Is het nou zo moeilijk om te begrijpen dat er mensen zijn in een slechtere gezondheid dan jij? Je bent vroeg aan het aftakelen…quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:03 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Bouwjaar 1986? Dan ben je vroeg aan het aftakelen..
Neuken is ook ongezond. Kun je soa's van krijgen, jezelf mee blesseren en als je het helemaal heftig maakt een hartaanval krijgen. En dan heb ik het nog niet eens over de mogelijke risico's op nageslacht.quote:Op donderdag 25 juni 2026 16:28 schreef Hyaenidae het volgende:
Hoezo geen gunstig effect? Je hebt eerder kans op seks met alcohol in het spel.
quote:Op donderdag 25 juni 2026 14:12 schreef Hexagon het volgende:
De Gezondheidsraad moet totaal ophoeren met zijn denormalisatie.
De Gerda's moeten wat hebben om over te janken en bemoeallen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 04:34 schreef YuckFou het volgende:
Jaaaa Alcohol, de nieuwe evil twin van roken....hou toch op....
[ afbeelding ]
pak eerst de voedingsmiddelenindustrie maar aan, gaan we daarna naar die alcohol kijken...
nog een leuk staatje, de zorg is kneiterduur, waarom, nou:
[ afbeelding ]
'nuff said....
Eigenlijk nooit zo over nagedacht, maar verklaard een hoop jaquote:
Maar als neuken je ultieme doel in het leven is, dan maakt al dat andere niet meer uit.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:19 schreef Friggles het volgende:
[..]
Neuken is ook ongezond. Kun je soa's van krijgen, jezelf mee blesseren en als je het helemaal heftig maakt een hartaanval krijgen. En dan heb ik het nog niet eens over de mogelijke risico's op nageslacht.
Geboorte is al dodelijk, op termijn. Iedereen die geboren is, gaat dood. Niet iedereen die weleens alcohol drinkt, gaat daaraan dood.quote:Op donderdag 25 juni 2026 14:27 schreef Gibson88 het volgende:
Van alcohol ga je heel langzaan aan dood. Nou, hartstikke mooiIk heb namelijk ook geen haast
Er is ook niets mis met voorlichting. Maar we weten allemaal dat dit niet bij voorlichting gaat blijven.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 11:24 schreef bianconeri het volgende:
Hebben ze toch ook gelijk mee?
Laten we nou niet doen alsof alcohol iets is wat broodnodig is en niet schadelijk is.
Ik geniet ontzettend op zijn tijd van een biertje, heerlijk. En ja drinken moet je toch.
Maar ik weet ook wel dat ik beter wat anders kan drinken.
Daarom matig ik mijn drinken ook.
Ik word vooral heel moe over die anti-overheids figuren die alles maar woke gaan noemen, betutteling of naar andere dingen gaan wijzen.
Ja, er zijn ook andere dingen schadelijk duhhhh. Maar dat doet niets af aan dat iets anders wat schadelijk is ook benoemt kan worden?
Maar je hebt wel echt een mooi leven als je helemaal into die healthy shit bent en je 5 dagen per week in de sportschool hangt. Dan geniet je pas echt!quote:Op vrijdag 26 juni 2026 17:07 schreef Gia het volgende:
[..]
Geboorte is al dodelijk, op termijn. Iedereen die geboren is, gaat dood. Niet iedereen die weleens alcohol drinkt, gaat daaraan dood.
Die drinken wijn in de kerk en minderjarige kinderen krijgen het op zondag aangelengd bij het eten.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 19:48 schreef core2duo het volgende:
Typisch weer het doorgeslagen Nederlandse calvinisme.
Het NRC gaat er ook nog eens mee in deze agenda.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)schil-maken-a4931147
Van leven ga je dood.
?quote:Op donderdag 25 juni 2026 14:14 schreef DeVerzamelaar het volgende:
De FTE's op het ministerie moeten weer verzekerd worden van werk voor de komende jaren, doodvermoeiende overheid hebben wij. Alles tot in de punt willen micromanagen en plezier willen ontmoedigen. Daarnaast alles duurder maken.
De gezondheidsraad is niets meer dan een klankbord voor de overheid om gewenst beleid te kunnen onderbouwen en zo eenvoudiger te kunnen doordrukken.
Er worden adviezen gevraagd, maar dat betekent niet dat de inhoud van die adviezen vooraf bekend zijn omdat een bewindspersoon dat zo wil hebben.quote:De Gezondheidsraad is een onafhankelijke wetenschappelijke adviesraad [..]
De meeste mensen gaan dood in bed! Misschien moeten we eens kijken hoe schadelijk bedden zijn?quote:Op donderdag 25 juni 2026 16:11 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De meeste ongelukken gebeuren in en rond het huis, gelukkig heeft de "fietshelm" ventilatiesleuven zodat ik mijn haar kan wassen.
quote:
Het is niet dat de gezondheidsraad door nieuwe inzichten het tijd vond voor een nieuw advies maar het minesterie dat het zelf tijd vond voor een nieuw advies. Ik vraag me af waarop ze baseerden dat het tijd was voor een nieuw advies?quote:Op donderdag 2 juli 2026 12:44 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
?
[..]
Er worden adviezen gevraagd, maar dat betekent niet dat de inhoud van die adviezen vooraf bekend zijn omdat een bewindspersoon dat zo wil hebben.
Het schadelijkste en gevaarlijkste voor gewone mensen wordt echter nog niet genoeg ontmoedigd.quote:Op donderdag 2 juli 2026 13:40 schreef DjVero het volgende:
En ja hoor, na sigaretten en vuurwerk is alcohol aan de beurt. Dit hadden we niet verwacht, hoor, echt niet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |