Hup Marokko.quote:Op maandag 29 juni 2026 07:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zoveel drukte kan Nouri niet aan. Dat wordt zijn ondergang.
Euh, als jouw grootouders uit Canada naar Nederland zijn gekomen, jij in Nederland bent geboren, daar altijd gevoetbald en nooit in Canada hebt gewoont, juich jij voor NL of Canada?quote:Op maandag 29 juni 2026 01:46 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Als jij als Nederlander in Canada was geboren, en NL zou tegen Canada spelen op WK.. dan zou jij voor NL juichen.
Wat dan? Want toen hij voor Marokko kon kiezen, koos hij Nederland. Om voor te voetballen, voor de duidelijkheid. Je zou zelfs kunnen zeggen dat hij om te voetballen koos voor de Nederlandse nationaliteit. Met een mooi woord: voetbalnationaliteit.quote:
ik ga doorhalen denk ik, werk toch thuisquote:Op vrijdag 26 juni 2026 14:21 schreef Slobeend het volgende:
Maar gaan jullie dan op tijd naar bed en de wekker om 02.45 zetten of helemaal doorhalen tot 05.00?
Met die redenatie blijft iemand tot in de 17e graad Marokkaans.quote:Op maandag 29 juni 2026 08:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Overigens is Ibi volledig Marokkaan toch, alleen toevallig hier geboren?
Eens, maar dat is ook wel hoe de maatschappij er mee om gaat toch?quote:Op maandag 29 juni 2026 08:46 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Met die redenatie blijft iemand tot in de 17e graad Marokkaans.
Totdat je zegt "alle Marokkanen het land uit", dan zijn ze opeens "Nederlands" want ze hebben een "Nederlands paspoort".quote:Op maandag 29 juni 2026 08:46 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Met die redenatie blijft iemand tot in de 17e graad Marokkaans.
Dat geeft hij helemaal niet als argument.quote:Op maandag 29 juni 2026 08:58 schreef OmniRocket het volgende:
Hij heeft bij PSV gewerkt afgelopen jaar. Veel contact met Salah Eddine en Saibari, niet zo gek dat hij hoopt dat zij winnen.
Ik ga het eens terugluisteren, heb het nog niet gehoord.quote:Op maandag 29 juni 2026 08:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat geeft hij helemaal niet als argument.
Niemand is boosquote:Op maandag 29 juni 2026 08:54 schreef -Sigaartje het volgende:
Wat een drukte om één persoon die zijn persoonlijke voorkeur uitspreekt. Moet die man helemaal zelf weten, daar heeft niemand iets over te zeggen. Typisch Nederland weer om daar boos om te worden.
Sportief gewoon de juiste keuze.quote:Op maandag 29 juni 2026 09:10 schreef kalinhos het volgende:
Afellay moet het idd zelf weten, het is alleen wel opmerkelijk dat hij destijds koos voor Nederland en zelfs bijna wereldkampioen werd en nu zegt nee maar eigenlijk ben ik voor de ander. Prima, maar dan heb je dus destijds verkeerd gekozen.
MAaR HIj KiesT ToCh mEt ZiJn HaRtquote:
Wat als we destijds tegen Marokko hadden gemoeten, dan zou hij gewoon eigen goals gaan maken..quote:Op maandag 29 juni 2026 09:10 schreef kalinhos het volgende:
Afellay moet het idd zelf weten, het is alleen wel opmerkelijk dat hij destijds koos voor Nederland en zelfs bijna wereldkampioen werd en nu zegt nee maar eigenlijk ben ik voor de ander. Prima, maar dan heb je dus destijds verkeerd gekozen.
Natuurlijk niet, waarom? Je bent dan Canadees met Nederlandse roots. Mijn zus is ook gegemigreerd, kinderen zijn geboren in het buitenland. Hebben nog Nederlandse roots, maar al hun vriendjes zijn gewoon Spaans en zij voelen zich ook Spaans. Wanneer je zelf geimigreerd bent oke, maar hier heb je zelfs de 3e generatie dat zich nog steeds afzet tegen Nederland. Moeten ze verder lekker zelf weten, maar dat de imigratie mislukt is met een deel van de Marokanen is wel een feit.quote:Op maandag 29 juni 2026 01:46 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Als jij als Nederlander in Canada was geboren, en NL zou tegen Canada spelen op WK.. dan zou jij voor NL juichen.
Je mist een stukje van het verhaal hier. Vast per ongeluk, maar die vlieger gaat niet op.quote:Op maandag 29 juni 2026 01:46 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ik heb nog Italiaanse roots, wanneer mag ik die weer eens gebruiken?quote:Op maandag 29 juni 2026 07:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik mag iedereen hier graag een beetje sarren als we weer eens tegen Spanje spelen en een nederlaag boeit me dan significant minder, maar als puntje bij paaltje komt ben ik dan toch wel iets meer voor Nederland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |