abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221181870
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 14:15 schreef -Deluzion- het volgende:
Vandaag de derde injectie gezet. Vrijwel geen bijwerkingen meer. Alleen de gebruikelijke misselijkheid, die ongeveer tien minuten aanhield en heel kort een onwerkelijk gevoel van ongeveer een minuut. Daarna was alles weer weg.

Verder vandaag zo'n vijf uur buiten geweest. Voor de zekerheid gewoon ingesmeerd met factor 50 dus echt testen hoe mijn huid zonder bescherming reageert heb ik vandaag niet gedaan.

Nieuwe "bijwerking" af en toe op compleet willekeurige momenten een stijve snikkel. Mijn libido lijkt ook iets verhoogd, al stelde dat bij mij sowieso al niet veel voor dus het is nog steeds vrij laag.

Verder zie ik nog geen enkele verkleuring van mijn huid. Voor zover ik heb gelezen kan dat bij mensen met een heel lichte huid behoorlijk lang duren. Mogelijk zie ik pas na twee of drie weken verschil, maar het kan natuurlijk ook zijn dat het bij mij uiteindelijk helemaal niets doet. Dat zal de komende weken moeten blijken.
10 minuten misselijkheid, 1 minuut gevoel van onwerkelijkheid plus onvrijwillige erecties zou ik niet omschrijven als 'vrijwel geen bijwerkingen'.

Het lijkt me echt niet gezond wat je jezelf aandoet. Je weet gewoon dat jouw huidtype geen (felle) zon verdraagt.
Heb maling aan de 'buren' en ga gewoon de straat op in een lange broek en een shirt met lange mouwen, zet een hoed of pet op en vergeet je zonnebril niet.

Nog even dit: in mijn kinderjaren en ik denk dat heel veel ouders daarna ook hun kinderen het advies gaven om geen snoepjes aan te nemen van vreemden. Of met hun mee te gaan.
Dat waren dus de pedo's uit onze kinderjaren. Onze moeders riepen deze waarschuwing ons na terwijl wij al in gedachten bezig waren met leuke dingen of met kattekwaad.

[ Bericht 9% gewijzigd door Hiddendoe op 29-06-2026 17:30:14 ]
  maandag 29 juni 2026 @ 22:08:01 #52
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_221186919
Veel voeding met lycopeen eten beschermt ook tegen zonnebrand. En 0,0 bijwerkingen.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  Spellchecker dinsdag 30 juni 2026 @ 17:58:00 #53
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221198368
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 22:08 schreef Elpis het volgende:
Veel voeding met lycopeen eten beschermt ook tegen zonnebrand. En 0,0 bijwerkingen.
@Homijn en @DerRabbit approve of this message :Y :Y)
  dinsdag 30 juni 2026 @ 17:59:39 #54
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_221198373
Peen eten is sowieso altijd goed :9~
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
pi_221198559
Dag 4 alweer. Time flies.

Vandaag weer dezelfde dosering genomen en eigenlijk precies dezelfde bijwerkingen als de afgelopen dagen. De bijwerkingen zijn echt minimaal: heel even lichte misselijkheid en ongeveer een minuut een licht duizelig gevoel. Verder niets bijzonders.

Andere dingen die ik merk, al weet ik niet of dat daadwerkelijk door de melanotan komt of placebo is, zijn een wat verminderde eetlust (schijnt een veelvoorkomende bijwerking te zijn) en een iets drogere mond.

Vooralsnog zie ik geen enkele reden om te stoppen. Mijn moedervlekken zijn onveranderd en ik zie ook geen vreemde plekjes op mijn huid.

Qua huidskleur zie ik nog steeds geen enkel verschil. Vandaag heb ik geen tijd gehad om onbeschermd de zon in te gaan, dus ik heb me zoals eigenlijk elke dag gewoon ingesmeerd met factor 50.

Morgen ben ik vrij, dus dan ben ik van plan om na mijn injectie weer ongeveer tien minuten onbeschermd de zon in te gaan. Dat wordt weer een goede test om te zien hoe mijn huid reageert.

Update volgt.
greetings and salutations
pi_221212854
Dag 5

Na vijf dagen begin ik wel te begrijpen waarom melanotan II nooit is goedgekeurd. Niet zozeer omdat de bijwerkingen die ik ervaar ernstig zijn, maar omdat er behoorlijk veel verschillende mogelijke bijwerkingen lijken te zijn. Ik merk er zelf ook een aantal, maar bij mij zijn ze allemaal mild en trekken ze meestal binnen een kwartier weer weg.

Gisteren weer de test gedaan, tien minuten onbeschermd de zon in. De zon was niet bijzonder fel, maar normaal gesproken zou ik onder vergelijkbare omstandigheden al snel rood worden. Dat gebeurde deze keer niet. Ook de dag erna ben ik niet verbrand of alsnog rood geworden.

Qua huidskleur zie ik na vijf dagen nog steeds helemaal geen verandering.

Vooralsnog is de tussenstand dus: nog geen zichtbare verkleuring van mijn huid, maar het lijkt er wel op dat ik zonlicht iets beter verdraag dan voorheen. Ik blijf de komende dagen gewoon doorgaan en kijken hoe dit zich ontwikkelt.
pi_221212881
Dag 6

Vandaag weer dezelfde dosering genomen. De bijwerkingen blijven hetzelfde: kortdurende lichte misselijkheid en verder eigenlijk niets bijzonders. Ik durf zelfs te zeggen dat de bijwerkingen elke dosering minder worden.

Ik heb me vandaag gewoon ingesmeerd met factor 50 en ga geen test doen. Deze dag zie ik vooral als onderdeel van de loading phase, waarbij ik eerst een aantal dagen consequent dezelfde dosering wil aanhouden voordat ik echt conclusies trek.

Tot nu toe zie ik nog steeds geen zichtbare veranderingen in mijn huidskleur. Dat is op zich niet onverwacht, dus ik blijf gewoon doorgaan. Mijn plan is om de volledige drie weken af te maken, dus in totaal 21 dagelijkse doseringen. Daarna maak ik de balans op en kijk ik of het voor mij daadwerkelijk iets heeft opgeleverd.
pi_221212915
Ik heb er lang geleden ooit wel eens naar zitten kijken, maar ik vond het veel te riskant.
Deze 2e versie ken ik niet. Die bestond toen volgens mij nog niet toen ik er naar keek.

Nu onderhand ben ik ietsjes minder bleek en boeit het me verder vrij weinig meer allemaal.
pi_221217048
Waarom zou je dit willen? Blanke mensen die hele jaar door een bruin kleurtje hebben (zonnebank) hebben vaak ook midden dertig al een compleet uitgeleefde rimpelkop en leren huid. :')

En alsof een kleurtje nog een statussymbool is tegenwoordig. Alleen bij proteten die een keer per jaar naar Turkije gaan om drie weken te bakken in de zon.
pi_221223091
Dag 7

Vandaag de zevende dosering genomen.

Voor het eerst lijkt er een kleine verandering zichtbaar te zijn. Mijn baard en snorharen lijken duidelijk donkerder te worden, ze groeien nu bijna pikzwart terug.

Verder zie ik nog geen noemenswaardige veranderingen. Mijn huid is nog niet zichtbaar donkerder geworden en ik zie ook geen nieuwe pigmentvlekken of andere bijzonderheden.

De bijwerkingen zijn onveranderd: kortdurende lichte misselijkheid direct na het injecteren en verder eigenlijk niets bijzonders.
pi_221223178
Waarom is het verboden?
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_221262392
Dag 8 t/m 11

De afgelopen vier dagen heb ik gewoon dezelfde dosering van 300 mcg aangehouden.

Qua verkleuring zie ik nog steeds nauwelijks verschil. Mijn gezicht lijkt misschien een heel klein beetje donkerder te zijn geworden, maar dat is subtiel en ik weet niet zeker of het niet tussen mijn oren zit. Op de rest van mijn lichaam zie ik nog helemaal geen verandering.

De fout die je op dit punt gemakkelijk kunt maken, is de dosering verhogen omdat je ongeduldig wordt. Dat ga ik bewust niet doen. Ik houd het gewoon op 300 mcg per dag en maak eerst de volledige kuur af voordat ik conclusies trek.

De bijwerkingen zijn vooralsnog minimaal en onveranderd. Ik heb na het injecteren nog steeds kortdurend lichte misselijkheid en mijn libido lijkt wat verhoogd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')