Maakt niet uit.quote:
Dat in Frankrijk zal de MCS / squall line zijn... kwa bliksemintensiteit gaan die altijd goed tekeer.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:45 schreef ffoyle-involutus het volgende:
[..]
De echte moeten nog komen toch? Die nu boven Frankrijk hangen.
Ja mooi. Inslag vlakbij ookquote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:35 schreef Wereldgozer het volgende:
Op t strand goeiste onweer gezien vanmiddag @:haags
Nu begint t thuis ook
Sensor geraakt door hagel zo groot als golfballen natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:52 schreef heywoodu het volgende:
Buienalarm geeft hier nu 0 graden aan. Genot.
ben je bij mijquote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:55 schreef Nattekat het volgende:
Veel geflits ook.
Zelfs met bier ben ik gewoon waar ik moet zijn.
Ok, deze hagelstenen wil je niet op je hoofd krijgen.. de hele tuin staat blank ondertussenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:48 schreef E.T. het volgende:
Flinke bak regen nu in Rotterdam-oost..![]()
Beetje gerommel, maar dat is alleen gerommel.. geen echt onweer
De rayonhoofden kunnen weer bijelkaar komen.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:52 schreef heywoodu het volgende:
Buienalarm geeft hier nu 0 graden aan. Genot.
@Geschiedkundigequote:
Niks nieuws. Ik riep al dat de twee warmste maanden nog moeten komen.quote:
Er wil iemand naar binnen?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:02 schreef hemarookworst het volgende:
ik hoor keihard plok plok plok tegen het raam
Lekkere bloemkool jahquote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:01 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ff een timelapse gemaak van een bloemkool. Omgezet naar GIF dus kwaliteit een beetje meh
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |