Dat laatste had ik al een beetje begrepen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeker weten.
Maar ik ben Clarkson-fan sinds Top Gear
Kun je het nog steeds zachtjes doen ivm buren en zo.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tja, als je alleen bent...
Top Gear, The Grand Tour en Clarkson's Farm, allemaal topshows.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 09:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat laatste had ik al een beetje begrepen.
Ik vind Clarkson een oude zeikerd maar moet er wel om lachen. Top Gear keek ik niet, wel wat stukjes gezien zo af en toe.
Niet te druk maken..quote:
Dat is wel zoquote:Op vrijdag 26 juni 2026 09:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kun je het nog steeds zachtjes doen ivm buren en zo.
Mogge, geniet je wel van het weer of is het zelfs voor jou te warm. Ik had gelezen dat jij het graag warm wil hebben ivm van alles en dat je je dan beter voelt.quote:
De stukjes die ik gezien heb waren vaak wel geinig, geen idee waarom ik het nooit echt gekeken heb destijds, die eerste 2 series, Clarkson's Farm volg ik al vanaf het begin.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 09:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Top Gear, The Grand Tour en Clarkson's Farm, allemaal topshows.
Ik voel me wel beter met dit weer. Heb het af en toe zelfs nog koudquote:Op vrijdag 26 juni 2026 09:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mogge, geniet je wel van het weer of is het zelfs voor jou te warm. Ik had gelezen dat jij het graag warm wil hebben ivm van alles en dat je je dan beter voelt.
Mogge, ik heb net ook de meeste ramen en deuren dichtgedaan en gordijnen overal dicht.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 09:11 schreef Domnivoor het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik heb net de ramen dichtgedaan. Het is nu 28C binnen. Dat kan alleen maar oplopen.
Ik volgde Top Gear op het moment dat Clarkson, Hammond en May het deden (al kwam May er een seizoen later bij). The Grand Tour is eigenlijk Top Gear met een groter budget. En Clarkson's Farm is gewoon tof. Je leeft ook mee met wat er gebeurt daar.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 09:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
De stukjes die ik gezien heb waren vaak wel geinig, geen idee waarom ik het nooit echt gekeken heb destijds, die eerste 2 series, Clarkson's Farm volg ik al vanaf het begin.
Wel fijn dat je je iets beter voelt dan, kou kun je je nog een beetje tegen kleden.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 09:13 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik voel me wel beter met dit weer. Heb het af en toe zelfs nog koud![]()
Maar een oven van 35 graden is ook voor mij teveel van het goede
Lekker binnen blijven bij de ventilatorquote:Op vrijdag 26 juni 2026 09:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mogge, ik heb net ook de meeste ramen en deuren dichtgedaan en gordijnen overal dicht.
Daar gaan we mensen, succes de rest van de dag.
Ah ja, dat weet ik dan allemaal niet. Wat ik zei, vooral stukjes gezien, die dan wel weer grappig waren, ik hou er wel van als dingen opgeblazen worden of het vergelijken van auto's en zo en wat dan beter is en vooral als er iets verrot ging.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 09:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik volgde Top Gear op het moment dat Clarkson, Hammond en May het deden (al kwam May er een seizoen later bij). The Grand Tour is eigenlijk Top Gear met een groter budget. En Clarkson's Farm is gewoon tof. Je leeft ook mee met wat er gebeurt daar.
Dat zeker ook al moet ik aan het eind van de middag denk ik wel even naar buiten en ook nog een lamp met ventilator ophangen daarna.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 09:16 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Lekker binnen blijven bij de ventilator
Hij is niet alleen hoor, maat heeft wel een hele zure vrouw, is van 1973 maar ze lijkt er wel een van 1943 ook zoouwe zure kopquote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tja, als je alleen bent...
Sommige beroepen zou je nu niet willen doen idd.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 09:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat zeker ook al moet ik aan het eind van de middag denk ik wel even naar buiten en ook nog een lamp met ventilator ophangen daarna.![]()
Voor nu iig onder en naast de ventilators.
Ik vind het wel rot voor de mensen die moeten werken en geen airco hebben op het werk of buiten moeten werken.
Wij willen er ook nog een keer heen, en dan hoop ik hem de hand te schuddenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 09:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ah ja, dat weet ik dan allemaal niet. Wat ik zei, vooral stukjes gezien, die dan wel weer grappig waren, ik hou er wel van als dingen opgeblazen worden of het vergelijken van auto's en zo en wat dan beter is en vooral als er iets verrot ging.
En de boerderie leef je inderdaad mee, zo erg soms, dat ik stukjes doorspoelde omdat ik geen zin had om zelf emoties te krijgen erdoor.![]()
En mijn zoon wil naar Clarkson's pub dus als dat nog open is komend jaar, gaan we er waarschijnlijk een keer heen.
Hij heeft me toen ook op dat programma gewezen. Had ie wel gelijk in dat ik het ook leuk zou vinden.
Nou nou Dotjequote:Op vrijdag 26 juni 2026 09:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij is niet alleen hoor, maat heeft wel een hele zure vrouw, is van 1977 maar ze lijkt er wel een van 1947 ook zoouwe zure kop
Ja is echt zo. Ik dacht altijd dat zij veel ouder was dan haar man, die ziet er daar in tegen weer jonger uitquote:
Ik moet nu denken aan Fawlty Towers:quote:Op vrijdag 26 juni 2026 09:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is echt zo. Ik dacht altijd dat zij veel ouder was dan haar man, die ziet er daar in tegen weer jonger uit![]()
En ze is nog zuurder dan een fles azijn, die zou er jaloers op zijn
Lolquote:Op vrijdag 26 juni 2026 10:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik moet nu denken aan Fawlty Towers:
Bekijk deze YouTube-video
Geweldige seriequote:
quote:
Ik hoef hem niet speciaal te zien en al helemaal zijn hand niet te schudden en ik ga er ook vanuit dat hij zelf nauwelijks op de locaties is als er geen cameraploeg bij is.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 09:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wij willen er ook nog een keer heen, en dan hoop ik hem de hand te schudden
Top Gear heeft wel eens een Mini Cooper van een springschans laten gaan, die was echt vet:
Dat geouwehoer hoort er juist bijquote:Op vrijdag 26 juni 2026 10:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik hoef hem niet speciaal te zien en al helemaal zijn hand niet te schudden en ik ga er ook vanuit dat hij zelf nauwelijks op de locaties is als er geen cameraploeg bij is.
Voor jullie hoop ik dan maar dat het lukt en je hem tegenkomt als jullie gaan.
En die minidat soort dingen vind ik dan weer wel tof om te zien. Alleen het geouwehoer eromheen vind ik dan soms te lang duren.
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 10:45 schreef marcb1974 het volgende:
https://www.youtube.com/shorts/g-PHUPSN4_s
Ja weet ik, ligt aan mijn bui of ik het leuk vind om te kijken. Vroeger dan, kan het nu beter aan. Eigenwijze mannen die alles beter wetenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 10:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat geouwehoer hoort er juist bij
Die chemie tussen die drie is geweldig
Dat was juist het leuke, om het daarna te zien falenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 10:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja weet ik, ligt aan mijn bui of ik het leuk vind om te kijken. Vroeger dan, kan het nu beter aan. Eigenwijze mannen die alles beter weten
Dat snap ik nu,voorheen niet, irriteerde ik mij te veel er om, nu lach ik er om, net zoals bij clarksons farm.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 11:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat was juist het leuke, om het daarna te zien falen
Het was een paar jaar leuk, daarna ronduit triestquote:Op vrijdag 26 juni 2026 11:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vroeger wisten ze van tevoren dat ze gingen falen maar dan deden ze er alles aan om dat te voorkomen en faalden alsnog.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 11:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heb je meegekregen van Defcon 1 ?quote:
Afgelast zeker?quote:
Ik zat net ff buiten 🥵quote:
Zinloosquote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja, en toen gingen ze de boel maar slopen.
https://www.vkmag.com/mag(...)-voortaan-maar-thuis
tokkies met drugs en in de hitte?quote:
Geen goede combi is dat.quote:
Zit wel wat in. Ze hebben ze eerst een dag laten feesten en zeggen om 12 uur. Het gaat vanaf morgen niet meer door. Dan komen er bij sommige wat frustraties los. Niet dat ik het goedpraat hoor.quote:
Zo zit ik er ook bijquote:
Bij die rellende tokkies?quote:
Ik ben er zelf eenquote:
Wat moet ik me daarbij voorstellen? Een ventilator die je om je nek klemt?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:48 schreef marcb1974 het volgende:
Paar weken terug een nek ventilator gekocht.
Grappig speeltje wel. En best handig nu
Herken je je hier in?quote:
Jaquote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen? Een ventilator die je om je nek klemt?
Hoe vers ben jij eigenlijk nog? Is die hitte wel goed voor jou als fruit?quote:
Voor inwendig gebruik?quote:
quote:
Van binnenuit afkoelenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 14:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Wel helemaal bij jezelf inbrengen.
Dubbel genot.quote:
Wij weten.quote:
in de grot.quote:
Ik lig koel, droog en donker. Komt goed.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 14:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe vers ben jij eigenlijk nog? Is die hitte wel goed voor jou als fruit?
Ja ik ben wel een kattenvrouwtjequote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Herken je je hier in?
[ afbeelding ]
Ah zo'n ding!quote:
Kletsnatte grot genotquote:
Ging meer om de houding hequote:
Maakt me wat veel geluid, maar het werkt wel.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 14:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah zo'n ding!Daar loopt mijn vader al de hele dag mee rond
Als het niet te ver is moet het kunnen toch?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 14:52 schreef RedShoe het volgende:
Ik moet eigenlijk nog naar de winkel.
Maar sla toch maar ff over.
Daar kun je even afkoelenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 14:52 schreef RedShoe het volgende:
Ik moet eigenlijk nog naar de winkel.
Maar sla toch maar ff over.
Supercellenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:26 schreef marcb1974 het volgende:
Er kan regen komen .........
https://www.ad.nl/binnenl(...)der-worden~a697e3bd/
Tot je dak weg isquote:
Mijn dak is heul stevigquote:
Cabrio huisquote:
Famous last words?quote:
Famous confident words!quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 17:01 schreef maily het volgende:
Lego bouwt sportauto uit 327.000 stukjes die 111 kilometer per uur haalt | Nieuwsblad https://share.google/u4nU1MopxPyMcV6p7
Vorige plek waar ik woonde gingen er bij iedere iets zwaardere storm meerdere dakpannen af.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:48 schreef D. het volgende:
Paar jaar terug is er een stuk dakpan ‘afgehageld’
Ik had reserve-pannen, maar net dat hoekelement dus nietquote:Op vrijdag 26 juni 2026 17:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vorige plek waar ik woonde gingen er bij iedere iets zwaardere storm meerdere dakpannen af.
Records was iets van 15 geloof ik
Ja typisch ....quote:Op vrijdag 26 juni 2026 17:16 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had reserve-pannen, maar net dat hoekelement dus niet
Nu heb ik (na het plaatsen van een extra dakraam) nog meer reserve-pannenquote:
Dan moet je nog een hoekdakraam plaatsen ..quote:Op vrijdag 26 juni 2026 17:32 schreef D. het volgende:
[..]
Nu heb ik (na het plaatsen van een extra dakraam) nog meer reserve-pannen
Maar geen hoekelement
Ah, ja, dat ik daar niet aan gedacht hebquote:Op vrijdag 26 juni 2026 17:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan moet je nog een hoekdakraam plaatsen ..
Kantpannen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 17:32 schreef D. het volgende:
[..]
Nu heb ik (na het plaatsen van een extra dakraam) nog meer reserve-pannen
Maar geen hoekelement
Zeg dat dan.quote:
Dat dan.quote:
Kan je niet gewoon een koekenpan goed buigen dan?quote:
Reken ik ook goed.quote:
Ik kan datquote:Op vrijdag 26 juni 2026 17:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon een koekenpan goed buigen dan?
Duct tape een tijdelijke oplossing?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 18:02 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kan dat
Maar de autist in mij zou zich storen aan de afwijkende pan
En ik heb ook niet genoeg koekenpannen om ze allemaal te vervangen
De nok-eindpannen zijn het duurstequote:Op vrijdag 26 juni 2026 17:16 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had reserve-pannen, maar net dat hoekelement dus niet
Ik koel af.quote:
Ik heb net zwaar gefaaldquote:
Je warmt op?quote:
Oh nee, het koelt hier af,quote:
Oh, dat warmt wel op jaquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh nee, het koelt hier af,
iets met steam
Op mijn slaapkamer ook.quote:
Hard blazen dan?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:24 schreef Domnivoor het volgende:
Het is nu zelfs 31C hier 🥵
Het is windstil en dan blijft de hitte in de stad hangen.
Dan is het dus de vraag of je dat er voor over hebtquote:
Ik win.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:24 schreef Domnivoor het volgende:
Het is nu zelfs 31C hier 🥵
Het is windstil en dan blijft de hitte in de stad hangen.
Jij mag winnen hoor,quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:37 schreef Superbadeendje het volgende:
1
[..]
Ik win.
Het is hier 33,5 graden.![]()
Neeh, laat maar.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij mag winnen hoor,
wil je het de volgende keer 66 graden?
666 dan?quote:
Ik heb nog steeds geen rood landschap gezien en ik ben echt buiten geweest vandaagquote:
Ik ben amper buiten geweest.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen rood landschap gezien en ik ben echt buiten geweest vandaag
#belachelijkeweerkaart
Dan drink je te weinig of kont mineralen tekortquote:Op vrijdag 26 juni 2026 23:16 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik ben amper buiten geweest.
Heel even, maar kreeg er koppijn van.
Ik denk dat hij mineralen tekort kont.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 23:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan drink je te weinig of kont mineralen tekort
Ik drink genoegquote:Op vrijdag 26 juni 2026 23:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan drink je te weinig of kont mineralen tekort
Dunne billetjes denk ikquote:Op vrijdag 26 juni 2026 23:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat hij mineralen tekort kont.
Neem een soepje voor wat zout. Heb ik ook gedaan vandaag. Ik werd dizzy dus wist ook dat het tijd voor mineralen was.quote:
Dat zal het zijnquote:
Ik ben ook even buiten geweest.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen rood landschap gezien en ik ben echt buiten geweest vandaag
#belachelijkeweerkaart
and it wasquote:Op zaterdag 27 juni 2026 00:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ben ook even buiten geweest.
[ afbeelding ]
Dat is Limbabwequote:
Kan de YT niet vinden hieroverquote:Op zaterdag 27 juni 2026 00:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ben ook even buiten geweest.
[ afbeelding ]
Nou ja, nee dusquote:
Van mij mag je winnen. Graag zelfsquote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:37 schreef Superbadeendje het volgende:
1
[..]
Ik win.
Het is hier 33,5 graden.![]()
29,5 hier. Als ik van buiten naar binnen ga merk ik geen verschil meer.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 00:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Van mij mag je winnen. Graag zelfs![]()
Hier is het nu afgekoeld tot 30C 🥵
Hier precies hetzelfde.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 00:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
29,5 hier. Als ik van buiten naar binnen ga merk ik geen verschil meer.
Over een paar uur zal het buiten dus (even) koeler zijn dan binnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |