Dat zou niet moeten.quote:Op donderdag 25 juni 2026 00:15 schreef Regilio_ het volgende:
Jongens en meisjes gescheiden ook echt
Dit was het gebouwtje. Daar waren ze al gestopt en er is een vervolg in een kantoorgebouw oid ergens.quote:Op donderdag 25 juni 2026 08:25 schreef DrDentz het volgende:
Je verwacht een soort Harry Potter-school op basis van de website
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar dit is het gebouwtje:
[ afbeelding ]
Moet nog wel wat worden aangekleed
Idd...quote:Op donderdag 25 juni 2026 08:41 schreef Red_85 het volgende:
Allemaal groepen gekkies met verschillende scholen....
Aldus onze ambtenaar.quote:Op donderdag 25 juni 2026 08:40 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Dit was het gebouwtje. Daar waren ze al gestopt en er is een vervolg in een kantoorgebouw oid ergens.
Maar de gemeente moet, als het allemaal klopt, voor een ruimte zorgen. Dat mag echter ook gewoon bij een andere school in of in een noodlokaal ergens op een grasveldje.
Dit ziet er wel goed uit. Inspirerende ruimte met glas-in-lood, mooie vloer, op die manier komt het kunstzinnige eerder boven dan in van die standaard jaren 90 mfc's ruimten.quote:Op donderdag 25 juni 2026 08:25 schreef DrDentz het volgende:
Je verwacht een soort Harry Potter-school op basis van de website
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar dit is het gebouwtje:
[ afbeelding ]
Moet nog wel wat worden aangekleed
Q&A met Vladimir Poetin. Je mag me bellen wanneer dat is.quote:Op donderdag 25 juni 2026 07:20 schreef Hexagon het volgende:
Maar als de FvD deze school recycled, kan ik dat ook met mijn post doen.
[..]
Misschien is er ook wel een daadwerkelijk klimaatprobleem....quote:Op donderdag 25 juni 2026 07:28 schreef DrDentz het volgende:
Vast beter dan de woke indoctrinatie die kinderen op openbare scholen krijgen opgediend tegenwoordig. Rekenen en spellen kunnen ze niet meer, maar ze weten wel dat er een klimaatprobleem is en er 92 genders zijn.
Zeker in Almere zal zich men daar bewust van zijn.quote:Op donderdag 25 juni 2026 08:48 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Misschien is er ook wel een daadwerkelijk klimaatprobleem....
Dat komt hem niet goed uit dus is het er niet.quote:Op donderdag 25 juni 2026 08:48 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Misschien is er ook wel een daadwerkelijk klimaatprobleem....
Ja, maar dat zijn allemaal door AI gegenereerde afbeeldingen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 08:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dit ziet er wel goed uit. Inspirerende ruimte met glas-in-lood, mooie vloer, op die manier komt het kunstzinnige eerder boven dan in van die standaard jaren 90 mfc's ruimten.
Is die foto met glas in lood serieus ai?quote:Op donderdag 25 juni 2026 08:52 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn allemaal door AI gegenereerde afbeeldingen.
[ afbeelding ]
ChatGPT, genereer een realistische foto van drie schoolkinderen die in een dierentuin kijken naar tijgers. Donkerblauwe schooluniformen met "Renaissanceschool" erop, hoge detaillering, alleen blanke kinderen.
En waren moeten de non-binairen dan bij?quote:Op donderdag 25 juni 2026 00:15 schreef Regilio_ het volgende:
Jongens en meisjes gescheiden ook echt
Die mogen naar een speciaal renaissancekamp.quote:Op donderdag 25 juni 2026 09:20 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
En waren moeten de non-binairen dan bij?
Een van de weinig terechte punten van FVD trouwens. Die bestaan niet.quote:Op donderdag 25 juni 2026 09:20 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 25 juni 2026 09:20 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Sam Smith en Raven van Dorst bestaan. Ik heb ze zelf horen zingen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 09:24 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Een van de weinig terechte punten van FVD trouwens. Die bestaan niet.
En ook dat zijn mannen/vrouwen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 09:29 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Sam Smith en Raven van Dorst bestaan. Ik heb ze zelf horen zingen.
"Wat is non-binair?"quote:Op donderdag 25 juni 2026 09:20 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Nope. Je hebt seksekenmerken, maar dat ben je daarom nog niet. Je hebt bv. een lul, maar je bent daarom nog geen lul.quote:
Ja, je kunt een semantische discussie voeren of dat nou non-binairen zijn of juist de uitzonderingen die de binariteit bevestigen, maar feit is dat mensen die zo geboren zijn helemaal ondergesneeuwd raken in de transgendergekte.quote:Op donderdag 25 juni 2026 09:29 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Sam Smith en Raven van Dorst bestaan. Ik heb ze zelf horen zingen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |