Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 26 juni 2026 17:44 schreef DJMO het volgende:
Zul je altijd zien. Begint het buiten een graadje koeler te raken, steken twee idiote Hollanders naast ons de bbg aan. Ik ben het bos in gevlucht![]()
Hahahahaquote:Op vrijdag 26 juni 2026 17:46 schreef ToT het volgende:
FUCKING DEZELFDE TT ALS DIE IK AAN HET INTYPEN WAS!!!![]()
![]()
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Bikkel ben je ook.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Doet het nietquote:
Edit:Nu wel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hehehe, mooi toch, dezelfde humor bezittenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 17:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zat echt ff te kijken van: "Is mijn post er dan toch doorheen gekomen?"
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 26 juni 2026 17:48 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hehehe, mooi toch, dezelfde humor bezitten“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nope
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Niet koud ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hij is fijn, daar is Homijnquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Mijn telefoon heeft last van hittestress.
Is vandaag al twee keer uit zichzelf opgestart
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Batterij temp 44 gradenIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Dat lijkt me vrij hoog.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De toon is gezet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker weekend, ga je nog wat ondernemen of blijf je ook rustig binnen zittenquote:
Nee, daar is het te mooi weer voor. Ik ga zo even een ommetje lopen nog.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 18:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker weekend, ga je nog wat ondernemen of blijf je ook rustig binnen zitten
morgen weet ik nog niet, en zondag is het koopzondag.Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
dansen op een festivalquote:Op vrijdag 26 juni 2026 18:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker weekend, ga je nog wat ondernemen of blijf je ook rustig binnen zittenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Snap echt niet wat daar nou leuk aan is.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jij hebt lef, top hoor. Ik kom alleen in de vroege morgen nog buitenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 18:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, daar is het te mooi weer voor. Ik ga zo even een ommetje lopen nog.
morgen weet ik nog niet, en zondag is het koopzondag.
Van mij mag hij, jij ook trouwensquote:
ik wachtte al op jouw toestemming om te mogen gaanquote:Uw ADH vitamine Worst
![]()
Lief dat je daar op wacht, maar die heb je niet nodig hoor, lekker doen wat je zelf leuk vind.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 18:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik wachtte al op jouw toestemming om te mogen gaanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kereltje doet wel zijn best om het publiek mee te krijgen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 18:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik wachtte al op jouw toestemming om te mogen gaan
Heb je een hete poesquote:
quote:
Je werd al gemist.quote:![]()
![]()
Moest even tabak naar mijn vaders schoonzus brengen, die gaat wel naar de verjaardag en woont in Winterswijk. Ideaal wel
Afkoel tv is momenteel hot nou ja hot
En dan steeds een beetje harder zetten.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lief van je,. Had ze ook op kunnen halen onderweg naar de verjaardagquote:Op vrijdag 26 juni 2026 18:24 schreef _UserName_ het volgende:
Moest even tabak naar mijn vaders schoonzus brengen, die gaat wel naar de verjaardag en woont in Winterswijk. Ideaal wel
Klopt, ik hoorde de kogel langs mij heen suizen. Gelukkig had ik de ramen open en niet de airco aanquote:
Age of Love.![]()
![]()
Zij is geen roker en ik was van de week toch al in de tabaksshop toen ik vlees ging halen voor de bbqquote:Op vrijdag 26 juni 2026 18:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lief van je,. Had ze ook op kunnen halen onderweg naar de verjaardagTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ik koop vlees meestal bij de slager.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 18:26 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zij is geen roker en ik was van de week toch al in de tabaksshop toen ik vlees ging halen voor de bbq“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik bedoelde bij jou thuis ophalen als ze toch onderweg naar de verjaardag isquote:Op vrijdag 26 juni 2026 18:26 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zij is geen roker en ik was van de week toch al in de tabaksshop toen ik vlees ging halen voor de bbq
Is vlees nu echt veel goedkoper in Duitsland?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bleek idd dat ze geen vlees hadden daar, stom he?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 18:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik koop vlees meestal bij de slager.
Ik ben de persoon die tabak zou regelen dus als er bij mij wat tussen komt ben ik degene die moet zorgen dat het op de juiste plek komt.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 18:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik bedoelde bij jou thuis ophalen als ze toch onderweg naar de verjaardag is
Is vlees nu echt veel goedkoper in Duitsland?
Ja, en lekkerder. En groter.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
ik sta ook helemaal aanquote:Op vrijdag 26 juni 2026 18:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb die stream van Luminosity aanstaan.Uw ADH vitamine Worst
Ook geen gerookt ?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 18:27 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Bleek idd dat ze geen vlees hadden daar, stom he?
Welke winkel in Duitsland haal je dat, zal ik ook eens een keer gaan kijkenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 18:28 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik ben de persoon die tabak zou regelen dus als er bij mij wat tussen komt ben ik degene die moet zorgen dat het op de juiste plek komt.
Ja, en lekkerder. En groter.
Vind het vlees hier in de supermarkten niet echt lekker meerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat ga ik de volgende keer vragenquote:
K&K,real, aldi, kaufland.. veel hebben een slager binnen de supermarktquote:Op vrijdag 26 juni 2026 18:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Welke winkel in Duitsland haal je dat, zal ik ook eens een keer gaan kijken
Vind het vlees hier in de supermarkten niet echt lekker meerTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Mijn klomp breekt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
I know I should sleep, but the voices in my head go...Uw ADH vitamine Worst
Well basically one sheep two sheep, cow, goose duck old Mc Donalds had a farmquote:Op vrijdag 26 juni 2026 18:32 schreef hemarookworst het volgende:
I know I should sleep, but the voices in my head go...
HEYYYYYY MARCARENA!!!![]()
Ik zal eens kijken wat ze hier in Duitsland voor winkels hebbenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 18:30 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
K&K,real, aldi, kaufland.. veel hebben een slager binnen de supermarkt
Ben er jaren geleden eens geweest maar weet niet meer wat voor winkel dat wasWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dankje. Deuntje in mijn hoofdquote:Op vrijdag 26 juni 2026 18:32 schreef hemarookworst het volgende:
I know I should sleep, but the voices in my head go...
Drogisterij is ook een stuk goedkoper.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 18:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken wat ze hier in Duitsland voor winkels hebben
Ben er jaren geleden eens geweest maar weet niet meer wat voor winkel dat wasTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
waarom zit ik achter mn bureau, snel mijn laptop aansluiten op de dikke boemboemUw ADH vitamine Worst
Ja dat hoorde ik al. Zal daar ook eens een kijkje nemen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 18:35 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Drogisterij is ook een stuk goedkoper.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Er schijnen ook leuke festivals te zijnquote:Op vrijdag 26 juni 2026 18:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat hoorde ik al. Zal daar ook eens een kijkje nemen.
Dat is je cadeautje voor m'n verjaardag?quote:![]()
*Breaking news *
Luxemburg meldt regen en lichtflitsen...
We zijn maar eerder naar Vianden onderweg dan de bedoeling was.Ik heb er één en ik ben er trots op
Prodigy genot.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Faithless genot.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
je denkt toch niet dat ik iets ga klikken met Lumistream aanquote:
Uw ADH vitamine Worst
De dom van Trier vandaag.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 18:49 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
This is my church.
This is where I heal my hurts.
19:00 - 20:00 Mauro Picotto
20:00 - 21:00 Neelix
21:00 - 22:00 Paul van Dyk GO b2b John 00 Fleming
22:00 - 23:00 MaddixUw ADH vitamine Worst
Leuke openings DJ. De toon is gezet.
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 18:58 schreef hemarookworst het volgende:
22:00 - 23:00 Maddix![]()
![]()
Had ik ook niet echt vewacht nee.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 18:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
je denkt toch niet dat ik iets ga klikken met Lumistream aan
ja ik had wel een wat rustigere dj verwacht aan beginquote:Uw ADH vitamine Worst
Lekker Mauro gooit even een Kraftwerk sample erdoorheenUw ADH vitamine Worst
Is het de tijd niet meer voor jammer genoeg.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 19:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja ik had wel een wat rustigere dj verwacht aan begin“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hij gaat vast en zeker ook mario's favoriet Kondomo afspelenUw ADH vitamine Worst
@mario390 Mauro Picotto draait nuquote:Op vrijdag 26 juni 2026 19:02 schreef hemarookworst het volgende:
Hij gaat vast en zeker ook mario's favoriet Kondomo afspelenUw ADH vitamine Worst
Iemand vroeg net in de chat wat B2B betekend.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
body to body massage toch?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 19:03 schreef FreshFruit het volgende:
Iemand vroeg net in de chat wat B2B betekend.Uw ADH vitamine Worst
Mooie lineupquote:Op vrijdag 26 juni 2026 18:58 schreef hemarookworst het volgende:
22:00 - 23:00 MaddixTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Zou kunnen maar het is back to back draaien zover ik weet.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
RUN DMC.
Oke ff een pilletje slikken wat zuipen en gaan dusquote:Op vrijdag 26 juni 2026 18:37 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Er schijnen ook leuke festivals te zijn
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: