Hier wordt ook helemaal niks voorspeld. Noch vandaag, noch morgen. Maar het kan natuurlijk elke minuut wel veranderen.quote:
Ik had het ook al iets harder gezetquote:
Hier ging het vanmiddag lekker losquote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Hier wordt ook helemaal niks voorspeld. Noch vandaag, noch morgen. Maar het kan natuurlijk elke minuut wel veranderen.
Eens, en dat gewoon van eigen bodem.quote:
Oh, ik ben echt jaloers. Ik zie het vandaag en vannacht echt niet meer zitten.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hier ging het vanmiddag lekker los
Er komt straks nog een nieuw nummer van eigen bodem aan. Of jullie dat mooi vinden, valt te bezien. Het is van twee broers die een paar jaar geleden al eens hoog in m'n jaarlijst stonden. Hint: er is ook een FOK!-subforum dat zo heetquote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Eens, en dat gewoon van eigen bodem.
The Darts. Een tijd niet gehoordquote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:43 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Er komt straks nog een nieuw nummer van eigen bodem aan. Of jullie dat mooi vinden, valt te bezien. Het is van twee broers die een paar jaar geleden al eens hoog in m'n jaarlijst stonden. Hint: er is ook een FOK!-subforum dat zo heet
Flora & Fauna?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:43 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Er komt straks nog een nieuw nummer van eigen bodem aan. Of jullie dat mooi vinden, valt te bezien. Het is van twee broers die een paar jaar geleden al eens hoog in m'n jaarlijst stonden. Hint: er is ook een FOK!-subforum dat zo heet
Kom hierheen voor een cool-cationquote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, ik ben echt jaloers. Ik zie het vandaag en vannacht echt niet meer zitten.
Gewoon aansluiten en dit nummer opzetten, dn begrijpt ze het welquote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:44 schreef Fogel het volgende:
Heb naast de sub overigens ook een bescheiden BT speaker besteld voor het terras, komt helaas donderdag pas.
Hoe is dit aan mijn vriendin ga uitleggen? Gewoon niet
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:44 schreef Fogel het volgende:
Heb naast de sub overigens ook een bescheiden BT speaker besteld voor het terras, komt helaas donderdag pas.
Maar leg je het wel aan de buren uit?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:44 schreef Fogel het volgende:
AC/DC - Thunderstruck
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gewoon aansluiten en dit nummer opzetten, dn begrijpt ze het wel
Neuh. Ze hebben al twee festivals overleefd, dus dan is dit ook goed.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar leg je het wel aan de buren uit?
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:46 schreef DJ11 het volgende:
Voor Fogel om z'n geluid te testen en voor Melting, die dit toch wel een beetje verwachtte...AC/DC - Thunderstruck
Pol - Sex Machines
Snap ik. Ik was gisteren ziek van de hitte. Vervolgens was er ergens een tuinfeest met DJ, het hele dorp kon meefeesten, dus de ramen konden niet open. Zo blij met die serieuze buien vanmiddagquote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, ik ben echt jaloers. Ik zie het vandaag en vannacht echt niet meer zitten.
De afvaller van de week.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:53 schreef DJ11 het volgende:
Omdat ik nog een verzoekje van Melting heb ontvangen (komt straks) valt er één nieuw nummer af. Dat is best heel aardig; misschien komt het de volgende keer nog langs
* DJ11 voelt een rubriek aankomen...
Dat was wel echt een leuke verrassingquote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:51 schreef DJ11 het volgende:
We zijn niet in de 80s beland en ook niet ergens in de Engelse New Wave-scene. Maar daar halen deze Nederlandse broers wel hun inspiratie vandaan:
Pol - Sex Machines
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |