Ik heb alleen nog maar dagcrème met factor 50 of hoger.quote:Op zondag 28 juni 2026 19:30 schreef Ole het volgende:
Heb de factor 50 ontdekt met beetje zelfbruiner. Werkt voor mij
Dit soort spul:quote:La Roche-Posay Anthelios 100KA+ MED Cream heeft een zonnefactor van SPF 50+, maar biedt in de praktijk een extreem hoge UV-bescherming die gelijkstaat aan SPF 100.
Deze foto is zojuist gemaakt, dus ná die tien minuten in de zon. Normaal gesproken krijg ik eerst rode puntjes die in de uren daarna steeds roder worden en uiteindelijk uitmonden in een flinke verbranding. Tot nu toe lijkt dat proces juist niet door te zetten. De roodheid lijkt af te nemen (zelfs helemaal verdwenen) in plaats van toe te nemen. Het is natuurlijk nog te vroeg om harde conclusies te trekken, maar vooralsnog lijkt dit een eerste kleine overwinning.quote:Op zondag 28 juni 2026 19:29 schreef capricia het volgende:
Dit is een foto van je verbrande huid na 10 minuten zon? Of daarvoor?
Vind dat je een mooie huid hebt, zonder jarenlange zonneschade.quote:Op zondag 28 juni 2026 19:45 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Deze foto is zojuist gemaakt, dus ná die tien minuten in de zon. Normaal gesproken krijg ik eerst rode puntjes die in de uren daarna steeds roder worden en uiteindelijk uitmonden in een flinke verbranding. Tot nu toe lijkt dat proces juist niet door te zetten. De roodheid lijkt af te nemen (zelfs helemaal verdwenen) in plaats van toe te nemen. Het is natuurlijk nog te vroeg om harde conclusies te trekken, maar vooralsnog lijkt dit een eerste kleine overwinning.
quote:Op zondag 28 juni 2026 20:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Als ik 3 weken zon zie dan kom ik geen discotheek meer binnen en wordt ik bij elke kassa gecontroleerd dus het is niet altijd feest.
En lange mouwen, hoofd bedekt..quote:Op zondag 28 juni 2026 22:42 schreef Irri-tante het volgende:
Waarom ga je naar buiten zonder bescherming?
Ik verbrand ook levend, zonder smeren naar buiten is geen optie. Waarom jezelf zo bloot stellen?
Tel daar nog zonneallergie bij en het feest is compleet.
Dus smeren, smeren, smeren en eventueel Urtizon korrels gebruiken.
Linkje?quote:Op zondag 28 juni 2026 22:52 schreef Ole het volgende:
Ik gebruik factor 50. Met lichte zelfbruiner erin. Doet toch een beetje
Ohw.. gekocht bij etos of action. Ik zoek evenquote:
Een fles zonnebrandcrème is dat? Oh..okay.quote:Op maandag 29 juni 2026 01:18 schreef Ole het volgende:
https://www.google.com/se(...)vAFcQyO0OKAR6BAhREAo
Het bestaat. Kan even niet zo snel vinden welke ik nu heb
Ja. Veel merken hebben zelfbruiner erinquote:Op maandag 29 juni 2026 01:21 schreef capricia het volgende:
[..]
Een fles zonnebrandcrème is dat? Oh..okay.
En wat gebruik je dan als je standaard dagcrème?quote:
Met spf maar ook zelfbruiner. Er was van Olaz. Weet niet of nog bestaatquote:Op maandag 29 juni 2026 01:25 schreef capricia het volgende:
[..]
En wat gebruik je dan als je standaard dagcrème?
Zeker! Maar ik denk dat TS zoekt naar bescherming ook? (Kan het mis hebben).quote:Op maandag 29 juni 2026 10:00 schreef phpmystyle het volgende:
Ik begrijp niet waarom er niet gekozen wordt voor spraytan aangezien deze behandeling veel minder invasief is voor lichaam en geest..
En volgens mij nog doeltreffender ook.
Er zijn automatische spraytan cabines.
Het punt is inderdaad -zoals je zelf al zegt- dat tegenover de vermeende bescherming ook een vermeend risico bestaat. Ik kan niet inschatten in welke mate dat risico en voordeel bestaat, maar ik denk dat hij het ook met andere middelen af kan.quote:Op maandag 29 juni 2026 11:27 schreef Ole het volgende:
[..]
Zeker! Maar ik denk dat TS zoekt naar bescherming ook? (Kan het mis hebben).
Zou zelf dit risico niet nemen maar ok...
Maar noch een donkerdere huid door melanotan noch een donkerdere huid door een spraytan beschermt tegen de schadelijke invloed van zonlicht.quote:Op maandag 29 juni 2026 11:27 schreef Ole het volgende:
[..]
Zeker! Maar ik denk dat TS zoekt naar bescherming ook? (Kan het mis hebben).
Zou zelf dit risico niet nemen maar ok...
Dat bedoel ik..quote:Op maandag 29 juni 2026 11:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar noch een donkerdere huid door melanotan noch een donkerdere huid door een spraytan beschermt tegen de schadelijke invloed van zonlicht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |