Oja, even koffie zettenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik maak het gewoon zelf, avond van tevoren koffiezetten en dan volgende ochtend ijsblokjes, melk en suiker erdoorheen
"Wat een snertijsjes" was een van de commentaren. Ik antwoordde: "klopt!".quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:24 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
"Wat een snertijsjes" was een van de commentaren. Ik antwoordde: "klopt!".
Straks zijn ze ontvoerd.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:27 schreef _UserName_ het volgende:
De dames liggen te slapen. Woonkamer zag er uit alsof ze zijn gevlucht; tv aan, deur niet op slot, een grote bende van speelgoed. Even de boel weer proper gemaakt
Ga je weer melk drinken?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:28 schreef hemarookworst het volgende:
Heb voor het eerst sinds tijden melk in de koelkast
Elk nadeel heb z`n voordeel.quote:
Ze kenne me klote kussen. Hek niequote:
Oh maar dat is juist goed, warme drinkenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 12:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hier ook, en dat zal nog wel stijgen buiten gaat het ook nog warmer worden
We moeten het er mee doen.
Geloof het of niet maar heb net een lekkere bak koffie gepakt
Voor de ijskoffie en ijsmelkthee, anders drink ik geen melkquote:
Warrumquote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Voor de mensen die het interesseert (niemand)
woonkamer 25.6 °C
zolder 29.5 °C
slaapkamer 25.4 °C
en in de auto 50 °C. Die staat nu vol in de zon.
Zal qua prijs toch niet veel schelen?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:37 schreef hemarookworst het volgende:
Ik had eigenlijk ook een flesje koffiemelk kunnen kopen voor wat ik wil maken ipv een hele pak melk bedenk ik me nu
De afvoer dan de airco druppelt hier als een malle; idd veel vocht in de lucht!quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:37 schreef Lovely het volgende:
Slaapkamer 27 luchtvochtigheid ook hoger 73%
Echte melk is lekkerder dan koffiemelk denk ik, voor een ijskoffie.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:37 schreef hemarookworst het volgende:
Ik had eigenlijk ook een flesje koffiemelk kunnen kopen voor wat ik wil maken ipv een hele pak melk bedenk ik me nu
En toch gaat hier vanavond de vernevelaar aan!quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:40 schreef _UserName_ het volgende:
Het is zo vochtig in huis dat ik zowel een binnen als buitenzwembad heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |