😂😂😂quote:Op maandag 29 juni 2026 10:18 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
En daarom is er dus een sturende hand nodig. Om die koppigheid te beheersen. Die natuurlijke drang van ongehoorzaamheid is nu eenmaal een kenmerk van mannen. Rekening houden met natuurlijke verschillen is een goede zaak.
Pedant afschilderen als gekkie. Ook al zo'n classic truukje. Gaat u maar naar huis mevrouwtje...quote:Op maandag 29 juni 2026 10:52 schreef MultiBanaan het volgende:
Waarschijnlijk deelt TS dit toppa met haar feministenzusters in de feministenbunker, kirrend en krijsend en joelend watvoor geniale stunt ze zojuist heeft uitgehaald. Zo, hebben we die mannen eens goed een spiegel voorgehouden he? Die zitten nu flink hun apenbreinen te laten kraken over hoe het nu eigenlijk zit in de wereld!
In werkelijkheid zit iedereen die dit topic leest met stijgende verbazing te kijken, of TS niet misschien een klap van de molenwiek heeft gehad. Begin me zo langzamerhand ook een beetje zorgen te maken, moeten we niet een of andere hulpverlener inschakelen?
Waarom hier posten over (Amerikaanse) beïnvloeders-drek?quote:Op zondag 28 juni 2026 13:32 schreef Koekoekmakto het volgende:
- Alleen gaan winkelen?
- Alleen gaan sporten met vrouwen?
- Behandeld worden door een vrouwelijke arts?
- Een vrouwelijke leidinggevende hebben?
- Een voetbalwedstrijd fluiten?
- Op een feestje dansen met een andere vrouw?
Welke zaken zijn voor jullie de grens? En hoe gaat je prinsje hiermee om? Het mag gaan over vroegere, huidige of toekomstige mannen in je leven. Voor de omgekeerde versie verwijs ik jullie naar de podcast "Mag jouw vrouw?" van Cino Karaduvut en Tayfun Kapli. Hieronder een voorbeeld van hun podcast.
Bekijk deze YouTube-video
[ afbeelding ]
Waarom niet? Het is in het Nederlands gesproken? Mag je dan soms niet praten over drek?quote:Op maandag 29 juni 2026 11:08 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Waarom hier posten over (Amerikaanse) beïnvloeders-drek?
Humor kan wel heel leuk zijn als het goed is uitgevoerd ja. Ik vind persoonlijk Daniel Arends, Bill Burr en Theo Maassen echt geweldig, en jij?quote:Op maandag 29 juni 2026 11:07 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Pedant afschilderen als gekkie. Ook al zo'n classic truukje. Gaat u maar naar huis mevrouwtje...
Sukkels zonder humor en lange tenen. The gift that keeps on giving
Humor is persoonlijk, net als de recensie daarover. Tineke Schouten, Lenette van Dongen en Corrie van Gorp vind ik leuk. Scherp, bijtend en doordacht.quote:Op maandag 29 juni 2026 11:16 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Humor kan wel heel leuk zijn als het goed is uitgevoerd ja. Ik vind persoonlijk Daniel Arends, Bill Burr en Theo Maassen echt geweldig, en jij?
https://tenor.com/nl/view(...)pe-tbbt-gif-15439103quote:Op maandag 29 juni 2026 10:39 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Dat poppetje zie ik heel veel op dit forum. Wat moet dat zeggen?
Dat is wel een stel ouwe taarten bij elkaar, hebben allemaal al de pensioensleeftijd bereikt.quote:Op maandag 29 juni 2026 11:25 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Humor is persoonlijk, net als de recensie daarover. Tineke Schouten, Lenette van Dongen en Corrie van Gorp vind ik leuk. Scherp, bijtend en doordacht.
Random? Bedoel je misschien willekeurige?quote:Op zondag 28 juni 2026 14:27 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Mag je ook in haar tieten knijpen op random momenten?
Ze zijn gewoon niet zo modest. Of zo lelijk dat hun vrouw zich geen zorgen hoeft te maken.quote:Op maandag 29 juni 2026 11:07 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Pedant afschilderen als gekkie. Ook al zo'n classic truukje. Gaat u maar naar huis mevrouwtje...
Sukkels zonder humor en lange tenen. The gift that keeps on giving
Nee hoor, ben der nog steeds. Maar na 8/9 kantjes reageren geef ik nu even de ruimte aan andere mensen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 15:47 schreef MultiBanaan het volgende:
TS is haar eigen topic ontvlugt als een kapitein die van een zinkend schip springt
Bedankt voor de linkquote:Op dinsdag 30 juni 2026 15:04 schreef Elan het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)elingszaak~a4838763/
@:Lenny77
Dit was hier de laatste weken veel in het nieuws. Kerel heeft een veroordeling aan zijn reet wegens huiselijk geweld en podcast stopt
As ik een vrouw tegenkwam waar dat allemaal een probleem was was de oplossing heel simpel, na het tegenkomen gelijk doorlopen.quote:Op zondag 28 juni 2026 13:34 schreef Hexagon het volgende:
Voor ieder van die zaken is een verbod belachelijk.
Ik heb het nog nooit meegemaakt. Mijn huidige vriendin en eerdere vriendinnen en scharrels waren gewoon relaxed.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 16:44 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
As ik een vrouw tegenkwam waar dat allemaal een probleem was was de oplossing heel simpel, na het tegenkomen gelijk doorlopen.
Nergens voor nodig hoor, neem die ruimte maar gewoon in in je eigen topicquote:Op dinsdag 30 juni 2026 15:49 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Nee hoor, ben der nog steeds. Maar na 8/9 kantjes reageren geef ik nu even te ruimte aan andere mensen.
(ontvlucht btw)
Dat denk ik ook. Mannen zijn ook zo ondankbaar voor alle zaken die vrouwen hebben uitgevonden de afgelopen eeuwen. Jullie zouden er bijna een Calimero complex van krijgen, en een leeg gevoel van overbodigheid. Vind het oprecht knap dat mannen nog enige betekenis aan hun leven kunnen geven.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 17:04 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Nergens voor nodig hoor, neem die ruimte maar gewoon in in je eigen topic
Bedankt voor de correctie trouwens, wat moesten wij mannen toch ook zonder vrouwen. Sophie Straat had gelijk, wij mannen moeten allemaal naar achteren, laat vrouwen nu maar even aan de knoppen, wereldwijd op elke toppositie. Denk dat we binnen 10 jaar van alle wereldproblemen af zijn
Nou, ik vraag me eigenlijk af of die vrouwen afgezien van een te verwaarlozen aantal GGZ gevallen wel werkelijk bestaan.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 16:47 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit meegemaakt. Mijn huidige vriendin en eerdere vriendinnen en scharrels waren gewoon relaxed.
Als denk ik dat bazige dwingeland-achtige vrouwen bij mij al bij voorbaat inschatten dat dat een hopeloze missie is, en wilden die uberhaupt nooit met me daten.
Oh ik heb ze wel voorbij zien komen. Van die stellen waarbij de man niks mag en voortdurende de boel manipuleert. Daar ben ik nog wel eens een vriend aan verloren, omdat ie niet meer met me om mocht gaan.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 18:22 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Nou, ik vraag me eigenlijk af of die vrouwen afgezien van een te verwaarlozen aantal GGZ gevallen wel werkelijk bestaan.
Ik krijg steeds meer en meer de indruk dat man en vrouw tegen elkaar uit worden gespeeld dmv stropoppen-gedoe dan de werkelijkheid.
Vrouwen die kerels alles verbieden en mannen die vrouwen in alles willen tegenhouden en onderdrukken.
Dit soort artikelen moeten het er van hebben.
Ik werkelijkheid kom je ze amper of nooit tegen.
Klinkt wel als een serieus gevalletje borderline.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:55 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Oh ik heb ze wel voorbij zien komen. Van die stellen waarbij de man niks mag en voortdurende de boel manipuleert. Daar ben ik nog wel eens een vriend aan verloren, omdat ie niet meer met me om mocht gaan.
Maar dat soort vrouwen zoeken waarschijnlijk ook bewust types op die daar vatbaar voor zijn. Vaak een beetje mannen die geen grenzen durven trekken en al blij zijn dat ze uberhaupt een vriendin hebben.
Het is FOK! btwquote:Op zondag 28 juni 2026 13:46 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Dat is een beetje preken voor eigen parochie. Voor je het weet ontspoord zo'n topic in misandrie. Dat moet je zien te voorkomen. Ik wil graag verschillende inzichten horen over dit onderwerp. Dat past volgens mij beter bij Fok!
quote:Op zondag 28 juni 2026 13:38 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Het is geen verbod, maar man en vrouw zijn nu eenmaal anders van nature. Uiteindelijk ben ik wel degene die moet beslissen over zijn welzijn. En dan is enige afbakening en beperking van de opties het meest realistische om te doen, omdat het logisch nadenken door testosteron wordt gecompromiteerd. Ze zijn nu eenmaal iets agressiever.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |