Dat heet loting. Niet zo janken Ronaldo.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 12:27 schreef raptorix het volgende:
Eigenlijk klopt het voor geen zak, hoe kan het eigenlijk dat met een tournooi waar je notabene als poolwinnaar uitkomt tegen de nummer 2 van een pool met daarin twee wereldtoppers. Corrupte kut Fifa.
Je voelt je niet gepasseerd?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 12:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eindelijk neemt iemand mijn werk eens over, hulde!
Nederland en Marokko speelden 3x tegen elkaar. De uitslag: 3x 1-2 voor de uitspelende ploeg.
Dus we lopen gevaar.
Je hebt gezien hoe de loting werkt?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:09 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Dat heet loting. Niet zo janken Ronaldo.
Ik stel voor dat we een absentielijst maken en iedereen die zich niet meldt krijgt een WK ban.quote:
Ja, 2 rechtsbacks gaan veel duels uitvechten met elkaar.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 12:05 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Ben ook benieuwd naar de duels tussen de twee wereldbacks op dit moment. Hakimi en Dumbfries.
Zijn de kroegen nog open in Friesland?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we een absentielijst maken en iedereen die zich niet meldt krijgt een WK ban.
We moeten ochtendmensen het leven zuur maken tot in de lengte van ons bestaan.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we een absentielijst maken en iedereen die zich niet meldt krijgt een WK ban.
Om 3 uur is alles wel dicht, lekker op het bankje dus.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:37 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Zijn de kroegen nog open in Friesland?
Biblebelt of islambelt?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Om 3 uur is alles wel dicht, lekker op het bankje dus.
Friesland staat er toch.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:53 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Biblebelt of islambelt?
Meeste horeca mag anders gewoon open, alleen de terrassen niet.
quote:
Stukje achtergesteld gebied in achtergesteld gebied.quote:-Locatie & Gemeenten: Binnen de provincie vertonen met name gemeenten als Dantumadiel en delen van Achtkarspelen sterk orthodox-protestantse kenmerken .
-Plaatsen: Plaatsen die hier sterk uitspringen qua geloofsbeleving zijn onder andere Drogeham, Surhuisterveen en Damwâld.
-Karakter: De regio kent een hoge concentratie behoudend gereformeerde kerken . Predikanten in deze streek zoeken vaak de samenwerking om de eenheid te bewaren.
Daar woon ik totaal niet bij in de buurt.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:59 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
Stukje achtergesteld gebied in achtergesteld gebied.
Ja.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:41 schreef DobbyDobby het volgende:
@:Alaphilippe_ denk je dat Marokko ''dom'' gaat voetballen of gaan ze vanuit een gesloten organisatie spelen?
Ja er staat al redelijk wat vast door 3 organiserende landen en federaties. Maar dat is al jaren zo.quote:
Om 20.00 naar bedquote:Op vrijdag 26 juni 2026 14:21 schreef Slobeend het volgende:
Maar gaan jullie dan op tijd naar bed en de wekker om 02.45 zetten of helemaal doorhalen tot 05.00?
In het najaar van 2022 heb ik zo vaak vrijdagen gehad waar ik 23/24 uur wakker was en daarna ging slapen. Eind oktober nachtje doorgehaald om een verslag te perfectioniseren en 36 uur wakker gebleven. Kan ik wel aan.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 14:21 schreef Slobeend het volgende:
Maar gaan jullie dan naar bed en de wekker om 02.45 zetten of helemaal doorhalen tot 05.00?
Wekker zetten en dan richting de kroeg. En even powernapje van 10 tot 2quote:Op vrijdag 26 juni 2026 14:21 schreef Slobeend het volgende:
Maar gaan jullie dan op tijd naar bed en de wekker om 02.45 zetten of helemaal doorhalen tot 05.00?
Natuurlijk is het ook stukje pech, maar als er al 2 top 10 landen bij elkaar in de pool zit, en dan ook nog een ander top 10 land loot vind ik het idee van groepshoofd nogal aan inflatie onderhevig, 1 en ander komt natuurlijk ook nog door de regels met regionale spreiding, wat je al zei 2 relatief geplaatste gastlanden en eigenlijk te veel landen die meedoenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 14:21 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ja er staat al redelijk wat vast door 3 organiserende landen en federaties. Maar dat is al jaren zo.
3 organiserende landen hebben volgens mij ook sowieso een 3e plek in de volgende ronde (mits ze eerst worden)?
Nederland had ook een nummer 3 kunnen treffen, maar kwam precies in een groep die tegen de nummer 2 van een andere groep moest. Dat is pech bij de loting.
Als ik het 2e stukje van mijn reactie terug lees probeerde ik grappig te zijn maar dat was het niet, mijn excuses.
Doorhalen tot 05.00.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 14:21 schreef Slobeend het volgende:
Wat moeten ze precies kopen dan?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 14:26 schreef raptorix het volgende:
als je bijvoorbeeld groepswinnaars een buy geeft
Ik wist het toen ik het schreef dat het mogelijk anders was, maar te lui om even te googlenquote:
Zullen niet veel mensen kijken. Odido landelijk onderhoud vanaf 01:00.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 14:36 schreef OmniRocket het volgende:
Met verlengen en strafschoppen gaan we al richting 6.00.
Graag tips en adviezen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 14:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
In het najaar van 2022 heb ik zo vaak vrijdagen gehad waar ik 23/24 uur wakker was en daarna ging slapen. Eind oktober nachtje doorgehaald om een verslag te perfectioniseren en 36 uur wakker gebleven. Kan ik wel aan.
Lukt je dat zonder spoilers?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 14:35 schreef PSVCL het volgende:
[..]
half 7 opstaan en dan terugkijken via de ziggo app. (moet half 10 werken)
Bron?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 14:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zullen niet veel mensen kijken. Odido landelijk onderhoud vanaf 01:00.
Lekker trollen genot
Ja.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 14:21 schreef Slobeend het volgende:
De steden worden vernield!!!quote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:02 schreef 3rr0r het volgende:
De boel wordt afgebroken als ze winnen maar ook als ze verliezen. Halsema stuurt alvast wat toekijkende handhavers naar het Mercatorplein.
En de daders eruit getrapt.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:31 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dan bouwen we ze gewoon weer op, hebben we na 1940 ook gedaan
Lukas 10:37quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |