SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI Buienradar
• KNMI Pluim
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
What can change the nature of a man?
idd nog altijd de vraag waarom die het soms beter weten wel.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:21 schreef Loj het volgende:
[..]
Ja bizar toch…
Buienradar etc zeiden echt niets!
Ook tof…
Wij zagen het wel aankomen…
Behalve natuurlijk wat dreigende wolken en gerommel vlogen een kleine vijf minuten voordat het losbarstte de vogels weg, de kikkers stopten met kwaken en er lagen geen eenden op onze stijgers..
Vertrouw de dieren zou ik zeggen
Sterkte!quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:23 schreef Kriegel het volgende:
Zo, die warmte gister heb ik mooi gemist, ik lag rond de middag opeens op de snijtafel voor m'n blindedarm. Heerlijk man, die airco op zo'n ziekenzaal.
Taffesheet alleen nu in huis. En nou lees ik godverbetert iets over een tweede heatdome over twee weken? Als-je-blieft niet, dit is meer dan genoeg geweest voor dit jaar.
Was dat niet de maan dan?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:24 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Weerwoord foto van iets wat lijkt op wat ik dus ook zag.
[ afbeelding ]
Ik dacht zelf dat het toch de maan was die door de wolken kwam ofzo
hier zijn de slakken intussen op strooptocht gegaan. Maar ik vermoed de egel ookquote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:21 schreef Loj het volgende:
[..]
Ja bizar toch…
Buienradar etc zeiden echt niets!
Ook tof…
Wij zagen het wel aankomen…
Behalve natuurlijk wat dreigende wolken en gerommel vlogen een kleine vijf minuten voordat het losbarstte de vogels weg, de kikkers stopten met kwaken en er lagen geen eenden op onze stijgers..
Vertrouw de dieren zou ik zeggen
Dank je! Liep al een week met pijn in m'n pens (heerlijke timing) voor we doorhadden wat het was, dus die paar wondjes van zo'n kijkoperatie neem ik voor lief.quote:
quote:Het noodweer lijkt op luchthaven Schiphol voor de nodige vertraging te zorgen. Op buienradar is te zien dat er donkere wolken hangen boven de luchthaven. Vluchten die eigenlijk al om elf uur zouden landen komen nu allemaal later aan. Pas vanaf half twaalf word het eerste toestel weer verwacht. Een flink aantal vluchten die daarna stonden gepland, komen ook een kwartier tot een uur later binnen.
Beterschap! ja das niet best die hitte. ik hoop dat die 2e gecanceld wordt.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:23 schreef Kriegel het volgende:
Zo, die warmte gister heb ik mooi gemist, ik lag rond de middag opeens op de snijtafel voor m'n blindedarm. Heerlijk man, die airco op zo'n ziekenzaal.
Taffes heet alleen nu in huis. En nou lees ik godverbetert iets over een tweede heatdome over twee weken? Als-je-blieft niet, dit is meer dan genoeg geweest voor dit jaar.
beterschap dan maar zo na de operatie. geen onwijze pijn van ofzo?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:23 schreef Kriegel het volgende:
Taffes heet alleen nu in huis. En nou lees ik godverbetert iets over een tweede heatdome over twee weken? Als-je-blieft niet, dit is meer dan genoeg geweest voor dit jaar.
Lijkt wel op een vuurbal?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:24 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Weerwoord foto van iets wat lijkt op wat ik dus ook zag.
[ afbeelding ]
Ik dacht zelf dat het toch de maan was die door de wolken kwam ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |