Dan maar zoquote:Op zaterdag 27 juni 2026 12:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lastig met een autoband.
Zo deed ik wel even.quote:
Die 3 andere is niet genoeg zeker?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 12:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lastig met een autoband.
Sorry, liet er 1 vliegenquote:
Waait er net overheen volgens buienradar.quote:
Waait weg over de Waddenzee en de eilanden.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waait er net overheen volgens buienradar.
Hier dus ook.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Waait weg over de Waddenzee en de eilanden.
Hier is het nog droog en benauwd.
Trekt precies langs idd.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waait er net overheen volgens buienradar.
Het is dan of heel heet of heel nat.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:49 schreef Domnivoor het volgende:
Het is nog even de vraag of ik vannacht de ramen open kan laten.
Goeie vraag idd. Het gaat wel onweren.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:49 schreef Domnivoor het volgende:
Het is nog even de vraag of ik vannacht de ramen open kan laten.
Preciesquote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is dan of heel heet of heel nat.
Luxequote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Precies![]()
Een kennis van me heeft een groot zolderraam dat automatisch sluit bij regen.
Het is hier al uren donker, maar ik heb nog maar 1 donder gehoordquote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:51 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Goeie vraag idd. Het gaat wel onweren.
Ik hoor het nuquote:
Ik heb net een soepje opquote:Op zaterdag 27 juni 2026 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik neem bewust iedere dag cup a soup en wat kaasstengels voor extra zout
Er is vandaag voor mij gekookt, krieltje gefrituurd met roerbakgroenten en kipfiletquote:
Lekker.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is vandaag voor mij gekookt, krieltje gefrituurd met roerbakgroenten en kipfilet
Ik ga met dit weer echt de keuken niet in
Wordt er wel weer bezorgd dan?quote:
Ja toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |