Ja, inderdaad vooral veel nachtvlinders.quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
We hebben dit jaar veel soorten, en ook behoorlijk wat soorten nachtvlinders.
Echt geweldig
quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:26 schreef brother52 het volgende:
Iemand trouwens nog (al?) behoefte aan een rollator of 2?
Ik zie nu wel de voordelen van een traplift. Dozen met boeken naar beneden sjouwen kost mij vrij weinig energie met zo’n ding.
Ik had de rollators van mijn ouders weggedaan toen mijn moeder stierf en mijn vader in een rolstoel terecht kwam. Gaf de fysiotherapeute aan dat mijn vader toch moest blijven oefenen met de rollator af en toe en heb ik dus weer een nieuwe gekocht. Vroegen ze gisteren in het verzorgingstehuis of ik de rollator weer weg wilde halen, want mijn vader liep er toch niet meer mee. Ja, ik blijf aan de gang...quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:26 schreef brother52 het volgende:
Iemand trouwens nog (al?) behoefte aan een rollator of 2?
Ik zie nu wel de voordelen van een traplift. Dozen met boeken naar beneden sjouwen kost mij vrij weinig energie met zo’n ding.
Ik weet eerlijk gezegd niet meer waar die van mijn moeder beland zijn uiteindelijkquote:Op donderdag 25 juni 2026 20:27 schreef Melting het volgende:
[..]
We hebben er 1 weggedaan toen mijn vader stierf.
Hij had ook nog een nieuwe staan. Die heb ik in mijn opslag staan, voor het geval dat.
Maar er zijn genoeg mensen die er 1 zoeken.
En anders kun je er altijd nog mee gaan slaanquote:Op donderdag 25 juni 2026 20:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had de rollators van mijn ouders weggedaan toen mijn moeder stierf en mijn vader in een rolstoel terecht kwam. Gaf de fysiotherapeute aan dat mijn vader toch moest blijven oefenen met de rollator af en toe en heb ik dus weer een nieuwe gekocht. Vroegen ze gisteren in het verzorgingstehuis of ik de rollator weer weg wilde halen, want mijn vader liep er toch niet meer mee. Ja, ik blijf aan de gang...
Ik ga nu eerst de fysiotherapeute maar even bellen. Anders heb ik er straks zelf ook weer eentje over.
Dat is wel heel gaaf.quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:30 schreef MadMaster het volgende:
Vrienden zitten nu in Kansas om de wedstrijd van Curaçao mee te maken.
Hun zoon is analist voor het team van Curaçao.
Kreeg net een foto van hen tussen de Curaçao supporters in de stad.
Ze vallen als blanken wel heel erg op tussen de massa…
Hoop voor ze dat Curacao kan stunten vanavond, en alsnog een ronde doorgaat (kans is miniem). Dan gaat het flink los, denk ik.quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:30 schreef MadMaster het volgende:
Dan zitten ze wel in de verkeerde stadquote:Op donderdag 25 juni 2026 20:30 schreef MadMaster het volgende:
Ik hoop het ook, maar vrees het ergste.quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is wel heel gaaf.
Ik hoop dat ze straks winnen. We gaan die wedstrijd kijken
Dat bedoel ik…quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan zitten ze wel in de verkeerde stad
Nl is in Kansas
Curacao in Philadelphia
Het is ook een hele happening dat ze er uberhaupt zijn.quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, maar vrees het ergste.
Tijdens de eerste wedstrijd zaten de zoon en z'n vrouw van onze Curaçaose vrienden op de tribune.
Kreeg ik ineens een filmpje van hen van na het doelpunt.
Zo uitgelaten ken ik ze helemaal niet…
Er staan er hier 5 en dan ook nog een rolstoel…quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:27 schreef Melting het volgende:
[..]
We hebben er 1 weggedaan toen mijn vader stierf.
Hij had ook nog een nieuwe staan. Die heb ik in mijn opslag staan, voor het geval dat.
Maar er zijn genoeg mensen die er 1 zoeken.
Ja, dat is ook de regel, maar binnen was het bij ons minimaal even warm als buiten. Het varieert hier nu in huis van 28,4 tot 32,1. Er was toch geen redden meer aan.quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:47 schreef MadMaster het volgende:
Het is hier buiten nog warmer dan binnen, dus nog even niks open zetten…
Pfff, hier is het rond de 26 in huis (huiskamer).quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat is ook de regel, maar binnen was het bij ons minimaal even warm als buiten. Het varieert hier nu in huis van 28,4 tot 32,1. Er was toch geen redden meer aan.
Niet bewegen, veel water en je niet druk maken…quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Morgenmiddag gaan we hier de 37 aantikken, met gevoelstemperatuur 41. Zelfs hier dus, absurd
Vooral dat laatste inderdaad.quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet bewegen, veel water en je niet druk maken…
quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:53 schreef livelink het volgende:
Ah, deze is leuk, maar al die meisjesnamen weet ik niet hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |