Beetje tegengas geven kan nooit kwaad. Is zelfs hoognodig, als ik sommige reacties hier lees.quote:Op maandag 29 juni 2026 10:00 schreef Tengano het volgende:
[..]
De laatste die ik me kan herinneren was met een "asielzoeker" die een vrouw van de verdrinkingsdood redde. Zat een beetje in dezelfde suggestieve categorie.
En die "asielzoeker" bleek later een Oekraïener te zijn.
Regelmatig.quote:Op maandag 29 juni 2026 09:57 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hoe vaak zijn er hier berichten over mensenredders?
We verschillen van mening.quote:Op maandag 29 juni 2026 10:20 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Regelmatig.
Vorige week nog over de onfortuinlijke vrouw die een paar kinderen in veiligheid bracht in een rivier en zelf het verloor.
Afgelopen weekend bij blikseminslag in Landsmeer, waar de buurt in actie kwam
Veel haalt de krant ook niet, bij ongelukken waar omstanders te hulp schieten en zo.
Maar weet je? Dit zijn allemaal blanken en mensen die tolerant zijn naar anderen. Niet dat eenkennige importvolk wat hier komt om de boel onder te schijten.
Hoezo zou dat nodig zijn dan? Om die ene positivo wel te kunnen extrapoleren over de rest van die groep en die groep beter weg te kunnen zetten dan ze zijn? Iets wat andersom altijd wordt weggezet als 'stigmatisering'?quote:Op maandag 29 juni 2026 10:08 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Beetje tegengas geven kan nooit kwaad. Is zelfs hoognodig, als ik sommige reacties hier lees.
Ootjekadootje voorop met haar smerige verdachtmaking.
Dus? Mag dat niet?quote:Op maandag 29 juni 2026 10:06 schreef Hiddendoe het volgende:
Ben jij een mensenhater? Ik denk van wel.
quote:Op maandag 29 juni 2026 10:32 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hoezo zou dat nodig zijn dan? Om die ene positivo wel te kunnen extrapoleren over de rest van die groep en die groep beter weg te kunnen zetten dan ze zijn? Iets wat andersom altijd wordt weggezet als 'stigmatisering'?
Exact, jouw mening is een mening.quote:
Wat haal je er allemaal bij?quote:Op maandag 29 juni 2026 10:36 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Exact, jouw mening is een mening.
Het is totaal niet zo dat die groep in allerlei negatieve statistieken oververtegenwoordigd is, een bepaalde mindset heeft van expansie en vooral niet willen aanpassen, onderwerping nastreeft (desnoods met geweld), totale intolerantie heeft naar alles wat anders is. En als klap op de vuurpijl nooit eens iets positiefs vanuit hun zelf doen. Bijvoorbeeld hun goede doelen of gemeenschapsbetrekking komt altijd vanuit hun idiologie omdat het moet.
“If the only thing keeping a person decent is the expectation of divine reward, then, brother, that person is a piece of sh*t”
Bekijk deze YouTube-video
Hoezo is dat nodig? Lees de reacties hier nog eens op je gemak door.quote:Op maandag 29 juni 2026 10:32 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hoezo zou dat nodig zijn dan? Om die ene positivo wel te kunnen extrapoleren over de rest van die groep en die groep beter weg te kunnen zetten dan ze zijn? Iets wat andersom altijd wordt weggezet als 'stigmatisering'?
Het is een open forum. Als je niet wil dat anderen reageren op je posts stuur je diegene maar een PM.quote:
Tuurlijk mag je overal op reageren, maar dan nog hoef jij je niet als iemands woordvoerder voor te doen.quote:Op maandag 29 juni 2026 11:11 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Het is een open forum. Als je niet wil dat anderen reageren op je posts stuur je diegene maar een PM.
Ik vond anders dat ie dat prima deed.quote:Op maandag 29 juni 2026 11:14 schreef Hiddendoe het volgende:
Tuurlijk mag je overal op reageren, maar dan nog hoef jij je niet als iemands woordvoerder voor te doen.
Lees eerst even waar ik op reageerde.
Logisch. Jij haalt hitler erbij om je punt te maken.quote:Op maandag 29 juni 2026 11:15 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik vond anders dat ie dat prima deed.
Dit forum mag wel heel dankbaar zijn met krachtige, ingetogen en weldenkende users zoals jij.quote:Op maandag 29 juni 2026 11:17 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Logisch. Jij haalt hitler erbij om je punt te maken.
Dat maakt jou én je woordvoerder tot zwakke schakels.
Ach, enkel in de ogen van jou en jouw soort. En die zijn voor mij net zo relevant als de vliegen op m'n voorruit na een autoritje.quote:Op maandag 29 juni 2026 11:17 schreef Hiddendoe het volgende:
Dat maakt jou én je woordvoerder tot zwakke schakels.
De groep waar het over gaat bevestigt keer op keer op keer de vooroordelen die hen te deel vallen en daarmee werken zij dus zelf die generalisatie volkomen in de hand.quote:Op maandag 29 juni 2026 09:23 schreef Abdullah2 het volgende:
De type reacties hier geven erg duidelijk aan hoe besmet velen zijn met generaliserend denken i.p.v. ieder individu beoordelen als individu.
Allemaal ernstig realistisch.quote:Op maandag 29 juni 2026 11:04 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Hoezo is dat nodig? Lees de reacties hier nog eens op je gemak door.
Als je post op een forum, kan je verwachten dat andere mensen op je posts reageren. Maakt niet uit of je het naar iemand anders is.quote:Op maandag 29 juni 2026 11:14 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je overal op reageren, maar dan nog hoef jij je niet als iemands woordvoerder voor te doen.
Lees eerst even waar ik op reageerde.
Bovendien ben ik niet zo van het selectieve kwoten.
Heb ik al gemaakt. Maar speciaal voor jou, omdat je blijkbaar niet zo goed kunt lezen:quote:Op maandag 29 juni 2026 11:22 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Allemaal ernstig realistisch.
Wat is je punt?
Inderdaad.quote:Op zondag 28 juni 2026 19:36 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Wauw geweldig, ze doen een keer iets goeds na 108480303739 incidenten.
Goed zo manneke! Mij en 'mijn soort' ontmenselijken, maakt het voor jou en 'jouw soort' makkelijker om je voor te doen als 'krachtige, ingetogen en weldenkende users' .quote:Op maandag 29 juni 2026 11:20 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Ach, enkel in de ogen van jou en jouw soort. En die zijn voor mij net zo relevant als de vliegen op m'n voorruit na een autoritje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |