Dan maar zoquote:Op zaterdag 27 juni 2026 12:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lastig met een autoband.
Zo deed ik wel even.quote:
Die 3 andere is niet genoeg zeker?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 12:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lastig met een autoband.
Sorry, liet er 1 vliegenquote:
Waait er net overheen volgens buienradar.quote:
Waait weg over de Waddenzee en de eilanden.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waait er net overheen volgens buienradar.
Hier dus ook.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Waait weg over de Waddenzee en de eilanden.
Hier is het nog droog en benauwd.
Trekt precies langs idd.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waait er net overheen volgens buienradar.
Het is dan of heel heet of heel nat.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:49 schreef Domnivoor het volgende:
Het is nog even de vraag of ik vannacht de ramen open kan laten.
Goeie vraag idd. Het gaat wel onweren.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:49 schreef Domnivoor het volgende:
Het is nog even de vraag of ik vannacht de ramen open kan laten.
Preciesquote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is dan of heel heet of heel nat.
Luxequote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Precies![]()
Een kennis van me heeft een groot zolderraam dat automatisch sluit bij regen.
Het is hier al uren donker, maar ik heb nog maar 1 donder gehoordquote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:51 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Goeie vraag idd. Het gaat wel onweren.
Ik hoor het nuquote:
Ik heb net een soepje opquote:Op zaterdag 27 juni 2026 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik neem bewust iedere dag cup a soup en wat kaasstengels voor extra zout
Er is vandaag voor mij gekookt, krieltje gefrituurd met roerbakgroenten en kipfiletquote:
Lekker.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is vandaag voor mij gekookt, krieltje gefrituurd met roerbakgroenten en kipfilet
Ik ga met dit weer echt de keuken niet in
Wordt er wel weer bezorgd dan?quote:
Ja toch?quote:
Meende gisteren ergens gelezen te hebben dat er niet bezorgd werd.quote:
Ik zie nog niksquote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Meende gisteren ergens gelezen te hebben dat er niet bezorgd werd.
Maar zal wel op de website staan neem ik aan
In Leeuwarden is er nooit sprake van een stop gewwest, Groningen ook niet.quote:
Dan zullen ze wel bezorgenquote:
Het is onderwegquote:
We zullen er maar aan moeten wennen of verhuizen naar het Noordenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:20 schreef marcb1974 het volgende:
Heetste dag ooit in Denemarken ......
Bekijk deze YouTube-video
So does bloody England mate .........quote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:29 schreef Domnivoor het volgende:
Frankrijk doet ook mee![]()
L’été s’ra chaud
Bekijk deze YouTube-video
Ze hebben al gewonnen, zijn niet meer in te halen. Dus prima.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:39 schreef chufi het volgende:
Ondertussen staan de hockeydames nog op de 0
Ja OK, maar toch ... ga je niet van de Aussies verliezenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze hebben al gewonnen, zijn niet meer in te halen. Dus prima.
T is echt te warm om me daar vandaag druk om te makenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja OK, maar toch ... ga je niet van de Aussies verliezen
Doen ze dus ook gelijk...quote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is echt te warm om me daar vandaag druk om te maken
En, meen ik wel, zo nu en dan verliezen is goed voor ze.
Nou ja, gelijkspelquote:
ja, las het.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |