Ik sla over, tenzij ik écht niet kan slapen. Maar zelfs dan denk ik.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 22:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik twijfel ernstig of ik deze ga meepakken.
80.000+ Mexicanen in de heilige gronden van het Azteca, Mexico thuis, wk, er op of er onder...quote:Op woensdag 1 juli 2026 01:20 schreef 3rr0r het volgende:
Als zovelen afhaken zal dit wel een genotspot worden
Ik ben er bang voor maar het is niet andersquote:Op woensdag 1 juli 2026 01:20 schreef 3rr0r het volgende:
Als zovelen afhaken zal dit wel een genotspot worden
Pas om 04:00quote:Op woensdag 1 juli 2026 03:14 schreef Anonymousz het volgende:
NPO 1 aids zendt Mexico Ecuador niet uit
Ohquote:
Sukkeltje! Dan blijken het toch kleine mannetjes die latino's. Zo snel op hun kleine pikkie getrapt.quote:
Hebben ook nog geen serieuze tegenstander gehad.quote:Op woensdag 1 juli 2026 04:28 schreef TAmaru het volgende:
Wat speelt Mexico heerlijk zeg
Die kunnen toch ver komen op dit WK
Halve finale zit er zeker in, maar ze zitten niet in het makkelijkste kwart met Brazilië en Engeland
Toch vond ik van die drie landen Mexico tot nu toe het best
Duitsland ook niet en die zijn er toch ook uitquote:Op woensdag 1 juli 2026 07:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hebben ook nog geen serieuze tegenstander gehad.
Ja, Mexico zal er ook wel uitvliegen tegen Engeland of Brazilie/Noorwegen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 07:37 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Duitsland ook niet en die zijn er toch ook uit
Mwah, ik weet het niet hoor. Ik zet mijn geld voorlopig op Mexico.quote:Op woensdag 1 juli 2026 07:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, Mexico zal er ook wel uitvliegen tegen Engeland of Brazilie/Noorwegen.
Uiteindelijk stelde de zege op Duitsland ook geen kut voor hebben we gezien.quote:Op woensdag 1 juli 2026 08:47 schreef Lothiriel het volgende:
Vreemd, Ecuador leek me beter in de groepsfase dan Mexico en kan er opeens geen kut meer van
Engeland gaat ook, mits ze Congo verslaan, op 2400m (CDMX) moeten spelen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 09:10 schreef DobbyDobby het volgende:
Ik heb Mexico wat onderschat geloof ik. Ik ben niet zo van de termen passie en inzet. Maar die lui gaan als de brandweer joh. Gedragen door het publiek natuurlijk. Dat gaat Engeland niet 1,2,3, winnen.
Oeh, dat is een goede tip.quote:Op woensdag 1 juli 2026 14:11 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Engeland gaat ook, mits ze Congo verslaan, op 2400m (CDMX) moeten spelen.
Dat is voor de Ecuadorianen niet zo'n probleem, maar als de Engelsen daar niet aan gewend zijn wint Mexico dat probleemloos.quote:
Ze speelden toch ook weer niet echt de pannen van het dak?quote:Op woensdag 1 juli 2026 08:47 schreef Lothiriel het volgende:
Vreemd, Ecuador leek me beter in de groepsfase dan Mexico en kan er opeens geen kut meer van
Dan gaat Engeland gewoon nat hoorquote:Op woensdag 1 juli 2026 14:11 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Engeland gaat ook, mits ze Congo verslaan, op 2400m (CDMX) moeten spelen.
Mexico gaat dit WK zonder tegengoals eindigenquote:Op woensdag 1 juli 2026 08:47 schreef Lothiriel het volgende:
Da's voor Mexicaanse begrippen dan nog een rustig feestjequote:Op woensdag 1 juli 2026 21:12 schreef TweedeKlum het volgende:
Leuk feesten kunnen die Mexicanen, drie doden.![]()
https://www.pzc.nl/buiten(...)0_tv2_a1demo0jt3h317
Akkoord.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 06:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Da's voor Mexicaanse begrippen dan nog een rustig feestje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |