Vast wel, als ik straks beter slaap iig... Als ik weer een slechte nacht heb even het fact appen...quote:Op maandag 20 juli 2026 18:42 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hopelijk morgen een betere dag voor je.
quote:
quote:Op maandag 20 juli 2026 19:16 schreef maily het volgende:
[..]
Je hoeft niet meteen een marathon te rennen.
Gewoon wandelen, dan kom je er ook.
En wat fijn #kleding
Meer kan je niet doen!quote:Op maandag 20 juli 2026 19:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Vast wel, als ik straks beter slaap iig... Als ik weer een slechte nacht heb even het fact appen...
[..]
[..]![]()
![]()
Doe mijn best
quote:Op maandag 20 juli 2026 19:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klopt, maar vaak zat in mijn best niet goed genoeg
Nixte niet goed genoeg.quote:Op maandag 20 juli 2026 19:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klopt, maar vaak zat in mijn best niet goed genoeg
Ditquote:Op maandag 20 juli 2026 20:03 schreef maily het volgende:
[..]
Nixte niet goed genoeg.
Je doet je best; dat moet goed genoeg zijn.
There; I said it.
Zonder emotie was je ook niet blijquote:Op maandag 20 juli 2026 20:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jullie zijn te lief
Maar goed... meer dan mijn best doen kan ik idd niet
---
Hoop zo vannacht wel goed te slapen. Het slechte slapen is zo irritant... Ben ook uit mijn weekritme > geen clubjes, hulpverlening anders ingedeeld, iedereen op vakantie. Dus ik ben veel meer alleen dan anders. Wel even lekker bijkomenis wel goed voor me. Alleen het is lastiger met ritme
Maak me aan de ene kant teveel zorgen over de renovatie en aan de andere kant emoties. Ik haat emoties. Stomme dingen zijn het maar.
Hopelijk morgen weer energie om een flink stuk te haken en in te pakkenGewoon zonder een wolk vermoeidheid in mijn hoofd. Sowieso dwing ik mezelf nu tot saaiheid. Serie kijken en verder niks. Zodat ik wel gemotiveerd ben om naar bed te gaan.
Mooie uitspraak , daarom wou ik van de anti depressiva af want alles is dan zo vlakquote:Op maandag 20 juli 2026 21:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zonder emotie was je ook niet blij![]()
Kan ik me goed voorstellenquote:Op maandag 20 juli 2026 22:30 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Mooie uitspraak , daarom wou ik van de anti depressiva af want alles is dan zo vlak
Fijn te horenquote:Op dinsdag 21 juli 2026 06:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Toen ik antisepressiva slikte was mijn leven een stuk gemakkelijker. In plaats van van nul of honderd was ik meer op een normale baseline.
Alleen de meds mocht niet samen met antipsychotica dus ik moest stoppen. Baal ik nogsteeds van.
Vannacht goed geslapen. Alleen de snoozewekkers beginnen om zes uur... nu is goed wakker geworden ben heb ik ze naar later opgeschoven. Zeven uur. Doel is nml rond acht uur max mijn bed uit
Vandaag een rustige dag. Veel haken, beetje inpakken etc. Wasjes draaien.
Maar eerst thee en haken
Ik snap je helemaal.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 06:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Toen ik antisepressiva slikte was mijn leven een stuk gemakkelijker. In plaats van van nul of honderd was ik meer op een normale baseline.
Alleen de meds mocht niet samen met antipsychotica dus ik moest stoppen. Baal ik nogsteeds van.
Vannacht goed geslapen. Alleen de snoozewekkers beginnen om zes uur... nu is goed wakker geworden ben heb ik ze naar later opgeschoven. Zeven uur. Doel is nml rond acht uur max mijn bed uit
Vandaag een rustige dag. Veel haken, beetje inpakken etc. Wasjes draaien.
Maar eerst thee en haken
Nou dat dus.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 09:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik snap je helemaal.
Ik slik nu nog AD, maar word nog steeds regelmatig echt overspoelt door mijn emoties. Ik zou het niet erg vinden als dat nog wat meer wordt ingedamd tot ik weet hoe ik mijn emoties moet reguleren. Tot die tijd, is een standaard baseline echt beter dan constant uitschieten naar megadepressief of manisch vrolijk
Geniet van je dagje!quote:Op dinsdag 21 juli 2026 14:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Als je van half zeven tot half drie haakt, krijg je rugpijn (slechte houding aannemen) en ga je foutjes maken (en dus telkens uithalen), want je moe bent
Nu maar lekker chillen. Het enige wat nog echt moet is dadelijk de was ophangen. Ben eigenlijk best content vandaag. Lekker bezig, niet moe, gewoon rustig gestemd
Nu lekker filmpjes kijken en een beetje lezen. Beetje afwisselen.
Door de vakanties overal heb ik ook vrij van alles en dat doet me best wel goedMerk dat ik rustig aan het landen ben
Enige wat deze week moet is donderdag fact en dan stop ik daarna even bij de Lidl. Daarna weer vrij tot dinsdag
Stiekem vind ik dat best wel lekker merk ik.
De laatste tijd was/is mijn bord overvol van alles. Het gaat niet zo denderend met me en volgens mij heb ik deze vakantie echt nodig
Besloten dat ik ook pas vrijdag verder ga met inpakken. Dan ben ik alsnog veel te vroegOok van die stress even pauze
Ocharme, beterschap en zoquote:Op dinsdag 21 juli 2026 18:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hm...een vriendin van me ligt in het zkh. Zal vast wel goed komen hoop ik, alleen door alle toestanden van het afgelopen jaar durf ik niet echt vertrouwen te hebben. Ze appt nog wel, dus dat is een goed signaal. Alleen poeh, die arme meid is flink ziek
Ziek is niet meteen dodelijk ziek héquote:Op dinsdag 21 juli 2026 18:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hm...een vriendin van me ligt in het zkh. Zal vast wel goed komen hoop ik, alleen door alle toestanden van het afgelopen jaar durf ik niet echt vertrouwen te hebben. Ze appt nog wel, dus dat is een goed signaal. Alleen poeh, die arme meid is flink ziek
Zuur. Wat heeft ze dan?quote:Op dinsdag 21 juli 2026 18:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja... het is echt heel sneuquote:Op dinsdag 21 juli 2026 18:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ocharme, beterschap en zo
Klopt, maar toch engquote:Op dinsdag 21 juli 2026 18:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ziek is niet meteen dodelijk ziek hé
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 juli 2026 18:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Jeetje zeg, hopelijk komt ze er weer bovenop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
Ik wil niet teveel zeggen over haar gezondheid, maar het komt erop neer dat ze op haar gezondst al veel problemen heeft.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 18:48 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jeetje zeg, hopelijk komt ze er weer bovenop.
Dan is het wel heel erg. Nu snap ik je zorgen stukken beter.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 18:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik wil niet teveel zeggen over haar gezondheid, maar het komt erop neer dat ze op haar gezondst al veel problemen heeft.
quote:Op dinsdag 21 juli 2026 18:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik wil niet teveel zeggen over haar gezondheid, maar het komt erop neer dat ze op haar gezondst al veel problemen heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijna bedtijd. Dan een tijdje mezelf in slaap lezen. Morgen weer een dag met veel hobby en veel inpakken weer. Denk dat ik mijn kleding ga uitzoeken. Oud en versleten weggooien en dan in september naar de Primark voor nieuw spul voor de herfst en winter. Misschien ook even naar de C&A. In elk geval even die dingen uitzoeken![]()
Wel een dagje weer. Aan de ene kant fijn, maar aan de andere kant ook erg spannend
Hopelijk niet zo spannend dat ik slecht slaap. Al begin ik gaperig te worden. Was ook al om zes uur wakker. Morgen wekker om zeven uur. Dat is vroeg zat
Trusten iedereen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |