Verbaast mij niet eens, maar hier zijn dan ook hele buurten vol met dit soort jongetjes gehersenspoeld door ouders, ooms, neven etcquote:Op maandag 29 juni 2026 20:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bizar hoe vroeg ze sommige kinderen daar zo vroeg mee opzadelen. Ze hebben geen weet wat er daar aan de hand is. laat een kind gewoon kind zijn.
Die gedachte spookte dus ook echt even door mijn hoofd.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt he! En laat vooral andere kinderen met rust die er echt geen fuck mee te maken hebben en er niks van af weten!
Had me niks verbaasd dat als ik er niet bij geweest zou zijn, dat hij Mini-ToT "Free Palestine" had laten roepen.
Zie ze op Pali demo`s ook wel. Kindjes met een roeptoeter er leuzen uitgooien.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Verbaast mij niet eens, maar hier zijn dan ook hele buurten vol met dit soort jongetjes gehersenspoeld door ouders, ooms, neven etc
De zee. Lekkerrrrrrquote:Op maandag 29 juni 2026 20:36 schreef Pinnenmutske het volgende:
Blub
Binnenkort weer op zoek naar een aircooler
Vrijdag naar zee
Gratuliere.quote:
neequote:Op maandag 29 juni 2026 18:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier ook. Zag voor woensdag over een week alweer 31 staan.
Ben er ook niet blij mee.quote:
woensdag is nogal een volle werkdagquote:
Ik ook nietquote:
ben je al boven de 40 dan?quote:Op maandag 29 juni 2026 21:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Goffer, morgen al weer bolkrijmdag zie ik![]()
Waarom gaat die fokking tijd zo snel? Alsof ik niet al oud genoeg ben.
Ah, daar komt 'ie:quote:Op maandag 29 juni 2026 21:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Goffer, morgen al weer bolkrijmdag zie ik![]()
Waarom gaat die fokking tijd zo snel? Alsof ik niet al oud genoeg ben.
Ik ben al 50 zelfsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |