Ja 1x na lang wachten voor een stoplicht had ie ff moeite om in gang te schieten. Maar het was echt heel koel na een minuut of 10. Kon eerst mijn stuur haast niet vasthouden. Maar airco doet het dus prima.quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Die van mij kon de warmte vandaag nauwelijks aan.
Uitgeschoten met de fles, kan gebeuren.quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:58 schreef Fogel het volgende:
Smoothie gemaakt, er is per ongeluk ook wat tequilla in gegaan. 'Oeps'
Hoewarm is het nu bij jou GGquote:Op donderdag 25 juni 2026 20:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Uitgeschoten met de fles, kan gebeuren.
O lekker, kan je de boel opengooien, hier is het nog 30 graden buitenquote:Op donderdag 25 juni 2026 20:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Woonkamer is 26.6 °C, buiten is het 25 graden.
Lekker hoor, tegen 22 uur uur is het 24 graden dan kan de boel openquote:Op donderdag 25 juni 2026 20:19 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, daar ben ik net mee begonnen, effe doorluchten hier.
Ik kijk het niet dus hoef er ook niet voor op te staanquote:Op donderdag 25 juni 2026 20:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Dan hoef je dus niet laat op te blijven maar kun je vroeg opstaan
Is het weer zo ver?quote:Op donderdag 25 juni 2026 14:01 schreef DeZwabber het volgende:
Oh, gaat snel met de punten. Ga nu al over @:mizzezamy heen. Huehue.
Yepquote:
Ja ik ben eigenlijk al gek dat ik doe wat ik nu doe.quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is het weer zo ver?
Met dit warme weer ga ik over niemand heen denk ik
Dan ben ik mooi op tijd wakkerquote:Op donderdag 25 juni 2026 20:21 schreef Dotteke het volgende:
Kansis city metroloog denkt dat de wedstrijd niet door kan gaan vanavond op het geplande tijdstip kan wel 3 a 4 uur later worden ( was net bij VI)
Hey Amyquote:Op donderdag 25 juni 2026 20:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is het weer zo ver?
Met dit warme weer ga ik over niemand heen denk ik
Echt niet, hier is het tot zondag zo heet hoorquote:Op donderdag 25 juni 2026 20:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Na morgen wordt het alleen maar koeler, dus dat is iets om naar uit te kijken.
Ja, dat zou voor jou wel goed uitkomenquote:
Vanaf maandag pas weer een beetje houdbaar, maar de warmte is nog lang het huis niet uitquote:
Maar zondag wel een stuk minder warm, dat is wat er werd gezegdquote:Op donderdag 25 juni 2026 20:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vanaf maandag pas weer een beetje houdbaar, maar de warmte is nog lang het huis niet uit
[ afbeelding ]
Allemaal kutjes op de streamsquote:
Vind 32 nog veel te warm en niet echt veel koeler, het was vandaag hier 34quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:31 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Maar zondag wel een stuk minder warm, dat is wat er werd gezegd
Mening vs feit. Het is zondag minder warm dan zaterdag en vrijdag.quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind 32 nog veel te warm en niet echt veel koeler, het was vandaag hier 34
En er wordt regen voorspeld, dus broeierig benauwd
Zoals ze zeggen wel.quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:33 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Mening vs feit. Het is zondag minder warm dan zaterdag en vrijdag.
Het is dan ook een verwachting, geen voorspelling of beloftequote:Op donderdag 25 juni 2026 20:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zoals ze zeggen wel.
Een een feit in het weerbericht is nooit 100% zekerdat is wel een feit
quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:38 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Het is dan ook een verwachting, geen voorspelling of belofte
Wat heb je er aan, je kan er alleen maar naar kijken maar aankomen nietquote:Op donderdag 25 juni 2026 20:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan had ik er tenminste nog wat aan
Wie het kleine niet eert...quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat heb je er aan, je kan er alleen maar naar kijken maar aankomen niet
Een zangeres on stage nu.quote:
Oh la la!quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:58 schreef Fogel het volgende:
Smoothie gemaakt, er is per ongeluk ook wat tequilla in gegaan. 'Oeps'
Tja , gewoon ff googlen ze zullen wel op het net te vinden zijnquote:
Ze is ook net weg.quote:
Hier staat ze.quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan kwam ze even zwaaien ipv live zingen zeker
Snap ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |