Iedereen MADquote:Op woensdag 15 juli 2026 23:29 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Heeeeeerlijk weer dit. 2 assists, wéér zijn team op sleeptouw genomen en alle complotgekkies worden GEK. Legendarisch dit.
Nee, ik denk inderdaad dat Messi snel vergeten isquote:Op zondag 12 juli 2026 13:37 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Walgelijk weet ik niet. Ik denk verlegen en onzeker, deels vanwege zijn karakter maar ook vanwege zijn lengte etc.
Hij lijkt daar soms voor te compenseren. Voor een superster is hij echter niet echt excessief met drank, drugs, vrouwen of extreem flashy gedrag. Ook begaat hij niet zulke gewelddadige overtredingen als sommige van zijn ploeggenoten. Dat vind ik ergens juist wel voor hem pleiten ofzo.
Maar goed, hij lijkt niet stil te staan bij alles wat hij in de schoot geworpen krijgt en tegen Nederland was hij echt zwaar onbehoorlijk. Ook mist hij de persoonlijkheid om echt herinnerd te worden. Hij lijkt echt heel blend te zijn qua persoonlijkheid.
Wie?quote:Op donderdag 16 juli 2026 08:10 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Nee, ik denk inderdaad dat Messi snel vergeten is
Jaquote:
Het feit dat Wout Weghorst überhaupt profvoetballer (laat staan international) is geworden moet een absolute wake-up call zijn voor alle kinderen die ambities richting profvoetbal hebben.quote:Op donderdag 16 juli 2026 09:32 schreef TLC het volgende:
Ik begin toch serieus te vermoeden dat Messi inderdaad beter is dan Wout Weghorst![]()
Nou, nou niet zo overdrijven. Argentinië werd wel in het zadel geholpen door die ontiegelijk domme wissels van de Engelsen en dat is nou precies wat je niet moet doen tegen dat team want dan speel je Messi volledig in de kaart en daar maakt hij dankbaar gebruik van. Je zal zien dat die oempa loempa tegen Spanje geen poot aan de grond krijgt!quote:Op woensdag 15 juli 2026 23:29 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Heeeeeerlijk weer dit. 2 assists, wéér zijn team op sleeptouw genomen en alle complotgekkies worden GEK. Legendarisch dit.
Nou en of!!! Tegen Spanje maakt hij nu écht geen kans!!!quote:Op donderdag 16 juli 2026 10:19 schreef matspontius het volgende:
[..]
Nou, nou niet zo overdrijven. Argentinië werd wel in het zadel geholpen door die ontiegelijk domme wissels van de Engelsen en dat is nou precies wat je niet moet doen tegen dat team want dan speel je Messi volledig in de kaart en daar maakt hij dankbaar gebruik van. Je zal zien dat die oempa loempa tegen Spanje geen poot aan de grond krijgt!
Saltyquote:
Denk aan je bloeddruk Mike de situatie.quote:Op donderdag 16 juli 2026 10:45 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Nou en of!!! Tegen Spanje maakt hij nu écht geen kans!!!
Lol
Vond hem gisteren zowaar een keer echt goed. Wat een steekpassjes af en toe. In de wedstrijden hiervoor scoorde hij wel maar was het weinig.quote:Op donderdag 16 juli 2026 10:19 schreef matspontius het volgende:
[..]
Nou, nou niet zo overdrijven. Argentinië werd wel in het zadel geholpen door die ontiegelijk domme wissels van de Engelsen en dat is nou precies wat je niet moet doen tegen dat team want dan speel je Messi volledig in de kaart en daar maakt hij dankbaar gebruik van. Je zal zien dat die oempa loempa tegen Spanje geen poot aan de grond krijgt!
Sure, een belangrijke rol vertegenwoordigen in een WK wedstrijd is niet iets waar generaties van dromen. Die willen allemaal boekhouder worden.quote:Op donderdag 16 juli 2026 09:33 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Het feit dat Wout Weghorst überhaupt profvoetballer (laat staan international) is geworden moet een absolute wake-up call zijn voor alle kinderen die ambities richting profvoetbal hebben.
Geen idee hoe dit relatie houdt met mijn reactie maar goed.quote:Op donderdag 16 juli 2026 11:12 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Sure, een belangrijke rol vertegenwoordigen in een WK wedstrijd is niet iets waar generaties van dromen. Die willen allemaal boekhouder worden.
De schifting binnen die marge is flinterdun.quote:Op donderdag 16 juli 2026 11:29 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Geen idee hoe dit relatie houdt met mijn reactie maar goed.
Wat ik bedoel is: als een simpele ziel/voetballer als Woutje Weghorst prof en zelfs international kan worden dan kan iedereen dat met genoeg inzet.
Haha een naamsverbasteringquote:Op donderdag 16 juli 2026 11:02 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Denk aan je bloeddruk Mike de situatie.
Met de juiste ingezet groeit iedereen door tot 1,97m.quote:Op donderdag 16 juli 2026 11:29 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Geen idee hoe dit relatie houdt met mijn reactie maar goed.
Wat ik bedoel is: als een simpele ziel/voetballer als Woutje Weghorst prof en zelfs international kan worden dan kan iedereen dat met genoeg inzet.
Niet zo heel bijzonder gezien het Lionel Messi is? Wat is je punt nou precies?quote:Op donderdag 16 juli 2026 12:37 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Haha een naamsverbasteringEven ter info, een 39 jarige man is de beste speler op dit moment. Hoe vind je dat?
Het zit mike diep en hoog in de emotie.quote:Op donderdag 16 juli 2026 14:05 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Niet zo heel bijzonder gezien het Lionel Messi is? Wat is je punt nou precies?
Ik heb het gevoel dat Mike de situatie fan is van Lionel Messi.quote:Op donderdag 16 juli 2026 14:25 schreef Coco het volgende:
[..]
Het zit mike diep en hoog in de emotie.
Oei oei oei wat ben je mad.quote:Op donderdag 16 juli 2026 14:05 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Niet zo heel bijzonder gezien het Lionel Messi is? Wat is je punt nou precies?
Nou en of. Adrenaline van de winst.quote:Op donderdag 16 juli 2026 14:25 schreef Coco het volgende:
[..]
Het zit mike diep en hoog in de emotie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |