Ik voorspel tijdens deze uitzending nog storm en onweerquote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:27 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dan hoop ik maar dat jullie vannacht ook regen krijgen.
Hier voorspellen ze het vanaf middernacht.
Goedenavond, welkomquote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:28 schreef Fogel het volgende:
De TT lokte me.
Ingetuned
Nu mét ook een subwoofer bij mijn PC setup, dus beter geluid(maar in de huiskamer nog beter
)
Goedenavond Fogelquote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:28 schreef Fogel het volgende:
De TT lokte me.
Ingetuned
Nu mét ook een subwoofer bij mijn PC setup, dus beter geluid(maar in de huiskamer nog beter
)
Lighthouse Family - Run
Thunderstruck?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:28 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik voorspel tijdens deze uitzending nog storm en onweer
Olaquote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:28 schreef Fogel het volgende:
De TT lokte me.
Ingetuned
)
Hoi Fogel.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:28 schreef Fogel het volgende:
De TT lokte me.
Ingetuned
)
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:29 schreef livelink het volgende:
Mijn zoon moest gisteren dus wel zijn toets nog doen. Echt een onbegrijpelijke beslissing van zijn school. De heenweg ging nog wel, maar terug vielen er al 2 treinen uit omdat de airco het niet meer deed en vervolgens ook nog een aantal bussen, dus hij heeft in de hitte in overvolle treinen en bussen gezeten. Hij was echt helemaal kapot toen hij thuis was. De toets ging ook niet heel goed, daar was het eigenlijk ook te warm voor.
Snollebollekes - Links rechts!quote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:33 schreef DJ11 het volgende:
Onderweg in deze uitzending: nog een stuk of 4-5 nieuwe nummers, een verzoekje van Symphonic en we bewandelen het pad van Oranje. Ook is er een artiest die vandaag zichzelf inleidt. Dit en meer
Verzoekjes zijn nog welkom; enige plek is er nog wel.
Blood, Sweat & Tears - Spinning Wheel
Ik niet.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:38 schreef DJ11 het volgende:
We gaan het zo horen. Ik voel de bui al hangen...
As do we all.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:38 schreef DJ11 het volgende:
Ik hoor hier dus "daar wordt aan de deur geklopt" in....![]()
Hard geklopt, zacht gekloptquote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:38 schreef DJ11 het volgende:
Dat is het ook gewoon.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:38 schreef DJ11 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |