Stropdagquote:Op zondag 28 juni 2026 00:44 schreef raptorix het volgende:
Modric legt hem even op de stropdag, man kan ballen.
Nee , nu terug voor Nederlandquote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, ook voor @:capuchon_jongen
Jammer dat hij gaat juichen voor Marokko.
We mochten ons niet met haar privé bemoeien.quote:Op zondag 28 juni 2026 00:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Heeft @:Pisces29 wel doei gezegd?
Is ze wegquote:Op zondag 28 juni 2026 00:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Heeft @:Pisces29 wel doei gezegd?
Voor mensen zoals jij hebben ze weercodes uitgevonden.quote:Op zondag 28 juni 2026 00:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jongens ik wil even dit verhaal kwijt:
Ik heb daarnet letterlijk moeten vluchten voor onweersbuien op een festival. De ordediensten hebben het stil gelegd.
quote:Op zondag 28 juni 2026 00:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is wel fijn dat ik zo lekker lang het huis kan laten afkoelen
Is het bij jullie nog 80 graden?quote:
Had je m'n België plaatje gezien?quote:Op zondag 28 juni 2026 00:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb daarnet letterlijk moeten vluchten voor onweersbuien op een festival. De ordediensten hebben het stil gelegd.
Ai das niet okquote:Op zondag 28 juni 2026 00:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Blij dat je ongedeerd bent maat.quote:Op zondag 28 juni 2026 00:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Beetje raar om als zuid-koreaan te gaan janken om Kroatiequote:
Op zijn minstquote:Op zondag 28 juni 2026 00:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is het bij jullie nog 80 graden?
Beter laat dan nooit. Ben er ook netquote:Op zondag 28 juni 2026 00:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik kom er in maar rijkelijk te laat. Maar de volgende wedstrijd pik ik mee
Ja die is leukquote:Op zondag 28 juni 2026 00:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had je m'n België plaatje gezien?
Je moet wat meer lachen vond ook Lenny
Hier waait wel een aardig briesje. Nog steeds wel warm binnen maar alles helpt.quote:
Wat is daar genot aanquote:
Welke regio?quote:Op zondag 28 juni 2026 00:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hier waait wel een aardig briesje. Nog steeds wel warm binnen maar alles helpt.
Ik wil ook een aardig briesjequote:Op zondag 28 juni 2026 00:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hier waait wel een aardig briesje. Nog steeds wel warm binnen maar alles helpt.
Dit is geil.quote:Op zondag 28 juni 2026 00:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mond dicht anders pak ik je eens gruwelijk aan.
Eindhoven natuurlijk.quote:
Iddquote:
GGMM overdrijft graag.quote:
Allesbehalvequote:Op zondag 28 juni 2026 00:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heb ik een boeiende wedstrijd gemist?
Kroatië - Ghana is wel vermakelijk.quote:Op zondag 28 juni 2026 00:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heb ik een boeiende wedstrijd gemist?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |