Ja, eerste test Asd, 2e Groningen.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 18:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helaas, heb er helemaal geen verstand van![]()
Je bedoeld die wisseling van Amsterdam naar Groningen?
Ik heb echt geen idee sorryquote:Op woensdag 12 augustus 2026 18:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja, eerste test Asd, 2e Groningen.
Neem je even mee naar de SCquote:Op woensdag 26 augustus 2026 14:30 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Onderhoud is nu eenmaal belangrijk want voor je het weet groeit de heg je huis binnen. Wordt nu wat zwaarder maar neem korte pauzes tussendoor. Bovendien geniet ik van het resultaat.
Het enige stel dat ik serieus nam dus erg spijtig dat het even niet lukt maar wie weet helpt het hen.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 07:40 schreef Dotteke het volgende:
Verdrietig nieuws voor Romy Koldenhof en Cemal Hazebroek. Het stel, dat elkaar leerde kennen in Utopia, heeft na tien jaar samen besloten uit elkaar te gaan. Romy en Cemal trouwden in 2024 en kregen samen twee kinderen. Toch lijkt de deur naar een hereniging nog niet helemaal gesloten: de twee benadrukken dat de liefde er nog altijd is.
https://www.shownieuws.nl(...)lt-als-de-enige-mani
Dat is Babette toch niet op de foto met Marciano?quote:Op woensdag 26 augustus 2026 13:52 schreef KinKiJan het volgende:
In aanvulling op bovenstaande:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:greysbones WTF?
quote:Op woensdag 26 augustus 2026 14:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Neem je even mee naar de SC
Het is alleen al fijn dat je het nog kan doen toch SNap dat je dan tevreden bent als het helemaal klaar is. Je hebt het dan toch weer gefikst
quote:Op woensdag 26 augustus 2026 14:37 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat is Babette toch niet op de foto met Marciano?
Ja, is ook jammer, maar hopelijk komen ze er uitquote:Op woensdag 26 augustus 2026 14:34 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Het enige stel dat ik serieus nam dus erg spijtig dat het even niet lukt maar wie weet helpt het hen.
Daar kan ik mij dus helemaal niets bij voorstellen die twee samenquote:Op woensdag 26 augustus 2026 13:52 schreef KinKiJan het volgende:
In aanvulling op bovenstaande:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:greysbones WTF?
Nee was ook verbaasdquote:Op woensdag 26 augustus 2026 14:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar kan ik mij dus helemaal niets bij voorstellen die twee samen
Beetje verwarrend, dacht dat je zijn vriendin in het programma bedoelde en dat is zij niet. Deze is toch die opkomende psychologe? En die zijn nu een stelletje? Nooit verwacht. Wat is er met zijn andere vriendin gebeurd?quote:Op woensdag 26 augustus 2026 14:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Zelfde Babette
[ afbeelding ]
Met dit gifje is niet geknoeid, zo deed deze vrouw altijd haar mascara op.
Hier was @:aggie46 altijd zo verbaasd over![]()
Ja Babette was de zelfverklaard loods-psychologe inderdaad.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 18:36 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Beetje verwarrend, dacht dat je zijn vriendin in het programma bedoelde en dat is zij niet. Deze is toch die opkomende psychologe? En die zijn nu een stelletje? Nooit verwacht. Wat is er met zijn andere vriendin gebeurd?
Ik heb het niet gekeken in ieder gevalquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 20:18 schreef svann het volgende:
Hoi,
Geen idee waar het ondervalt, maar komt er ergens nog een Wolven-topic voor dat nieuwe programma?
Hier dus: TV / [NPO1/Disney+] Wolven
Zien weinig mensen nog wat in blijkbaar. Misschien hebben ze gelijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |