Als je dat schilderen anders zou uitbesteden scheelt dat natuurlijk best wat. Samen met de waarschijnlijk veel beter isolerende beglazing die ze nu hebben.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 14:18 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
heoeven ze niet meer te schilderen zeggen ze![]()
Helaas zijn veel gemeenten heel terughoudend met splitsen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 11:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Optie tot splitsen kan ook niet in hun geval? Mijn collega uit Delft heeft dat onlangs gedaan met zijn woning.
Precies, dat is de grootste oorzaak.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 10:31 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ligt niet (alleen) aan Hugo maar aan de overheid die een Monopolie op bouwrijp verklaren heeft en al héél erg lang het aanbod laag houd.
ga jij dan het vieze werk doen? geef het goede voorbeeld hupquote:Op maandag 29 juni 2026 11:24 schreef TAmaru het volgende:
[..]
In elke samenleving moeten mensen zijn die voor weinig geld het harde werk willen doen. Dat is de basis van de economie. Die mensen zijn er in Nederland niet meer. Dat komt vooral door de zogenaamde kenniseconomie, waarin de overheid mensen jarenlang heeft gestimuleerd om telkens maar hogeropgeleid te raken. En natuurlijk door het stimuleren van armoede van onderaf, dus door uitkeringen en toeslagen, waardoor hard werken onaantrekkelijk is gemaakt.
Het plan van Hugo de Jonge was een tof idee alleen het zorgt er voor dat het voor bedrijven niet interessant is om huurwoningen te creëeren. En net dat is het probleem, zeker in combinatie dat projectontwikkelaars een percentage van de woningen moeten verhurenquote:Op maandag 29 juni 2026 10:55 schreef Koekoekmakto het volgende:
Jammer, maar die woningen verdwijnen gelukkig niet. Er zijn nu weer meer starters op de koopmarkt die slagen voor een huis.
Ik niet. Maar ik heb het ook niet nodig. Daar ben ik te welvarend en te inventief voor. Vroeger heb ik wel heel hard gewerkt voor weinig geld hoor, maar het was geen vies werk.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 15:49 schreef Edding345 het volgende:
[..]
ga jij dan het vieze werk doen? geef het goede voorbeeld hup
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |