Looks fishyquote:
goeie viszaak wel, tijdje niet geweest, was vlakbij de uniquote:
No fish, best fishquote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
goeie viszaak wel, tijdje niet geweest, was vlakbij de uni
Tenzij kibbeling, of visstidks van @KapiteinIgloquote:
Nopequote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
Tenzij kibbeling, of visstidks van @:kapiteiniglo
Oh en gerookte zalm. Zijn letterlijk de enige drie dingen die ik lust. De rest mag van gaan zwemmen in bacardi lemon.quote:
Geef hier!quote:
Ja mooi, ik had niet verwacht dat ze zoveel uit dit podium kunnen halen wat effecten betreft.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:10 schreef hemarookworst het volgende:
@:freshfruit we worden audiovisueel goed verwend, dat die nu nog blijft draaien
als ze maar niet gaan schuimbekken bij de gemeentequote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja mooi, ik had niet verwacht dat ze zoveel uit dit podium kunnen halen wat effecten betreft.
Uhu nee. Gelijk oversteken.quote:
* DJMO gooit wat volle zon naar FreshFruitquote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:26 schreef _UserName_ het volgende:
Ik wilde buiten gaan slapen maar de verwachting is nu ineens dat ik het niet droog hou.
Is die ook in real person size? Zeg 180x60cm?quote:
speciaal voor mensen die zelf een enorme lul zijnquote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:29 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Is die ook in real person size? Zeg 180x60cm?
* FreshFruit gaat even zoekenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:29 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Is die ook in real person size? Zeg 180x60cm?
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
speciaal voor mensen die zelf een enorme lul zijn
Goedenavond.quote:
Twitch is er ook wel klaar mee. Morgen weer een dag.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:31 schreef hemarookworst het volgende:
goeie muziek wel om tranceheads van de event weg te krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |