Haha naamsverbastering.quote:Op donderdag 16 juli 2026 14:29 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat Mike de situatie fan is van Lionel Messi.
Zeg dat Mike de situatie, ziedend ben ik.quote:Op donderdag 16 juli 2026 15:42 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Oei oei oei wat ben je mad.
Haha naamsverbastering. Nog steeds mad!quote:Op donderdag 16 juli 2026 16:01 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Zeg dat Mike de situatie, ziedend ben ik.
Stop maar met dat gezuig.quote:Op donderdag 16 juli 2026 16:15 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Haha naamsverbastering. Nog steeds mad!
Moet jij naamsverbasteringen niet weghalen?quote:
Om dezelfde reden dat er in Venezuela weinig zijn, de economie is slecht. En dus geen vraag naar arbeiders van buiten.quote:Op donderdag 16 juli 2026 18:57 schreef Edding345 het volgende:
waarom zijn er geen donkere spelers / voetbalfans in argentinie?
weet je dat zeker?quote:Op donderdag 16 juli 2026 19:03 schreef Perrin het volgende:
[..]
Om dezelfde reden dat er in Venezuela weinig zijn, de economie is slecht. En dus geen vraag naar arbeiders van buiten.
[ afbeelding ]
Betere vraag, waar zijn alle blanke voetballers bij Engeland en Frankrijk?quote:Op donderdag 16 juli 2026 18:57 schreef Edding345 het volgende:
waarom zijn er geen donkere spelers / voetbalfans in argentinie?
Te lui denk ik. Niet ambitieus genoeg. Of gewoon matige genen.quote:Op donderdag 16 juli 2026 21:11 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Betere vraag, waar zijn alle blanke voetballers bij Engeland en Frankrijk?
Voor iemand die vaak voetbal volgde en op een paar wedstrijden na nooit naar het stadion ging moet ik zeggen dat ik het liever op TV blijf volgen, de enkele keer dat ik het nu nog volg.quote:Op donderdag 16 juli 2026 16:09 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Alleen tokkievolkeren denken dat een spelletje als voetbal heel belangrijk is
De pleintjes zijn overgenomen door allochtonenkinderen, de fatsoenlijke blanke kinderen durven niet meer naar buiten en spelen op hun Playstation.quote:Op donderdag 16 juli 2026 21:11 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Die geven zich dan ook snel gewonnen. Slappe hap zeg. Duidelijk inferieur.quote:Op donderdag 16 juli 2026 23:33 schreef DrDentz het volgende:
[..]
De pleintjes zijn overgenomen door allochtonenkinderen, de fatsoenlijke blanke kinderen durven niet meer naar buiten en spelen op hun Playstation.
Maakt niet uit, zij worden crypto-miljonairs.quote:Op donderdag 16 juli 2026 23:59 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die geven zich dan ook snel gewonnen. Slappe hap zeg. Duidelijk inferieur.
quote:Op donderdag 16 juli 2026 22:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
Te lui denk ik. Niet ambitieus genoeg. Of gewoon matige genen.
Hij doelt meer op het feit dat Argentinië in hun oorlogen de Afro-Argentijnen als soldaten hadden in bovenmatige aantallen, waardoor Buenos Aires van ~30% zwarte bevolking in 1800 naar 2% eind 1900 ging (een andere reden was de gele koorts uitbraak in 1871).quote:Op donderdag 16 juli 2026 19:03 schreef Perrin het volgende:
[..]
Om dezelfde reden dat er in Venezuela weinig zijn, de economie is slecht. En dus geen vraag naar arbeiders van buiten.
[ afbeelding ]
In Europa lijkt zo'n beetje het omgekeerde te gebeuren. Al kun je dan frontlinie vervangen door lage geboortecijfers en vergrijzing.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 07:17 schreef Richestorags het volgende:
[..]
[..]
Hij doelt meer op het feit dat Argentinië in hun oorlogen de Afro-Argentijnen als soldaten hadden in bovenmatige aantallen, waardoor Buenos Aires van ~30% zwarte bevolking in 1800 naar 2% eind 1900 ging (een andere reden was de gele koorts uitbraak in 1871).
Hun Blanquemiento programma was bedoeld om Europeanen aan te trekken en de zwarte en inheemse bevolking er een beetje homeopathisch uit te verdunnen. Argentinië moest een beetje geciviliseerd worden. In de Grondwet uit 1853 staat een deel over dat immigratie uit Europese landen gestimuleerd moet worden.
Bij "la conquista del desierto" (verovering van de woestijn) in de 19e eeuw werden de Mapuches gedood en/of verdreven.
Je naam is fakking vet mr situationquote:Op donderdag 16 juli 2026 21:11 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Jij hebt de wedstrijd tegen Engeland niet gekeken?quote:Op donderdag 16 juli 2026 21:11 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Op naar het Argentiniëtopic in KAA !!quote:Op vrijdag 17 juli 2026 07:17 schreef Richestorags het volgende:
[..]
[..]
Hij doelt meer op het feit dat Argentinië in hun oorlogen de Afro-Argentijnen als soldaten hadden in bovenmatige aantallen, waardoor Buenos Aires van ~30% zwarte bevolking in 1800 naar 2% eind 1900 ging (een andere reden was de gele koorts uitbraak in 1871).
Hun Blanquemiento programma was bedoeld om Europeanen aan te trekken en de zwarte en inheemse bevolking er een beetje homeopathisch uit te verdunnen. Argentinië moest een beetje geciviliseerd worden. In de Grondwet uit 1853 staat een deel over dat immigratie uit Europese landen gestimuleerd moet worden.
Bij "la conquista del desierto" (verovering van de woestijn) in de 19e eeuw werden de Mapuches gedood en/of verdreven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |