Ik had nog niet geluncht.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:22 schreef ToT het volgende:
Heb je warm geluncht of zo dat je nu een broodje eet?
Komt in de buurt zo.quote:
dan zal die veel groter moeten zijn met dikke druipende cheddarsausquote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:26 schreef _UserName_ het volgende:
In het kader van het WK heb ik vanmiddag een USA tosti gegeten.[ afbeelding ]
Nacho chips is ook echt Amerikaans.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:26 schreef _UserName_ het volgende:
EEt smakelijkquote:
Wat zit erop? Reviewquote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:26 schreef _UserName_ het volgende:
Dat vroeg ik mij ook al af wat er tussen zatquote:
Tosti Inspiratie Genotquote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij ook al af wat er tussen zat
Dan had je ook in voren boodschappen kunnen doen. Ik heb er wel voor gezorgd dat ik niet naar de winkel moet door deze zinderende hittequote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:37 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Mijn vriend is goed bezig geweest en met dit weer naar de winkel gefietst
Ik hoefte niet te lijden
Ik heb tussen de middag een tosti gemaakt, een simpele, kaas, ham, tomaat kaasquote:
Nou dotteke dingen gaan toch op en is de hele week warm geweest dus dat gaat niet altijd opquote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan had je ook in voren boodschappen kunnen doen. Ik heb er wel voor gezorgd dat ik niet naar de winkel moet door deze zinderende hitte
Hoever woon jji van de F1 af Marioquote:
Simpel maar lekker.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb tussen de middag een tosti gemaakt, een simpele, kaas, ham, tomaat kaas
En nu eet ik een cracker met tomaat, en een cup a soup zo geen zin in koken
Borrel in tha house.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:37 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Mijn vriend is goed bezig geweest en met dit weer naar de winkel gefietst
Ik hoefte niet te lijden
IK ben van de week, smorgens heel vroeg naar de winkel geweest en heb alles gehaald tot en met zondagquote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:39 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nou dotteke dingen gaan toch op en is de hele week warm geweest dus dat gaat niet altijd op
Ik heb kant en klare lasagna staan en een pie, maar totaal geen zin inquote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:40 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Simpel maar lekker.
Ook veel te warm on te koken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |