SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI Buienradar
• KNMI Pluim
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
Euh jawel vorige weekquote:Op zondag 28 juni 2026 02:48 schreef Minimunt het volgende:
Tilburg hier. Wat een show. Was hem al in de gaten aan het houden dus beetje half wakker aan t volgen. Net optijd alles dicht kunnen doen voor de shelfcloud die met een rotvaart overheen kwam. En deze intensiteit flitsen…. Niet normaal. Nog nooit meegemaakt
hehe, als we opschieten kan die ook nog mooiquote:Op zondag 28 juni 2026 02:52 schreef ACT-F het volgende:
Je was me net voor. Ik had het einde der tijden als TT
Op dit tijdstip?quote:Op zondag 28 juni 2026 02:52 schreef MissHobje het volgende:
[..]
hehe, als we opschieten kan die ook nog mooi
Je weet de oorzaak toch niet! Kan pure pech zijn, of een mast van een zendbakkie.quote:
Annawijk hier, vond het niet zo heftig.quote:Op zondag 28 juni 2026 02:54 schreef d.k. het volgende:
Helmond was echt hel, nu zwakt het af, al blijft het een enorme lichtshow. Dus meevallen @:Gia, in mijn deel van Helmond niet.
Doe eens even verslag. Hier is het nog vrij rustig.quote:Op zondag 28 juni 2026 02:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Denken in oplossingen, niet in problemen
Hier wat lichten in de vertequote:Op zondag 28 juni 2026 02:57 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Doe eens even verslag. Hier is het nog vrij rustig.
Ja gaat tekeer he ben ook ff in midden van het huis gaan zitten..slaap naast mijn raam..maar nu even niet nog.quote:Op zondag 28 juni 2026 03:01 schreef AnneX het volgende:
Zwaar. Continu lichten. En donder.
Ben op de badkamer zonder ramen gaan zitten. 😳
#regio midden.
Het gaat helemaal losquote:Op zondag 28 juni 2026 02:57 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Doe eens even verslag. Hier is het nog vrij rustig.
Ja dat heb ik ook de hele tijd, maar het is nog ver weg. Een periode stevige woei gehad maar nu is het vrij tam.quote:
Noise cancelling koptelefoon is goud als je donder niks vindtquote:Op zondag 28 juni 2026 03:01 schreef AnneX het volgende:
Zwaar. Continu lichten. En donder.
Ben op de badkamer zonder ramen gaan zitten. 😳
#regio midden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |