Lang is half Surinaams half Nederlands maar opgevoed door een Marokkaanse stiefvader.quote:Op maandag 29 juni 2026 11:21 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Valt wel mee toch qua roots? summerville, Gravenberch, Van Dijk en Dumfries dacht ik? Gakpo is Togo, Brobbey is Ghana, Depay is Ghana en Lang is Marokko.
Grappig dat je over uitstraling begint en daarna met allemaal voorbeelden komt van spelers die juist de acties maakten en waar het hebben van uitstraling nauwelijks relevant was.quote:Op maandag 29 juni 2026 12:49 schreef matspontius het volgende:
[..]
Kij eens naar die van Dijk (waarom staat er niet gewoon van Dijk op zijn shirt, nee Virgil) - nul uitstraling of vechtlust. vergelijk dat een smet vroegere verdedigers als Suurbier, Laseroms of Krol - die zaagden je doormidden en schopten je dwars door de reclameborden. Tegenwoordig zijn die watjes al van slag als ze wat kritiek krijgen op de tv .....
CL winnaar, aanvoerder van één van de grootste clubs ter wereldquote:Op maandag 29 juni 2026 13:53 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Grappig dat je over uitstraling begint en daarna met allemaal voorbeelden komt van spelers die juist de acties maakten en waar het hebben van uitstraling nauwelijks relevant was.
Van Dijk heeft juist een enorme uitstraling tov zijn verdedigende skills.
En die laatste zin: wanneer waren mensen “van slag” na wat kritiek? Tis altijd zo’n gelul in de ruimte van mensen die zelf precies niks kunnen. Nog even en je gaat het ook over overbetaalde over het paard getilde mannetjes hebben.
Enige Nederlander in meer dan 30 jaar die in de top-3 van de Gouden Bal-verkiezingen geëindigd is, ook.quote:Op maandag 29 juni 2026 13:56 schreef Caland het volgende:
[..]
CL winnaar, aanvoerder van één van de grootste clubs ter wereld
Het dommere deel van de voetbalvolgers: nul uitstraling of vechtlust
Dat verklaart een hele hoopquote:Op maandag 29 juni 2026 13:10 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Lang is half Surinaams half Nederlands maar opgevoed door een Marokkaanse stiefvader.
Kwijlen voor CR7quote:Op maandag 29 juni 2026 11:02 schreef Wereldgozer het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)j-verbindt-nog-steed
Voor wie juicht Appie? @:zipportal @:powerloungen
Dat is lief van je maat, maar ik sla hem over. Ik probeer morgenochtend wel spoilervrij bij de samenvatting te komen.quote:
Het voordeel van waar we wonen is dat als je wakker wordt van getoeter je nog niet weet wie er gewonnen heeft.quote:Op maandag 29 juni 2026 14:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is lief van je maat, maar ik sla hem over. Ik probeer morgenochtend wel spoilervrij bij de samenvatting te komen.
Dan kan ik FOK! wel links laten liggen als er weer allerlei TBS-patienten opduikenquote:Op maandag 29 juni 2026 14:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is lief van je maat, maar ik sla hem over. Ik probeer morgenochtend wel spoilervrij bij de samenvatting te komen.
Ja tis gekmakendquote:Op maandag 29 juni 2026 13:56 schreef Caland het volgende:
[..]
CL winnaar, aanvoerder van één van de grootste clubs ter wereld
Het dommere deel van de voetbalvolgers: nul uitstraling of vechtlust
Ik vermoed zomaar dat het de user in kwestie niet om voetbalkwaliteiten gaat.quote:Op maandag 29 juni 2026 14:55 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Ja tis gekmakend
Terwijl bv een De Vrij of Van Hecke veel minder uitstraling hebben
Haalde Wesley dat niet in 2010 nee? Dat is wel bijzonder.quote:Op maandag 29 juni 2026 14:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Enige Nederlander in meer dan 30 jaar die in de top-3 van de Gouden Bal-verkiezingen geëindigd is, ook.
Hahaquote:Op maandag 29 juni 2026 12:49 schreef matspontius het volgende:
[..]
Dat noemen ze dan het Verenigd Koninkrijk team. En dat is precies de reden waarom dit team nooit WK kampioen zal worden - geen band, volledige overgave of wat dan ook. In tegenstelling tot Marokko, die vol gaan vechten voor hun land. Zie hier het verschil tussen wnst en verlies vannacht. Enige dat het Verenigd Koninkrijk team kan help als de Marokkanen hun kop verliezen in de emotie. Als die gewoon hun ding doen en rustig blijven komen zij als winnaar uit de bus.
Kij eens naar die van Dijk (waarom staat er niet gewoon van Dijk op zijn shirt, nee Virgil) - nul uitstraling of vechtlust. vergelijk dat een smet vroegere verdedigers als Suurbier, Laseroms of Krol - die zaagden je doormidden en schopten je dwars door de reclameborden. Tegenwoordig zijn die watjes al van slag als ze wat kritiek krijgen op de tv .....
Je hebt vakantiequote:Op maandag 29 juni 2026 14:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelachen!quote:Op maandag 29 juni 2026 15:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Moderator @:onlogisch zet alles op alles om voor het eerst aanwezig te zijn
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 29 juni 2026 15:10 schreef Schanulleke het volgende:
Wat was er zo uit de hand gelopen dan, de vorige keer?
Wat lul je nouquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |