Feministen hè.quote:Op zondag 28 juni 2026 18:54 schreef LordofLeaves het volgende:
Begrijp nog steeds helemaal niets van dit topic.
Vind ik ook lief en fijn. Kan hem altijd bellen ook als ik me niet veilig voel.quote:
Nu ga ik ervoor zorgen dat vrouwen niet van flatgebouwen worden geflikkerd cool guy.quote:
Wat @Lenny77 ergens gepost heeft. Vervang het woord 'man' door vrouw..quote:Op zondag 28 juni 2026 18:54 schreef LordofLeaves het volgende:
Links-progressief en humor is het toch altijd net niet hè.quote:Op zondag 28 juni 2026 18:54 schreef LordofLeaves het volgende:
quote:
Wel zo netjes.quote:Op zondag 28 juni 2026 19:15 schreef Ole het volgende:
[..]
Vind ik ook lief en fijn. Kan hem altijd bellen ook als ik me niet veilig voel.
Toen ik nog bij mijn ouders woonde werd ik ook meestal opgehaald. Vond ik toen stom. Maar wel dankbaar en snap het nu ook.
Jij snapt blijkbaar ook niks van het topic.quote:Op zondag 28 juni 2026 19:20 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Links-progressief en humor is het toch altijd net niet hè.
Zeker!quote:
quote:Op zondag 28 juni 2026 19:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Jij snapt blijkbaar ook niks van het topic.
Even tot hier, Youppie, Lubach, Promenade, Plakshotquote:Op zondag 28 juni 2026 19:20 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Links-progressief en humor is het toch altijd net niet hè.
En een gratis taxi.quote:
Het was een grapske. In een absurdistisch topic een absurdistische reactie.quote:Op zondag 28 juni 2026 19:23 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Even tot hier, Youppie, Lubach, Promenade, Plakshot
Noem eens wat rechts-conservatieve grappenmakers? Ik wacht.
Zo zo, tough cookie. Topic niet naar je zin?quote:Op zondag 28 juni 2026 19:24 schreef Modus het volgende:
OK dus 1 of andere wollahkameeldebiel die niemand kent roept wat op een podcast waar niemand naar kijkt/luistert en nu moeten we er wat van vinden?
Edgy hoor
Topic past beter op maroc.nl ofzo. Welke doorsnee vent die hier op fok.nl komt denkt nou werkelijk zo.quote:Op zondag 28 juni 2026 19:24 schreef Modus het volgende:
OK dus 1 of andere wollahkameeldebiel die niemand kent roept wat op een podcast waar niemand naar kijkt/luistert en nu moeten we er wat van vinden?
Edgy hoor
Prima, wil nog steeds antwoordquote:Op zondag 28 juni 2026 19:24 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Het was een grapske. In een absurdistisch topic een absurdistische reactie.
Taxistandplaats is verder dan mijn huisquote:
Nou, je hebt het goed voor elkaar zo.quote:Op zondag 28 juni 2026 19:27 schreef Ole het volgende:
[..]
Taxistandplaats is verder dan mijn huis![]()
Verder veilige route via uitsmijters die mijn buren zijn
Ja zeker! En huisgenoot is zelf uitsmijterquote:Op zondag 28 juni 2026 19:28 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nou, je hebt het goed voor elkaar zo.
Het lach eens wat vaker advies.quote:
Jawel, maar verder niet zo boeiend.quote:
Zolang ze jou maar niet buiten smijten.quote:Op zondag 28 juni 2026 19:28 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja zeker! En huisgenoot is zelf uitsmijter
Niks mis met feminisme. Nog steeds nodig.quote:
Gelukkig dat die Sophie Straat nu van zich laat horen om die verderfelijke mannen wat manieren bij te leren.quote:Op zondag 28 juni 2026 19:37 schreef Moonah het volgende:
[..]
Niks mis met feminisme. Nog steeds nodig.
Oef..dit gaat mij te ver hoorquote:Op zondag 28 juni 2026 19:42 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Gelukkig dat die Sophie Straat nu van zich laat horen om die verderfelijke mannen wat manieren bij te leren.
[ afbeelding ]
Ach die snijdt waarschijnlijk ook regelmatig in haar polsen, dus dit verbaast mij dan ook weer niks.quote:Op zondag 28 juni 2026 19:42 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Gelukkig dat die Sophie Straat nu van zich laat horen om die verderfelijke mannen wat manieren bij te leren.
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |