Bleek idd dat ze geen vlees hadden daar, stom he?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 18:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik koop vlees meestal bij de slager.
Ik ben de persoon die tabak zou regelen dus als er bij mij wat tussen komt ben ik degene die moet zorgen dat het op de juiste plek komt.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 18:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik bedoelde bij jou thuis ophalen als ze toch onderweg naar de verjaardag is
Is vlees nu echt veel goedkoper in Duitsland?
ik sta ook helemaal aanquote:Op vrijdag 26 juni 2026 18:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb die stream van Luminosity aanstaan.
Ook geen gerookt ?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 18:27 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Bleek idd dat ze geen vlees hadden daar, stom he?
Welke winkel in Duitsland haal je dat, zal ik ook eens een keer gaan kijkenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 18:28 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik ben de persoon die tabak zou regelen dus als er bij mij wat tussen komt ben ik degene die moet zorgen dat het op de juiste plek komt.
Ja, en lekkerder. En groter.
Dat ga ik de volgende keer vragenquote:
K&K,real, aldi, kaufland.. veel hebben een slager binnen de supermarktquote:Op vrijdag 26 juni 2026 18:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Welke winkel in Duitsland haal je dat, zal ik ook eens een keer gaan kijken
Vind het vlees hier in de supermarkten niet echt lekker meer
Well basically one sheep two sheep, cow, goose duck old Mc Donalds had a farmquote:Op vrijdag 26 juni 2026 18:32 schreef hemarookworst het volgende:
I know I should sleep, but the voices in my head go...
Ik zal eens kijken wat ze hier in Duitsland voor winkels hebbenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 18:30 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
K&K,real, aldi, kaufland.. veel hebben een slager binnen de supermarkt
Dankje. Deuntje in mijn hoofdquote:Op vrijdag 26 juni 2026 18:32 schreef hemarookworst het volgende:
I know I should sleep, but the voices in my head go...
Drogisterij is ook een stuk goedkoper.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 18:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken wat ze hier in Duitsland voor winkels hebben
Ben er jaren geleden eens geweest maar weet niet meer wat voor winkel dat was
Ja dat hoorde ik al. Zal daar ook eens een kijkje nemen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 18:35 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Drogisterij is ook een stuk goedkoper.
Er schijnen ook leuke festivals te zijnquote:Op vrijdag 26 juni 2026 18:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat hoorde ik al. Zal daar ook eens een kijkje nemen.
Dat is je cadeautje voor m'n verjaardag?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |