Misschien moet je niet alles letterlijk nemen Henk.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 13:04 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Wat is er positief aan doodgaande ouderen?
Echt, wat loopt er voor een knettergek volk rond hier?
Smerige extreemrechtse nazi krant dus!quote:Op zaterdag 27 juni 2026 11:32 schreef Firuze60 het volgende:
Hier een pro airco artikel uit een linkse krant.
https://www.volkskrant.nl(...)hittedoden~bc1ce76b/
Misschien moet je gewoon geen onzin uitkramen.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 13:06 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Misschien moet je niet alles letterlijk nemen Henk.
Drink even een glaasje water om af te koelen.
Verdorie ik had je bijna gevonden.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 12:40 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Ja, dat soort info ga ik een linkswappie vertellen
Altijd wel grappig om te lezen hoe mensen helemaal over de pis gaan over hun zelfverzonnen waanideeën. Een mening in een Franse krant waar je nog nooit eerder van hebt gehoord is de schuld van Brussel.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 14:39 schreef Cruzinats het volgende:
Tja, eerst de stookkosten gigantisch laten stijgen omdat je oorlog met Rusland wil en nu ook nog janken over airconditioning. Enige vorm van comfort is voor veel Europeanen inmiddels ver te zoeken.
Wat een k*t continent is dit geworden door dat kneuzencircus in Brussel man.
Helemaal niks, maar blijkbaar zit ik met mijn aircosysteem wel aan de goede kant van het politieke spectrum!quote:Op zaterdag 27 juni 2026 09:12 schreef MissButterflyy het volgende:
Wat heeft het hebben van airco nou weer te maken met links of rechts.
Wat een onzin zeg.
Allemaal de schuld van Turkije, China en Iran.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 14:52 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Altijd wel grappig om te lezen hoe mensen helemaal over de pis gaan over hun zelfverzonnen waanideeën. Een mening in een Franse krant waar je nog nooit eerder van hebt gehoord is de schuld van Brussel.
BOOS!!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |