Wat voor de een een serieuze vermissing is, is voor de ander misschien niet serieus/urgent hè. Zelfde voor echt op zoek zijn. Dat de politie in sommige gevallen niet echt op zoek is, zegt niet dat een ander niet echt opzoek is.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
Maar dat zijn doorgaans geen serieuse vermissingszaken waar men echt opzoek is, dat is vrijwel altijd als er al een vermoeden is dat iemand vrijwillig verdwenen is.
Wie zegt dat hij het vliegtuig heeft gepakt?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:58 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat vind ik in deze case ook zo vreemd, waarom nog tanken? En vervolgens het vliegtuig pakken, en waarmee is dat betaald? Waar leeft die nu van?
Iets klopt er niet.
Dat zeg ik, raar verhaal dus.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:14 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij het vliegtuig heeft gepakt?
Misschien is het helemaal geen raar verhaal. Dat komt nu gewoon zo over omdat ‘wij’ over weinig feiten beschikken.quote:
Ze zullen het niet melden dat hij z'n EPO-spuiten thuis heeft gelaten...quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:52 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Had hij echt zware mentale problemen?
Vaak lees je bij een vermissing dat er zorgen zijn omdat iemand medicatie gebruikt die niet is meegenomen. Dat lees ik hier toch niet.
Wie zegt dat hij heeft getankt?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:58 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat vind ik in deze case ook zo vreemd, waarom nog tanken? En vervolgens het vliegtuig pakken, en waarmee is dat betaald? Waar leeft die nu van?
Iets klopt er niet.
Eten/drinken halen, pissen ,etc?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:43 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Waarom stopte anders bij een tankstation?
Navigeren naar P3. En een parkeerplaats reserveren. Is goedkoper dan daar zomaar te gaan staan namelijk.quote:
Dan nog, ik stop wel eens bij een tankstation terwijl ik maar 20 min hoef te rijden en gewoon zin heb in koffie.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:44 schreef DefKu het volgende:
[..]
Want dat is heel gek? Het was warm die dag he.
Antidepressiva kan je prima gebruiken als topsporter. Staat niets van op de dopinglijst. Enige middel dat je buiten wedstrijden mag gebruiken, maar tijdens wedstrijden moet melden (maar dus niet verboden is) is Bupropion.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:56 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Topsporter en medicatie, volgens mij kan dat niet samen. Wordt snel gezien als doping.
Ja das gek, zeker als je je koffer gepakt hebt voor een reis en je drinken kunt meenemen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:44 schreef DefKu het volgende:
[..]
Want dat is heel gek? Het was warm die dag he.
Jeetje mina zeg. Wie weet had ie wel een auto zonder airco. Wie weet is hij zijn drinken vergeten thuis.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:50 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja das gek, zeker als je je koffer gepakt hebt voor een reis en je drinken kunt meenemen.
Waarom dan de hitte in als je in de airco in je wagen kunt blijven?
Die twee dingen schuren imo. Maar dat is mijn mening.
Natuurlijk kan dat. Maar op camerabeelden moet hij dan wel weer gezien zijn.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:48 schreef Chillegast het volgende:
Je kan prima op Schiphol parkeren en niet vliegen.
Tjonge jonge, wat een tunnelvisie weer. Leef jij volgens een stappenplan of zo? Wie zegt dat hij een koffer mee had?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:50 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja das gek, zeker als je je koffer gepakt hebt voor een reis en je drinken kunt meenemen.
Waarom dan de hitte in als je in de airco in je wagen kunt blijven?
Die twee dingen schuren imo. Maar dat is mijn mening.
Wie zegt dat hij überhaupt op het vliegtuig is gestapt?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Tjonge jonge, wat een tunnelvisie weer. Leef jij volgens een stappenplan of zo? Wie zegt dat hij een koffer mee had?
TeamNL reistas dan.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Tjonge jonge, wat een tunnelvisie weer. Leef jij volgens een stappenplan of zo? Wie zegt dat hij een koffer mee had?
Ook precies niemand.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij überhaupt op het vliegtuig is gestapt?
Je verzint echt zaken erbij hoor.quote:
Conclusie kan ook nog zijn dat hij vrijwillig vermist is en dat recht heeft hij.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je verzint echt zaken erbij hoor.wacht nou gewoon het onderzoek af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |