Sterker nog: het Almere was er al eerder dan de Zuiderzee.quote:Op donderdag 25 juni 2026 00:59 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Zeker. Almere was natuurlijk onderdeel van de Zuiderzee.
Onderwijs is altijd een vorm van indoctrinatie, van welke kant ook.quote:Op donderdag 25 juni 2026 11:51 schreef Weltschmerz het volgende:
Het is geen subsidie, het is gewoon rijksfinanciering van bijzonder onderwijs zoals we dat al meer dan een eeuw kennen. Zo hebben we een pluriform geschoolde bevolking, Jenaplan, Montessori, Vrije School, de staat dicteert niet één juiste manier van onderwijzen, daar is onderwijs veel te belangrijk voor.
Ja, maar dat heeft maar een heel beperkt effect wanneer dat binnen een pluriforme omgeving is. Voor succesvolle indoctrinatie wil je niet dat de kinderen in contact komen met andere informatie en inzichten via onderling contact. Daarom mogen kinderen op islamitische scholen ook geen vriendjes worden met kinderen uit beschaafde gezinnen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 12:58 schreef camilero het volgende:
[..]
Onderwijs is altijd een vorm van indoctrinatie, van welke kant ook.
Daarom roep ik al jaren: Al het bijzondere onderwijs afschaffen. Gewoon allemaal hetzelfde onderwijs. Uiteraard met uitzondering van buitengewoon onderwijs en speciaal onderwijs.quote:Op donderdag 25 juni 2026 00:09 schreef luxerobots het volgende:
[..]
https://www.msn.com/nl-nl(...)6958414cd3b26a&ei=13
Tja, als elke achterlijke religie of ideologie een school mag beginnen, dan mag Forum voor Democratie dat ook. Dat is het nadeel van ons systeem waarbij onderwijs en religie niet gescheiden is.
Ja laten we het boeddihsme vergelijken met het neonazisme. Alles om maar niet de olifant in de kamer te hebben. Oftewel extreem-rechts dat het D66 gebouw meerdere malen ingooit en in fik probeert te zetten, hulpverleners aanvalt of politici en bewindspersonen bedreigd.quote:Op donderdag 25 juni 2026 00:09 schreef luxerobots het volgende:
[..]
https://www.msn.com/nl-nl(...)6958414cd3b26a&ei=13
Tja, als elke achterlijke religie of ideologie een school mag beginnen, dan mag Forum voor Democratie dat ook. Dat is het nadeel van ons systeem waarbij onderwijs en religie niet gescheiden is.
En we wijzen alweer naar moslims om het niet over neonazi's te hebben in post 11 op dit forum. Geliked door: Red_85 thedeedster Mubassie Wirelessmouse Bofjijffquote:
Verbeterdquote:Op donderdag 25 juni 2026 11:51 schreef Weltschmerz het volgende:
Jenaplan, Montessori, Vrije School, Mein kampfisme
Iemand is getriggered.quote:Op donderdag 25 juni 2026 14:55 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
En we wijzen alweer naar moslims om het niet over neonazi's te hebben in post 11 op dit forum. Geliked door: Red_85 thedeedster Mubassie Wirelessmouse Bofjijff
Je begint nu erg doorzichtig te worden, het uit het niets over boeddhisme hebben terwijl je je eigen straatje schoonveegtquote:Op donderdag 25 juni 2026 14:53 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Ja laten we het boeddihsme vergelijken met het neonazisme. Alles om maar niet de olifant in de kamer te hebben. Oftewel extreem-rechts dat het D66 gebouw meerdere malen ingooit en in fik probeert te zetten, hulpverleners aanvalt of politici en bewindspersonen bedreigd.
Misschien kan je een keer inhoudelijk posten in plaats van topics te verstieren met "links" "islam" "israel" als het daar niet over gaatquote:
Ik vind het anders wel spot-on.quote:Op donderdag 25 juni 2026 14:57 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Misschien kan je een keer inhoudelijk posten in plaats van topics te verstieren met "links" "islam" "israel" als het daar niet over gaat
Het staat je vrij om daar opnieuw een topic over te maken.quote:Op donderdag 25 juni 2026 14:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je begint nu erg doorzichtig te worden, het uit het niets over boeddhisme hebben terwijl je je eigen straatje schoonveegt.
De enige olifant is islamitisch onderwijs aangevuld met handboeken westenhaten in de moskee.
Ik zou het anders proberen in de lokale kroeg. Misschien valt de grap daar wel goed, of je wordt gezien als een domme tokkie. Wie het weet zal het zeggenquote:Op donderdag 25 juni 2026 14:58 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Ik vind het anders wel spot-on.
quote:Op donderdag 25 juni 2026 14:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je begint nu erg doorzichtig te worden, het uit het niets over boeddhisme hebben terwijl je je eigen straatje schoonveegt.
De enige olifant is islamitisch onderwijs aangevuld met handboeken westenhaten in de moskee.
Dit is dan wel weer hilarisch, aan de ene kant janken over andere mensen die beginnen over je eigen godsdienst, en dan vervolgens zelf krijsend naar een andere godsdienst wijzen als het even niet uitkomt.quote:Op donderdag 25 juni 2026 14:57 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Misschien kan je een keer inhoudelijk posten in plaats van topics te verstieren met "links" "islam" "israel" als het daar niet over gaat
Waarom dan boeddhisme aanhalen precies?quote:Op donderdag 25 juni 2026 14:58 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Het staat je vrij om daar opnieuw een topic over te maken.
In dit topic bespreken we inhoudelijk over FvD.
Omdat het niet zijn eigen geloof is. Daarom istie nu ook zo heul boos aan het doen in dit topic.quote:Op donderdag 25 juni 2026 14:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom dan boeddhisme aanhalen precies?
Ik reageer op post #1 de OP die claimt dat FvD iets te maken heeft met religie. Terwijl het (neo)nazisme daar niks mee te maken heeft.quote:Op donderdag 25 juni 2026 14:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom dan boeddhisme aanhalen precies?
Verbeterdquote:Op donderdag 25 juni 2026 15:00 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Ik jank vanwege het feit dat mijn religie er niet zo kleurrijk op staat.
Nee, dat staat er niet, er staat alleen dat als "groep X en Y" het mag, dan FvD ook. Er zijn zat onderwijsvormen die niet religieus zijn zoals montessori.quote:Op donderdag 25 juni 2026 15:00 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Ik reageer op post #1 de OP die claimt dat FvD iets te maken heeft met religie. Terwijl het (neo)nazisme daar niks mee te maken heeft.
Dat lijkt mij onwenselijk, hoe moet je anders je kinderen de geneugten der diversiteit zoveel mogelijk besparen?quote:Op donderdag 25 juni 2026 14:33 schreef Gia het volgende:
[..]
Daarom roep ik al jaren: Al het bijzondere onderwijs afschaffen. Gewoon allemaal hetzelfde onderwijs. Uiteraard met uitzondering van buitengewoon onderwijs en speciaal onderwijs.
Maar geen montesori, geen iederwijs, geen renaissanceschool, geen scholen op basis van religie. Het staat een moskee, kerk, synagoge enz... wel vrij om buiten de schooltijden religieus onderricht aan te bieden, maar niet op de scholen.
Dat hoeft helemaal niet. Kinderen worden dan geacht naar school te gaan zo dicht mogelijk bij huis, zodat ze al snel zelf kunnen en/of samen met de buurkinderen. Hier spelen alle kindjes samen, maar ze gaan nu naar verschillende scholen. Vind dat niet wenselijk.quote:Op donderdag 25 juni 2026 15:27 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Dat lijkt mij onwenselijk, hoe moet je anders je kinderen de geneugten der diversiteit zoveel mogelijk besparen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |