Geil!quote:Op donderdag 25 juni 2026 14:01 schreef DeZwabber het volgende:
Oh, gaat snel met de punten. Ga nu al over @:mizzezamy heen. Huehue.
quote:Op donderdag 25 juni 2026 13:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik kan volgende week deze voor je meenemen als je wil? https://www.bosch-profess(...)/gbh-2-28-0611267500 een ouder model, maar beton is nog steeds als boter.
Je mag em lenen tot die tijd. Want deze past mooi op mijn stapel met Boschkoffersquote:Op donderdag 25 juni 2026 14:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar ik wil denk ik toch wel de geïntegreerde afzuiging van de Makita. Dat en de koffer past. Op alle andere Makita koffers.
Ja daar heb je dan ook wel weer gelijk in. Kan hem later altijd nog halen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 14:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je mag em lenen tot die tijd. Want deze past mooi op mijn stapel met Boschkoffers
Met een Bosch heb je iets goeds in handen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 13:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik kan volgende week deze voor je meenemen als je wil? https://www.bosch-profess(...)/gbh-2-28-0611267500 een ouder model, maar beton is nog steeds als boter.
Ben benieuwd of die als normale baggage ingechecked mag wordenquote:Op donderdag 25 juni 2026 14:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja daar heb je dan ook wel weer gelijk in. Kan hem later altijd nog halen.
Als die in een stevige koffer zit, waarom niet? Het is eentje zonder een accu, toch? Dat scheelt ook al.quote:Op donderdag 25 juni 2026 14:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ben benieuwd of die als normale baggage ingechecked mag worden
Handbaggage in ieder geval niet.
Maaruh, heb je maar 1 hypotheekpop? Kan je niet met anderen gaan praten?quote:Op donderdag 25 juni 2026 14:18 schreef DeZwabber het volgende:
Wil wel iets van gereedschap kopen binnenkort als het doorgaat. Misschien een zaag dan.
Ik wil eigenlijk gewoon graag aan de slag.
Ik doelde er vooral op dat ik misschien naar de speciale baggage moet ermee, da's extra gedoe.quote:Op donderdag 25 juni 2026 14:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als die in een stevige koffer zit, waarom niet? Het is eentje zonder een accu, toch? Dat scheelt ook al.
Lol. Inchecken met een boor als handbagage.quote:Op donderdag 25 juni 2026 14:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ben benieuwd of die als normale baggage ingechecked mag worden
Handbaggage in ieder geval niet.
Mocht het teveel gedoe zijn dan kan Zwabber anders iets huren bij Boels?quote:Op donderdag 25 juni 2026 14:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik doelde er vooral op dat ik misschien naar de speciale baggage moet ermee, da's extra gedoe.
Ik mocht een keer met een kleine bijl vliegen (met als streng bericht dat ik voortaan wel op moet letten wat ik in mijn handbaggage stop), maar dat was voor the terrible events of the seven elevenquote:Op donderdag 25 juni 2026 14:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Lol. Inchecken met een boor als handbagage.
Nou ja, dit is geen hypotheekverstrekker. Dit is een financieel adviseur. Want er speelt ook een stukje erfenisverdeling natuurlijk.quote:Op donderdag 25 juni 2026 14:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maaruh, heb je maar 1 hypotheekpop? Kan je niet met anderen gaan praten?
Als ik een nieuwe hypotheek nodig heb die ik een bel/mailronde. En naar een bank een SMS zelfs, vet handig.
Mja, maar daar zou ook een hypotheekboer wat licht op kunnen schijnen toch? In ieder geval met concrete getallen en mogelijk schuiven. Zo van "ja hoi, je kan hier alleen een hypo krijgen van max X", weet je meteen of dingen haalbaar zijn.quote:Op donderdag 25 juni 2026 14:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja, dit is geen hypotheekverstrekker. Dit is een financieel adviseur. Want er speelt ook een stukje erfenisverdeling natuurlijk.
BBQ uitzetten, dan is het koelerquote:Op donderdag 25 juni 2026 14:25 schreef ToT het volgende:
ff begonnen met de bbq schoon te maken, maar de temperatuur is me toch wat te hoog.
Ik ben fan van hun afkortzaag mechanisme. Zij zijn de enige die dst zo doen geloof ik.quote:Op donderdag 25 juni 2026 14:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Met een Bosch heb je iets goeds in handen. [ afbeelding ]
De vraag is weel of ik daar dan eerder aan de beurt ben dan woensdag.quote:Op donderdag 25 juni 2026 14:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mja, maar daar zou ook een hypotheekboer wat licht op kunnen schijnen toch? In ieder geval met concrete getallen en mogelijk schuiven. Zo van "ja hoi, je kan hier alleen een hypo krijgen van max X", weet je meteen of dingen haalbaar zijn.
Fair point.quote:Op donderdag 25 juni 2026 14:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De vraag is weel of ik daar dan eerder aan de beurt ben dan woensdag.
Ik heb ze hier nog nooit gezien, maar moet eerlijk zeggen ook niet op gelet eigenlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |