Erg slechtquote:Op zaterdag 4 juli 2026 12:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
1. @:El-Stinho , de nummer 1 van FOK! staat 347e algemeen ranking.
2. @:tarado , de nummer 2 van FOK! staat 467e algemeen ranking
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oei, waren nog "zekere" punten ook beide wedstrijden.quote:Op zondag 5 juli 2026 08:32 schreef Tarado het volgende:
Blijkbaar uitslagen vergeten op te slaan, dan zak je wel
Arme @Tarado die laatst geen herinnering en groetjes kreegquote:Op vrijdag 10 juli 2026 13:46 schreef Makamba_ het volgende:
@:Alaphilippe_
Je moet je flex invullen, groetjes.
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 09:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Arme @:tarado die laatst geen herinnering en groetjes kreeg
Die had waarschijnlijk wel een bedankje gegeven. Helaas keek ik toen niet actief.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 09:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Arme @:tarado die laatst geen herinnering en groetjes kreeg
quote:Op zondag 12 juli 2026 05:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik wil alleen even aanstippen dat ik een 100% score heb gepakt in de kwartfinales.
Ik wil hier absoluut verder niks mee zeggen!!
Heb jij een lijntje met infantino?quote:Op zondag 12 juli 2026 05:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik wil alleen even aanstippen dat ik een 100% score heb gepakt in de kwartfinales.
Ik zag het. Gefeliciteerd.quote:Op zondag 12 juli 2026 05:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Proficiatquote:Op zondag 12 juli 2026 05:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ahhh dat is wel sneuquote:Op zondag 12 juli 2026 13:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik heb vergeten op "opslaan" te klikken en daardoor heb ik zogezegd geen enkel kwartfinale ingevuld
GVD man. Ik ben er niet goed van
Je bent Coco voorbij. Op alle fronten.quote:Op maandag 13 juli 2026 17:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ga net als FC Utrecht de top 3 aanvallen.
Ik heb spanje als winnaarquote:Op donderdag 16 juli 2026 10:04 schreef DrDentz het volgende:
0 punten uit de halve finales gehaald, dit gaat fouutt
Alle mensen die Spanje / Argentinië als winnaar hebben krijgen straks ook nog wel een flinke boost
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |