je moet ook niet de tent gaan etenquote:Op zondag 28 juni 2026 14:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Die is zo erg achteruit gegaan, niet lekker meer die tent
quote:Op zondag 28 juni 2026 14:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ijskoeien, waar je rechtstreeks roomijs van kan tappen
Bedoel jij die richting Terhorne ?quote:Op zondag 28 juni 2026 14:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan moet je wel naar deze ijstent![]()
Ze maken het ijs van de melk van eigen koeien. Begonnen ooit als ijsboerderij.
Van de melkquote:Op zondag 28 juni 2026 14:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hebben ze ergens anders toch ook wel, het is mij een beetje te ver voor een ijskoffie![]()
Maar dat is zeker lekker als ze het van eigen koeien maken. Wij hadden in Lochem een restaurant waar we altijd gingen eten die hadden ook eigen koeien. Het vlees was zooooo lekker altijd
Workum, ben daar wel geweest voor ze ook ijssalons openden.quote:
O doe voorzichtig het is nog warm, werkse Drakinquote:
Dat is een iets andere hoek. Even googlen.quote:Op zondag 28 juni 2026 14:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Workum, ben daar wel geweest voor ze ook ijssalons openden.
Waterijsjes van de koe?quote:Op zondag 28 juni 2026 15:02 schreef hemarookworst het volgende:
heb deze gezien in de ah
[ afbeelding ]
Dat zijn dus echt de beste vielollies.quote:Op zondag 28 juni 2026 15:02 schreef hemarookworst het volgende:
heb deze gezien in de ah
[ afbeelding ]
eens proberen danquote:Op zondag 28 juni 2026 15:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zijn dus echt de beste vielollies.
Echt een aanrader.quote:
Dank je welquote:
quote:
Burn baby burnquote:
Nog naar het strand geweest vandaag?quote:
`Was je nog naar de stad geweest?quote:Op zondag 28 juni 2026 15:59 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas plaatst een strandbolk.
nee hij was het strand aan het bolken zo te lezenquote:
Dat denk ik niet dat GG op het strand zitquote:Op zondag 28 juni 2026 16:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nee hij was het strand aan het bolken zo te lezen
Strand is hier nog een aardig eindje vandaan.quote:Op zondag 28 juni 2026 16:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat denk ik niet dat GG op het strand zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |