Okay, nou, succes ermee he? En vergeet ook niet een beetje te genietenquote:Op maandag 29 juni 2026 09:32 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd. Het willen afserveren als ludieke act is een vorm van kleineren. Dat is typisch iets voor mannen. Ik wil eerder inspireren, relativeren en het inlevingsvermogen verhogen. Gewoon de vele posts van opgefokte gasten alhier omkeren. Supersimpel. En dat is belangrijk om rapport te kunnen maken bij de doelgroep. De signalen moeten ook directer zijn omdat de antennes niet verfijnd genoeg zijn.
Bedankt. Ik geniet volop van het onmachtige gespartel in dit topic. Hoop dat mensen er veel van leren.quote:Op maandag 29 juni 2026 09:40 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Okay, nou, succes ermee he? En vergeet ook niet een beetje te genieten
Dat betwijfel ik, maar dat maakt verder ook niet uit toch? Dat jij ervan geniet, dat is het belangrijkstequote:Op maandag 29 juni 2026 09:45 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Bedankt. Ik geniet volop van het onmachtige gespartel in dit topic. Hoop dat mensen er veel van leren.
Natuurlijk betwijfel je dat. Had niet anders verwacht.quote:Op maandag 29 juni 2026 09:46 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, maar dat maakt verder ook niet uit toch? Dat jij ervan geniet, dat is het belangrijkste
Prachtig toch, ingeloste verwachtingen? Vind ik een van de mooiste dingen die er zijnquote:Op maandag 29 juni 2026 09:47 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Natuurlijk betwijfel je dat. Had niet anders verwacht.
Ik denk dat jij het probleem benquote:Op zondag 28 juni 2026 14:24 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Dat vind ik stigmatiseren! Mensen mioet je niet onnodig seksualiseren. Als mannen zich decent en modest kleden heb ik er al minder moeite mee. Maar altijd zo bloot en extravagant. Ja, daar heb ik last van. Dat vind ik goorlapperij.
Jij vindt het normaal dat mannen zomaar hun t-shirt uitrekken? Waar kinderen bij zijn? Die tepels zomaar open en bloot? Zegt wel iets over jou.quote:Op maandag 29 juni 2026 09:56 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het probleem ben
En die argumenten kan je ook gewoon negeren.quote:Op zondag 28 juni 2026 18:39 schreef YoopY het volgende:
[..]
Nou ja, als het gaat om gewenst sociaal gedrag kan ik me er wel in vinden. Zaken verbieden of gericht sturen; dank je de koekoek. Maar de vrouw in mijn leven staat natuurlijk vrij om met goede argumenten te komen om gedrag te beïnvloeden.
Vergeet janken over de dubbele standaard niet.quote:Op maandag 29 juni 2026 10:03 schreef MultiBanaan het volgende:
Vrouwen mogen best eens wat vaker hun shirt uittrekken in het openbaar, maar ze doen het niet, ik denk omdat ze meestal een beetje preuts en verlegen zijn
Hoe bekrompen en preuts kan je zijnquote:Op maandag 29 juni 2026 10:00 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Jij vindt het normaal dat mannen zomaar hun t-shirt uitrekken? Waar kinderen bij zijn? Die tepels zomaar open en bloot? Zegt wel iets over jou.
Iedereen die het niet met je eens zo afschilderen is gewoon woke geneuzel. Alleen 1 zogenaamde 'juiste' mening mag blijkbaar gehoord worden.quote:Op maandag 29 juni 2026 10:05 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Hoe bekrompen en preuts kan je zijn
En daarom is er dus een sturende hand nodig. Om die koppigheid te beheersen. Die natuurlijke drang van ongehoorzaamheid is nu eenmaal een kenmerk van mannen. Rekening houden met natuurlijke verschillen is een goede zaak.quote:Op maandag 29 juni 2026 10:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
En die argumenten kan je ook gewoon negeren.
Rekening houden met elkaar, en niks aan elkaar opdwingen is een betere oplossing.quote:Op maandag 29 juni 2026 10:18 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
En daarom is er dus een sturende hand nodig. Om die koppigheid te beheersen. Die natuurlijke drang van ongehoorzaamheid is nu eenmaal een kenmerk van mannen. Rekening houden met natuurlijke verschillen is een goede zaak.
Dat is modieus masculinisme. Die gelijke rechten cultus van de afgelopen jaren doen totaal geen goed aan de natuurlijke verschillen. Dieren temmen voordat je ze het circus instuurt blijft beter voor ons als samenleving. En overleggen of zelfs inspraak is iets wat je moet verdienen.quote:Op maandag 29 juni 2026 10:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Rekening houden met elkaar, en niks aan elkaar opdwingen is een betere oplossing.
Gevangen zijn in je eigen huis/relatie, nee dank u.
Creatief verzonnen op zich. Maar wat ik eigenlijk bedoel isquote:Op maandag 29 juni 2026 10:31 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Dat is modieus masculinisme. Die gelijke rechten cultus van de afgelopen jaren doen totaal geen goed aan de natuurlijke verschillen. Dieren temmen voordat je ze het circus instuurt blijft beter voor ons als samenleving. En overleggen of zelfs inspraak is iets wat je moet verdienen.
Jij gaat echt keihard genieten in Japan en Indonesië volgend jaar, dat garandeer ik jequote:Op maandag 29 juni 2026 10:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Creatief verzonnen op zich. Maar wat ik eigenlijk bedoel is
Dat poppetje zie ik heel veel op dit forum. Wat moet dat zeggen?quote:Op maandag 29 juni 2026 10:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Creatief verzonnen op zich. Maar wat ik eigenlijk bedoel is
Als ik van mijn vriendin mijn kooi uit mag zal ik een poging wagenquote:Op maandag 29 juni 2026 10:39 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Jij gaat echt keihard genieten in Japan en Indonesië volgend jaar, dat garandeer ik je
Het zegt ditquote:Op maandag 29 juni 2026 10:39 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Dat poppetje zie ik heel veel op dit forum. Wat moet dat zeggen?
Laf. Zo kennen we ze weer.quote:Op maandag 29 juni 2026 10:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als ik van mijn vriendin mijn kooi uit mag zal ik een poging wagen
[..]
Het zegt dit
Ben je niet gewoon een troll?quote:Op maandag 29 juni 2026 10:17 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Iedereen die het niet met je eens zo afschilderen is gewoon woke geneuzel. Alleen 1 zogenaamde 'juiste' mening mag blijkbaar gehoord worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |