Lijkt me ook beter. Nu had je er van die flutlanden bij met slaapverwekkende wedstrijden. Zoals gisteren Zuid-Afrika tegen Canada in de knock-out. Was gewoon amateurvoetbal. Gewoon zonde van de tijd. Ik denk dat het een idee van Infantino was om meer tickets aan de man te brengen.quote:Op maandag 29 juni 2026 09:31 schreef GGMM het volgende:
64 landen zou wel beter zijn. Dan ben je van die achterlijke nummers 3 af en het is voor een land evenveel wedstrijden spelen als nu alleen met meer rust.
Maar ik heb liever terug naar 32.
Dit ter info
Ach, ik denk dat ze er volgende keer weer zijn. Ik heb trouwens liever een Italië dan die amateurlanden die ons in slaap lieten vallen. Ik denk dat Italië wat meer moet investeren in jeugdopleidingen en minder in het kopen van voetbalsterren buiten Italië.quote:Op maandag 29 juni 2026 09:19 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Ik heb nog Italiaanse roots, wanneer mag ik die weer eens gebruiken?
WK voor 64 landen hebben we nodig.
Ik zal clickbaitsites niet al te serieus nemen.quote:Op maandag 29 juni 2026 09:40 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Inderdaad, je hebt gelijk, ze zijn woest.
https://www.voetbalzone.n(...)/blt2d1c756253acd6d2
Die spelers spelen in dezelfde competities als de Nederlandse toch?quote:Op maandag 29 juni 2026 10:11 schreef -Sigaartje het volgende:
De hitte en luchtvochtigheid in het stadion van vannacht schijnt hels te zijn. Door het overleunende dak ontstaat er een hete luchtbel die niet ontsnappen kan, geen wind, niks. Voordeel wel: Die Marokkanen zijn alleen droge hitte gewend, dus die zullen er vannacht ook last van hebben.
Er is geen speler in Marokko geboren, dus dat valt wel mee.quote:Op maandag 29 juni 2026 10:11 schreef -Sigaartje het volgende:
De hitte en luchtvochtigheid in het stadion van vannacht schijnt hels te zijn. Door het overleunende dak ontstaat er een hete luchtbel die niet ontsnappen kan, geen wind, niks. Voordeel wel: Die Marokkanen zijn alleen droge hitte gewend, dus die zullen er vannacht ook last van hebben.
Kijk eens domquote:Op maandag 29 juni 2026 10:11 schreef -Sigaartje het volgende:
Een stuk of 6 toch? Inderdaad behoorlijk weinigquote:Op maandag 29 juni 2026 10:22 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Er is geen speler in Marokko geboren, dus dat valt wel mee.
Ja, allemaal wissel spelers die er geen kut van kunnen. Die hebben net zo'n slechte bank als NL.quote:Op maandag 29 juni 2026 10:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een stuk of 6 toch? Inderdaad behoorlijk weinig
Lijkt me wel dat er training, oefen- en kwalificatiewedstrijden in Marokko zijn gedaan. Maar goed, als ze net zoveel hitte zijn gewend als de Nederlandse spelers, gaan ze gelijk op. Waar ik me meer zorgen over maak is de snelheid. Wat ik gezien heb is, dat de Marokkaanse spelers er de vaart erin houden, ok, Brazilië was niet best, dat is waar. Brazilië maakte veel fouten, dus dat gelijkspel geeft Nederland weer wat hoop.quote:Op maandag 29 juni 2026 10:22 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Er is geen speler in Marokko geboren, dus dat valt wel mee.
Maar Mexico ligt in Noord-Amerikaquote:Op maandag 29 juni 2026 10:36 schreef Näsenbar het volgende:
Als ik de bovenstaande posts lees moeten we starten met Memphis, die is gewend om in de hitte van Zuid-Amerika te spelen.
Valt wel mee toch qua roots? summerville, Gravenberch, Van Dijk en Dumfries dacht ik? Gakpo is Togo, Brobbey is Ghana, Depay is Ghana en Lang is Marokko.quote:Op maandag 29 juni 2026 10:45 schreef UitStraling het volgende:
Eigenlijk is het meer Marokko tegen Suriname vannacht.
Mag Noa wel spelen dan of is dat beLANGenverstrengeling.quote:Op maandag 29 juni 2026 11:21 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Valt wel mee toch qua roots? summerville, Gravenberch, Van Dijk en Dumfries dacht ik? Gakpo is Togo, Brobbey is Ghana, Depay is Ghana en Lang is Marokko.
Welk Nederlands alternatief is er voor een spits die in een kwartier volledige oorlog kan maken en de tegenstander gek maaktquote:Op maandag 29 juni 2026 11:24 schreef TweedeKlum het volgende:
Winwin vanavond, wint Oranje dan komen we wel bij de laatste acht en verliezen we, dan nooit meer Koeman, Depay en Weghorst.![]()
![]()
Inderdaad! Moet morgen werken!quote:Op maandag 29 juni 2026 08:28 schreef Hyperdude het volgende:
Bekijk het maar met je 0300. Ik zie het morgen wel om deze tijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |