Geweldige seriequote:
quote:
Ik hoef hem niet speciaal te zien en al helemaal zijn hand niet te schudden en ik ga er ook vanuit dat hij zelf nauwelijks op de locaties is als er geen cameraploeg bij is.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 09:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wij willen er ook nog een keer heen, en dan hoop ik hem de hand te schudden
Top Gear heeft wel eens een Mini Cooper van een springschans laten gaan, die was echt vet:
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
Dat geouwehoer hoort er juist bijquote:Op vrijdag 26 juni 2026 10:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik hoef hem niet speciaal te zien en al helemaal zijn hand niet te schudden en ik ga er ook vanuit dat hij zelf nauwelijks op de locaties is als er geen cameraploeg bij is.
Voor jullie hoop ik dan maar dat het lukt en je hem tegenkomt als jullie gaan.
En die minidat soort dingen vind ik dan weer wel tof om te zien. Alleen het geouwehoer eromheen vind ik dan soms te lang duren.
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 10:45 schreef marcb1974 het volgende:
https://www.youtube.com/shorts/g-PHUPSN4_s
Ja weet ik, ligt aan mijn bui of ik het leuk vind om te kijken. Vroeger dan, kan het nu beter aan. Eigenwijze mannen die alles beter wetenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 10:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat geouwehoer hoort er juist bij
Die chemie tussen die drie is geweldig
Dat was juist het leuke, om het daarna te zien falenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 10:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja weet ik, ligt aan mijn bui of ik het leuk vind om te kijken. Vroeger dan, kan het nu beter aan. Eigenwijze mannen die alles beter weten
Dat snap ik nu,voorheen niet, irriteerde ik mij te veel er om, nu lach ik er om, net zoals bij clarksons farm.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 11:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat was juist het leuke, om het daarna te zien falen
Het was een paar jaar leuk, daarna ronduit triestquote:Op vrijdag 26 juni 2026 11:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vroeger wisten ze van tevoren dat ze gingen falen maar dan deden ze er alles aan om dat te voorkomen en faalden alsnog.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 11:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heb je meegekregen van Defcon 1 ?quote:
Afgelast zeker?quote:
Ik zat net ff buiten 🥵quote:
Zinloosquote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja, en toen gingen ze de boel maar slopen.
https://www.vkmag.com/mag(...)-voortaan-maar-thuis
tokkies met drugs en in de hitte?quote:
Geen goede combi is dat.quote:
Zit wel wat in. Ze hebben ze eerst een dag laten feesten en zeggen om 12 uur. Het gaat vanaf morgen niet meer door. Dan komen er bij sommige wat frustraties los. Niet dat ik het goedpraat hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |