quote:
Op maandag 29 juni 2026 14:15 schreef -Deluzion- het volgende:Vandaag de derde injectie gezet. Vrijwel geen bijwerkingen meer. Alleen de gebruikelijke misselijkheid, die ongeveer tien minuten aanhield en heel kort een onwerkelijk gevoel van ongeveer een minuut. Daarna was alles weer weg.
Verder vandaag zo'n vijf uur buiten geweest. Voor de zekerheid gewoon ingesmeerd met factor 50 dus echt testen hoe mijn huid zonder bescherming reageert heb ik vandaag niet gedaan.
Nieuwe "bijwerking" af en toe op compleet willekeurige momenten een stijve snikkel. Mijn libido lijkt ook iets verhoogd, al stelde dat bij mij sowieso al niet veel voor dus het is nog steeds vrij laag.
Verder zie ik nog geen enkele verkleuring van mijn huid. Voor zover ik heb gelezen kan dat bij mensen met een heel lichte huid behoorlijk lang duren. Mogelijk zie ik pas na twee of drie weken verschil, maar het kan natuurlijk ook zijn dat het bij mij uiteindelijk helemaal niets doet. Dat zal de komende weken moeten blijken.
10 minuten misselijkheid, 1 minuut gevoel van onwerkelijkheid plus onvrijwillige erecties zou ik niet omschrijven als 'vrijwel geen bijwerkingen'.
Het lijkt me echt niet gezond wat je jezelf aandoet. Je weet gewoon dat jouw huidtype geen (felle) zon verdraagt.
Heb maling aan de 'buren' en ga gewoon de straat op in een lange broek en een shirt met lange mouwen, zet een hoed of pet op en vergeet je zonnebril niet.
Nog even dit: in mijn kinderjaren en ik denk dat heel veel ouders daarna ook hun kinderen het advies gaven om geen snoepjes aan te nemen van vreemden. Of met hun mee te gaan.
Dat waren dus de pedo's uit onze kinderjaren. Onze moeders riepen deze waarschuwing ons na terwijl wij al in gedachten bezig waren met leuke dingen of met kattekwaad.
[ Bericht 9% gewijzigd door Hiddendoe op 29-06-2026 17:30:14 ]