New Order - World In Motion
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De afvaller van de week.
Mede mogelijk gemaakt door Sonja Bakker
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:55 schreef DJ11 het volgende:
Tijd voor een DDMomentje. Aangezien het WK gaande is, moest het deze WK-song van New Order maar worden:New Order - World In Motion
Ja, ik ben er vandaag ook niet helemaal lekker van. Hoofdpijn en zo.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Snap ik. Ik was gisteren ziek van de hitte. Vervolgens was er ergens een tuinfeest met DJ, het hele dorp kon meefeesten, dus de ramen konden niet open. Zo blij met die serieuze buien vanmiddag
Er gaat vaag een belletje rinkelen bij mij.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Stukken beter dan die voetbalsong die ik steeds in mijn hoofd heb als ze Rudi Völler in beeld hebben.
Klaus&Klaus - Es gibt nur ein Rudi Völler
Kansas - Carry On Wayward Son
Rijkaard Shampoo... macht das Haas Völlerquote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Stukken beter dan die voetbalsong die ik steeds in mijn hoofd heb als ze Rudi Völler in beeld hebben.
Klaus&Klaus - Es gibt nur ein Rudi Völler
Goede keus!quote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:00 schreef DJ11 het volgende:
Aangezien we Dust In The Wind al een miljoen keer hebben gehoord, heb ik deze maar uitgezocht voor de speelstad van gisteren....Kansas - Carry On Wayward Son
Beter!quote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:00 schreef DJ11 het volgende:
Aangezien we Dust In The Wind al een miljoen keer hebben gehoord, heb ik deze maar uitgezocht voor de speelstad van gisteren....Kansas - Carry On Wayward Son
Had je geen plaat met Monterrey?quote:
Ik ga er eens over nadenken. Maar ja, na komende maandag ligt Oranje eruit of ze spelen weer heel ergens anders.quote:
Ik wil helemaal niet naar Mexico!quote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:09 schreef Melting het volgende:
Kijk.... dat is wel aardig.
We mogen allemaal op kosten van de Zangeres Zonder Naam naar Mexico!
Nee, dit heb ik gewoon helemaal zelf bedachtquote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:10 schreef livelink het volgende:
Dit was zeker het verzoekje van Melting?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |