinderen met rust die er echt geen fuck mee te maken hebben en er niks van af weten!
Had me niks verbaasd dat als ik er niet bij geweest zou zijn, dat hij Mini-ToT "Free Palestine" had laten roepen.
Zie ze op Pali demo`s ook wel. Kindjes met een roeptoeter er leuzen uitgooien.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Verbaast mij niet eens, maar hier zijn dan ook hele buurten vol met dit soort jongetjes gehersenspoeld door ouders, ooms, neven etc
De zee. Lekkerrrrrrquote:Op maandag 29 juni 2026 20:36 schreef Pinnenmutske het volgende:
Blub
Binnenkort weer op zoek naar een aircooler
Vrijdag naar zee
Gratuliere.quote:
neequote:Op maandag 29 juni 2026 18:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier ook. Zag voor woensdag over een week alweer 31 staan.
Ben er ook niet blij mee.quote:
woensdag is nogal een volle werkdagquote:
Ik ook nietquote:
ben je al boven de 40 dan?quote:Op maandag 29 juni 2026 21:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Goffer, morgen al weer bolkrijmdag zie ik![]()
Waarom gaat die fokking tijd zo snel? Alsof ik niet al oud genoeg ben.
Ah, daar komt 'ie:quote:Op maandag 29 juni 2026 21:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Goffer, morgen al weer bolkrijmdag zie ik![]()
Waarom gaat die fokking tijd zo snel? Alsof ik niet al oud genoeg ben.
Ik ben al 50 zelfsquote:
Dat vind ik altijd zo'n gelulquote:
Dat was deze maand ook helemaal Niet moeilijk. Ik wilde op een dag voor de gein UN inhalen maar pakte die dag zoveel dat ik op 1 kwam. Er is ook niet echt iemand die er voor wil gaan. Van mij mag iemand winnen die nog nooit gewonnen heeft. Maar die zijn er nietquote:Op maandag 29 juni 2026 21:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Het is niet te geloven
Dotteke staat alweer helemaal boven
Hoe ze dat toch steeds doet
het houdt de gemoederen behoorlijk zoet
Nee, maar die had ik wel machtig gevondenquote:Op maandag 29 juni 2026 21:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Had je deze staan op je bolkon?
[ afbeelding ]
Morgen fris en fruitig voor de bolkrijmquote:Op maandag 29 juni 2026 21:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En nu ga ik richting bed, want ik ben oud
Slaap lekker oud mannetjequote:Op maandag 29 juni 2026 21:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En nu ga ik richting bed, want ik ben oud
Gelukkig had ik mijn bericht dan net op tijd van 60 naar 40 gewijzigdquote:
Hey knulletjequote:
Ik duik er ook zo in. Hopelijk eens een goede nachtquote:Op maandag 29 juni 2026 21:52 schreef drakin het volgende:
Ik ga met Grrrrr zo mee, want ik voel me ineens ook oud
Ik vind ineens chocola, dus het gaat eerst bankhangen worden, boek of serie en dan slapenquote:Op maandag 29 juni 2026 21:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik duik er ook zo in. Hopelijk eens een goede nacht
O lekker. Geen chocolade hier. Slaap lekker voor straks Drakin.quote:Op maandag 29 juni 2026 21:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik vind ineens chocola, dus het gaat eerst bankhangen worden, boek of serie en dan slapen
trusten Dot
het risico van chocola gekocht hebben, het zomaar vinden in de koelkastla (moest koud vanwege dit weer)quote:Op maandag 29 juni 2026 22:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker. Geen chocolade hier. Slaap lekker voor straks Drakin.
Zal hier niet gebeuren. Als ik het al koop is het zo opquote:Op maandag 29 juni 2026 22:06 schreef drakin het volgende:
[..]
het risico van chocola gekocht hebben, het zomaar vinden in de koelkastla (moest koud vanwege dit weer)
Normaal hier ook, maar ik wist niet meer dat daar nog een kleine voorraad lagquote:Op maandag 29 juni 2026 22:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal hier niet gebeuren. Als ik het al koop is het zo op
Lekker toch. Zo iets vinden als je er niet aan dacht is nooit verkeerd.quote:Op maandag 29 juni 2026 22:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Normaal hier ook, maar ik wist niet meer dat daar nog een kleine voorraad lag
quote:Op maandag 29 juni 2026 22:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker toch. Zo iets vinden als je er niet aan dacht is nooit verkeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |